Globik píše:Dnes mi přišel email od United že jestli plánuju neletět, tak ať letenky změním nebo zruším. Koukám na jejich koronawaiver a už je to pro lety do 31.5. My jsme měli letět 30.5. Tak ruším a nabízí se mi možnost dostat kredit s platností bukování 12 měsíců (proletět do 24 měsíců). Po zrušení dostanu email "An update from United
Your flight was canceled, but we're unable to process your refund at this time.
You successfully canceled your flight, but we experienced an error completing your refund request. Please contact us at 1-855-426-5560 for details and have your confirmation number available. "
Čekací doba na infolince odhadnutá na "jen" 60 minut, ale stejně jsme to položili.
Ještě bych si dovolil to trochu rozvést. I v souvislosti s TAP (viz poslední příspěvky), kteří určitě nebudou první ani poslední.
Před 3,5 lety jsem jednoho večera našel RT letenky HNL-PRG na letní prázdniny za cca 400 dolarů. S KL/AF/DL. Sice jsme to léto neplánovali letět do Česka, ale moje žena řekla, ať to koupím. Za situace, kdy ona ještě několik měsíců neměla potvrzenou dovolenou, jsem řekl, že počkáme do rána, ať se neukvapíme. Ráno už to tam nebylo. Byly tam jen letenky z Kalifornie (možná nejen) do Prahy. Buď se to prodalo nebo to byl error (mělo to být možná jen z kontinentu, drželo se to ještě pár týdnů a s KL/AF/DL to měli i AB). Dostal jsem vynadáno, že jsem to nekoupil hned
Takže včera padlo rozhodnutí "zruš to" a nedovolil jsem si protestovat a odložit to. Zrušil jsem a pak jsem sedl do auta a cestou do školky jsem si uvědomil, že možná kdybychom čekali, až nám UA sami zruší letenky, protože jsou zrušeny lety do Prahy, byli bychom v lepší situaci, protože by nám to museli refundovat. Ale za současného stavu, kdo ví.
To prodejce: Když zkrachovali Volare, tak mi KB vrátila peníze (asi zacáloval Mastercard). Jaké máš zkušenosti s reklamací peněz od karetních společností při krachu nebo dělání mrtvého brouka?