COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Kde sehnat levné letenky, tipy na prodejce.
Odpovědět
bugr
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 906
Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od bugr »

neuromancer píše:Dnes mně BA ve spolupráci s mým prodejcem vrátily peníze za 6 letenek v C do PHX v červnu :thumbup:

P.S. Bylo placeno v EUR, takže díky devalvaci koruny je celkový hospodářský výsledek + 30 000 Kč :mrgreen:


tak já na hotelu vydělal jen 350kč :)


michal4
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 284
Registrován: 17. 03. 2017, 18:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od michal4 »

Celkem mě zaujalo, že PRG-BUD od FR je vyblokovaný až za půlku října. Lety ještě zrušené nejsou, ale mají přízvisko sold out. Všechny do jednoho.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2883
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Zruseni let RYANAIR

Příspěvek od Fabo »

j-rich23 píše:Zrusili mi let z STN do BTS, c.FR2318, poslali odkaz, kde mozem ziadat o refund. Samozrejme po vyplneni uz niekolko dni nefunguje.
Tak som sa preklikal k refundciam normalne na stranke Ryaniru, vsetko vyplnil vratane cisla uctu a do 5min mi prisla takato odpoved:

'K. ........ (Ryanair)
May 19, 2020, 3:09:50 PM GMT+1

Dear Mr ........,

We refer to your claim application dated 19/05/2020.

We apologise, for the cancellation of your flight FR2318 from London Stansted to Bratislava on the 14/06/2020 which was due to the current worldwide COVID 19 crisis.

As per interpretive guidelines on EU passenger rights, announced by the EU commission on cancellations caused due to COVID 19, this is now classified as an extraordinary circumstance and compensation does not apply under EU261/2004.

If you remain dissatisfied with the final decision made from our customer services team, you may contact the Civil Aviation Authority (CAA) and their Passenger Advice and Complaints Team (PACT) Please follow the link: https://www.caa.co.uk/Passengers/Resolv ... complaint/

We hope the above clarifies the matter and we have now closed your claim

Yours sincerely,'


Mozete poradit ci mam este nejaku sancu a Ryanair to skusa na hulvata? Stretol sa s tym niekto? Pretoze e-maily o zruseni mi aj poslal smernicu EU261/2004. Ziadny voucher mi neponukol. Iba refund a rebook.

P.S. Zrusili mi aj let s LAudaiar VIE-STN, aj ked tam som ziadal refund uz davno, ked len posunuli cas odletu, ale 4 tyzdne uz ticho po pesine.
Letenky stali pre 4 osoby 760EUR :(


Podla tej odpovede si sa preklikal asi k ziadosti o kompenzaciu, nie k ziadosti o refundaciu

j-rich23
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 45
Registrován: 06. 09. 2011, 15:06
Oblíbené typy letadel: 744 G-VWOW
Bydliště: BRNO, LEVICE (SR)
Stav: Offline

Re: Zruseni let RYANAIR

Příspěvek od j-rich23 »

Fabo píše:
j-rich23 píše:Zrusili mi let z STN do BTS, c.FR2318, poslali odkaz, kde mozem ziadat o refund. Samozrejme po vyplneni uz niekolko dni nefunguje.
Tak som sa preklikal k refundciam normalne na stranke Ryaniru, vsetko vyplnil vratane cisla uctu a do 5min mi prisla takato odpoved:

'K. ........ (Ryanair)
May 19, 2020, 3:09:50 PM GMT+1

Dear Mr ........,

We refer to your claim application dated 19/05/2020.

We apologise, for the cancellation of your flight FR2318 from London Stansted to Bratislava on the 14/06/2020 which was due to the current worldwide COVID 19 crisis.

As per interpretive guidelines on EU passenger rights, announced by the EU commission on cancellations caused due to COVID 19, this is now classified as an extraordinary circumstance and compensation does not apply under EU261/2004.

If you remain dissatisfied with the final decision made from our customer services team, you may contact the Civil Aviation Authority (CAA) and their Passenger Advice and Complaints Team (PACT) Please follow the link: https://www.caa.co.uk/Passengers/Resolv ... complaint/

We hope the above clarifies the matter and we have now closed your claim

Yours sincerely,'


Mozete poradit ci mam este nejaku sancu a Ryanair to skusa na hulvata? Stretol sa s tym niekto? Pretoze e-maily o zruseni mi aj poslal smernicu EU261/2004. Ziadny voucher mi neponukol. Iba refund a rebook.

P.S. Zrusili mi aj let s LAudaiar VIE-STN, aj ked tam som ziadal refund uz davno, ked len posunuli cas odletu, ale 4 tyzdne uz ticho po pesine.
Letenky stali pre 4 osoby 760EUR :(


Podla tej odpovede si sa preklikal asi k ziadosti o kompenzaciu, nie k ziadosti o refundaciu


Dakujem za odpoved, vobec mi ten rozdiel nedosiel. Stalo sa mi to prvykrat.
Blbe je, ze ziadost o refundaciu nefunguje :(

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1786
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od MEA »

Zázrak sa stal skutočnosťou: Wizzair vrátili lóve za Jerevan. Idem otvoriť šampus...


pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 419
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od pettte »

Je to sice "jedna paní povídala" , ale i tak mne překvapuje, že Emirates se takhle připravují o zákazníky a vyhazují peníze za reklamu, kterou se snažili tvrdit, že jsou prémiové aerolinie.

https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek ... _campaign=

bugr
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 906
Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od bugr »

Mě zas přišel nový mail od Ryanu, nejdřív normálně vratka peněz, to jsem odklikal, už je to dýl A teď mail s nabídkou "vouchers and free moves"
Netušíte někdo co myslí tím free moves?
Jako kdyby nabízeli změnu letu bez doplatku tak bych to bral ale to asi nebude :)

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4254
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od prodejce »

Odkazuji na svůj dřívější příspěvek v tomto vlákně o možnostech leteckých koupáckých seriálů toto léto:
viewtopic.php?f=26&t=10548&p=236115#p236115

A na všechny otázky v tomto příspěvku položené nacházím praktické odpovědi v tomto novinovém článku:

Další cestovní kancelář ruší všechny letní zájezdy
Zdroj: https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek ... _campaign=

Cituji:
I když v hotelech budou připraveny takzvané ,karanténní pokoje‘, stále neexistuje odpověď na otázku, co se stane se zákazníky, kteří onemocní. Podle již existujících pokynů mohou odpovědné místní orgány rozhodnout i o umístění ve státní karanténě, tedy mimo hotel,“ stojí v prohlášení.

„Není také vyřešeno, jakým způsobem a za jakých podmínek proběhne jejich návrat zpět do ČR, ale hlavně hotel i přes výskyt covid-19 může a bude fungovat dál i přes riziko, které z toho vyplývá pro jeho hosty,“ uzavřela CK.

tramin
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 147
Registrován: 28. 11. 2011, 10:04
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od tramin »

Včera jsem dostal mail od TAP, že změnili čas odletu na trase LIS-PDL. Můžu to nějak odmítnout? Já si u nich vyžádal voucher již před 5 týdny na celý RT VIE-LIS-PDL, což sami umožňovali. Ale do dnešního dne nemám nic...

tomassanto
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 47
Registrován: 07. 04. 2015, 21:23
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od tomassanto »

Ahoj, omlouvam se za hloupy dotaz, nemam s cestovanim tolik zkusenosti. Delta očekávane zrusila let do KFK na 26/5, prisel email s dvemi ciselnymi kody pro dve osoby. Mel bych dva dotazy 1/ nemate zkusenist, zda jde u delty nejakou cestou pokusit se vrátit peníze zpět? 2/ kdyby neslo, je treba o vouchery zadat ted nebo stačí pri rezervaci nove letenky zadat kody, které prisly n mail? Děkuji

speedy_r
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 08. 05. 2018, 15:41
Oblíbené typy letadel: A350
Pohlaví: muž
Bydliště: BTS/VIE
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od speedy_r »

tramin píše:Včera jsem dostal mail od TAP, že změnili čas odletu na trase LIS-PDL. Můžu to nějak odmítnout? Já si u nich vyžádal voucher již před 5 týdny na celý RT VIE-LIS-PDL, což sami umožňovali. Ale do dnešního dne nemám nic...


Mne posunuli o cca 2,5 hodiny tiež let ale refund odmietajú.

tramin
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 147
Registrován: 28. 11. 2011, 10:04
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od tramin »

No mě skoro o 6 hodin...

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4021
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od whiskey »

tramin píše:No mě skoro o 6 hodin...

to je involuntary rebooking, a dovod na zrusenie a vratenie.

tramin
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 147
Registrován: 28. 11. 2011, 10:04
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od tramin »

Taky jsem si to myslel, jenže TAP vůbec nekomunikuje.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4021
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: COVID - rušení linek, vratky peněz apod.

Příspěvek od whiskey »

tramin píše:Taky jsem si to myslel, jenže TAP vůbec nekomunikuje.

poslane maily, co zostali bez odpovede, mas? platil si kreditkou? tak potom chargeback jedine.


Odpovědět