Through check-in na separatne koupene letenky

Kde sehnat levné letenky, tipy na prodejce.
Odpovědět
Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Through check-in na separatne koupene letenky

Příspěvek od Night fly »

Otazka pro zde pritomne letenkare ci check-in agenty: Lze udelat through ckin spojenim segmentu ze dvou oddelene koupenych letenek? Priklad: ceka me roundtrip PRG-BOG-UIO-PRG, pricemz segment BOG-UIO bude s Aviancou. V tehle chvili ale jeste nevim, jake me budou cekat po Kolumbii vnitrostatni lety (do UIO bych teoreticky mohl letet bud primo z BOG, nebo z MDE, nebo z BAQ). Chci si tedy koupit vyse uvedeny roundtrip v Praze (ASAP kvuli cene) a eventualni vnitrostatni letenky az na miste (e.g. BOG-MDE-BAQ-BOG, vse rovnez s Aviancou). Otazka zni, zda lze pri odbaveni spojit segment BAQ-BOG z te vnitrostatni letenky se segmentem BOG-UIO z toho velkeho roundtripu (cili udelat through ckin BAQ-BOG-UIO):?:


BB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1211
Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Through check-in na separatne koupene letenky

Příspěvek od BB »

Trough check-in pravdepodobne nepujde. Duvodem ale nejsou separatne zakoupene segmenty, ale fakt, ze malo kdy se podari trough check-in na vnitrostatni lety mimo Evropu (dost malo jde napr. i v Recku) tady z Prahy. Pokud jsou mistni lety obsluhovany ruznymi regionalnimi spolecnostmi, nemivaji vubec napojene systemy (pokud vubec PC pouzivaji) do mezinarodnich siti. I pokud jde o relativne velkou aerolinku jako Avianca, muzes do zeme priletet se spolecnosti, ktera neni ve stejne alianci, tam jsou moznosti trough check-inu daky casto dost omezene, nebo muze byt pro vnitrostatni lety samostany terminal/specialni postupy, jako napr. v Moskve, kde taktez nedovoluji trough check-in. Dalsi zabranou muze byt odlet z prvni destinace z Evropy vice jak 24 hod do odletu tamni linky, coz take casto nedovoli odbaveni. Takze pravdepodobne se budes muset odbavit az tam, ale duvodem nebude zpusob zakoupeni letenky.

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Night fly »

Ale ja se nechci through-checkovat z Prahy - na letu z Evropy poletim pouze do BOG. Ja se chci T-C az o nekolik dni pozdeji z kolumbijskeho vnitrozemi (posledni segment vnitrostatni letenky koupene v Kolumbii) a navazat se na round-trip koupeny v Praze. A to cele pouze na prelet BAQ/MDE-BOG-UIO, vse s Aviancou. Podstata je v tom, abych v Bogote nemusel lovit kufry a znovu se odbavovat.

Yankee Alpha
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 760
Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
Oblíbené typy letadel: MD11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Yankee Alpha »

Night fly píše:Ale ja se nechci through-checkovat z Prahy - na letu z Evropy poletim pouze do BOG. Ja se chci T-C az o nekolik dni pozdeji z kolumbijskeho vnitrozemi (posledni segment vnitrostatni letenky koupene v Kolumbii) a navazat se na round-trip koupeny v Praze. A to cele pouze na prelet BAQ/MDE-BOG-UIO, vse s Aviancou. Podstata je v tom, abych v Bogote nemusel lovit kufry a znovu se odbavovat.

Neznám jejich systém, ale pakliže letíš vnitrostátní lety a nestřídáš přitom dopravce, tak by through check-in neměl být problém. Většina systémů na odbavení funguje tak, že ti kufry můžou poslat kamkoliv (např. u ČSA, pak není problém poslat zavazadlo do konce, dokonce se dá poslat kufr někam, kam vůbec neletíš :lol: ), jenom s palubkou je občas problém, pakliže měníš společnost. Ale pokud máš všechno na jednoho dopravce (i separátní letenky, musíš je ovšem předložit zároveň a říct, kam až chceš odbavit), tak by podle mě neměl být problém ani se zavazadlem, ani s palubkou :)

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Night fly »

Tohle jsem potreboval slyset, diky :D I to o zavazadlech u CSA :lol:


Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Příspěvek od Jafa »

Je možné nějakým způsobem spojit 2 samostatné rezervace v rámci Sky teamu, aby byla zajištěna garance přestupu?

1.Rezervace-KLM: PRG-AMS-IAD (Washington Dulles)-AMS-PRG
2.Rezervace-Delta: Washington/Baltimore-ATL-SEA-JFK-Washington/Baltimore

Jedná se mi hlavně o cestu zpět, kde úsek s Deltou ze Seattlu do Washington/Baltimore "pokračuje" ten samý den z Washington Dulles letiště do Evropy jako KLM...jde mi o to, jak se bude řešit v případě zpoždění letu ze Seattlu následný let do Evropy...

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Night fly »

Nerad bych se pletl, ale vzhledem k tomu, ze jde o separatni rezervace a navic u ruznych spolecnosti, obavam se, ze v tomto pripade se navaznost nezarucuje...

Yankee Alpha
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 760
Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
Oblíbené typy letadel: MD11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Yankee Alpha »

Já si taky myslím, že pakliže to máš řešené jako dvě separátní rezervace, byť v rámci jedné aliance, tak se přestup negarantuje...

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Příspěvek od Zlin142 »

Yankee Alpha píše:Já si taky myslím, že pakliže to máš řešené jako dvě separátní rezervace, byť v rámci jedné aliance, tak se přestup negarantuje...


Holt "seamless travel" nebo tak nějak, že? :roll:

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Příspěvek od Jafa »

Jafa píše:Je možné nějakým způsobem spojit 2 samostatné rezervace v rámci Sky teamu, aby byla zajištěna garance přestupu?

1.Rezervace-KLM: PRG-AMS-IAD (Washington Dulles)-AMS-PRG
2.Rezervace-Delta: Washington/Baltimore-ATL-SEA-JFK-Washington/Baltimore

Jedná se mi hlavně o cestu zpět, kde úsek s Deltou ze Seattlu do Washington/Baltimore "pokračuje" ten samý den z Washington Dulles letiště do Evropy jako KLM...jde mi o to, jak se bude řešit v případě zpoždění letu ze Seattlu následný let do Evropy...


Takže nezbývá než doufat, že cca 9 hodin bude na přestup a transfer mezi letišti stačit...

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Night fly »

Tak abych se vratil k puvodni otazce: slo to, sice se holcina na prepazce v BAQ trochu zapotila a asi dvakrat se byla ptat supervizora, ale zvladla to nakonec s usmevem, vstricnosti a ochotou. Jak kufr, tak i ja jsme cestu BAQ-BOG-UIO zvladli bez problemu; akorat system prestupu v BOG je neskutecne chaoticky - horsi nez na CDG, a to je co rict ;-)

skater
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 706
Registrován: 08. 05. 2006, 21:13
Stav: Offline

Příspěvek od skater »

Night fly píše:Tak abych se vratil k puvodni otazce: slo to, sice se holcina na prepazce v BAQ trochu zapotila a asi dvakrat se byla ptat supervizora, ale zvladla to nakonec s usmevem, vstricnosti a ochotou. Jak kufr, tak i ja jsme cestu BAQ-BOG-UIO zvladli bez problemu; akorat system prestupu v BOG je neskutecne chaoticky - horsi nez na CDG, a to je co rict ;-)


Taky jsem tam přestupoval při letu SJO-BOG-CDG, ale chaotický mi to nepřišlo..jen to, že jsme si museli bágl vyzvednout a znova ho odbavit...a je pravda, že předtím jsem se nesetkal s rentgenováním zavazadel ještě před check-inem. A kontrola byla asi šestinásobná...

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Night fly »

Ja tam prestupoval z vnitrostatniho na mezinarodni let; u vnitrostatniho terminalu se michaji priletajici, odletajici a tranzitujici cestujici. Pak se jede busem a musis vedet, kde presne vystoupit, protoze vnitrkem se mezi jednotlivymi int´l prsty projit neda. A kdyz uz jsi v tranzitu, nasleduje podraz nejvetsi: zadna smenarna, zadny obchod, zadna slusna cekarna. Jen dva pojizdne kiosky s pitim a chipsama.


Odpovědět