Kdo se chcete proletět...
kdo se chcete proletět....
Kdo se chcete levně proletět,tak koukněte na www.skyeurope.com.
Právě jsem si bookoval FCO z BTS,12-19jun05 a cena je 1860 SKK takže 1460CZK vč. Tax.
Mají akci a platíte jen taxy.Docela dobrý.Sice z BTS....není až tak daleko.Už jsem měl hotovou rezervaci na ČSA ale se SKY jsem ješte neletel tak mě to docela těší.
Právě jsem si bookoval FCO z BTS,12-19jun05 a cena je 1860 SKK takže 1460CZK vč. Tax.
Mají akci a platíte jen taxy.Docela dobrý.Sice z BTS....není až tak daleko.Už jsem měl hotovou rezervaci na ČSA ale se SKY jsem ješte neletel tak mě to docela těší.
Kdo se chcete proletět....
Ze by marketingovy pracovnik Skyeurope na www.airways.cz??? )))))<font color=red></font id=red>
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 355
- Registrován: 03. 11. 2004, 12:21
- Bydliště: UL
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Kdo se chcete proletět....
Nevim teda co povazujes za levne proletnuti..., ale pokud to neni letenka za 20Euro tak to u me neni levna letenka... Navic firma ktera laka klienty na ceny za 1Sk tak ta se muze jit zakopat, jelikoz stejne si ty prachy vezme na tom zbytku co ty povazujes za "letistni taxy". Takova by mela co nejrychleji zkrachovat, protoze jen caruje s cisly a Ty jsi skocil na spek a jeste se z toho radujes a nabizis ostatnim spekovy nabidky. Az bude neco liboveho, tak pak dej vedet, ok?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 56
- Registrován: 03. 05. 2003, 19:35
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Kdo se chcete proletět....
Luko2 ocom rozpravas? Preco by taka letecka spolocnost mala skrachovat???
Kdo se chcete proletět....
....můj názor je,že SkyEurope je jediná společnost která na Slovensku něco dělá a určitě nemá důvod krachovat....měl jsem možnost osobně sledovat počty cestujících na několika destinacích, a nemají se za co stydět,jsou společnosti které by jim ty počty cestujících mohli závidět....
Kdo se chcete proletět....
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
....můj názor je,že SkyEurope je jediná společnost která na Slovensku něco dělá a určitě nemá důvod krachovat....<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Rozhodně bych si přál úspěch SkyEurope... narozdíl třeba od aerolinky jistého egocentrického Ira s praktikami kapitalismu 19. století
....můj názor je,že SkyEurope je jediná společnost která na Slovensku něco dělá a určitě nemá důvod krachovat....<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Rozhodně bych si přál úspěch SkyEurope... narozdíl třeba od aerolinky jistého egocentrického Ira s praktikami kapitalismu 19. století
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 355
- Registrován: 03. 11. 2004, 12:21
- Bydliště: UL
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Kdo se chcete proletět....
Jsem spise nastvany na to jak vsichni spolecnosti presly na system nabizeni letenek za 1Sk, 1Kc, 0,99Euro atd. Je teda pravda ze prvni byl asi Ryanair a ostatniho ho nasledovaly... Donedavna jsem preferoval Germanwings nejen z duvodu ze bydlim nedaleko Drazdan, ale take proto ze takove praktiky az doposud nepouzival a jejich jedna jedina udavana cena byl konecna aniz bych jeste platil nejake dalsi poplatky za kartu atd. Dneska aby clovek uz i u teto spolecnosti hlidal co vsechno mu bude jeste pricteno v podobe ruznejch poplatku a ostatnich umele vymyslenych tax k cene... Kdyz jsem u dane spolecnosti patral po tom proc tento rok presly na system ktery pouzivaji vsichni ostatni LC spolecnosti, tak mi bylo receno ze lide ceny porovnavaji dle cen letenek a ne dle ceny konecne, ktera mu bude odectena z uctu... Nechci to nejak rozebirat do podrobna, vsichni co tu letame o tom vime jak to chodi, ale stve me ze misto aby veci byli jednoduche a prehledne, tak se dnes spolecnosti predhaneji v tom kde jake poplatky schovat a vyrukovat s nima az tesne pred samotnou platbou... Mne tyto praktiky nejak neodrazuji, ale znam plno lidi co si mysleji jak levne koupi letenku za "1Kc" a potom kdyz se jich clovek zepta kolik mu bylo odecteno z uctu tak uz se s tim nechlubi...
Kdo se chcete proletět....
Naprostio souhlasím a pokládám to za způsob klamání zákazníka - nejen u LCC ale i "normálních" aerolinek. Stávající praxe dovoluje aerolinkám schovávat svoje náklady do různých palivových abezpečnostní a takových a makových příplatků, poplatků a tax (z nichž řada končí v kapse aerolinek) a opticky udržovat ceny letenek nízké, ale s tím, že ve skutečnosti vlastní letenka je možná jen 60% celkových které nakonec zaplatíte.
Představte si že si koupíte jizdenku do Londýna a přepravce bude inzerovat cenu 1500 Kč, ale ve skutečnosti zaplatíte ještě dalších 10 Kč příplatek za vjezd autobusu na Florenc (mimochodem drsných 300Kč za bus), 50 Kč za vjezd autobusu na Victorii v Londýně, 15 Kč za dražší naftu, 100 Kč za Eurotunnel, 80 Kč za mýtné v Německu, atd... Absurdní že. Zvláštní že aerolinky přesně tohle provozují a nikdo se nad tím moc nepozastavuje.
Představte si že si koupíte jizdenku do Londýna a přepravce bude inzerovat cenu 1500 Kč, ale ve skutečnosti zaplatíte ještě dalších 10 Kč příplatek za vjezd autobusu na Florenc (mimochodem drsných 300Kč za bus), 50 Kč za vjezd autobusu na Victorii v Londýně, 15 Kč za dražší naftu, 100 Kč za Eurotunnel, 80 Kč za mýtné v Německu, atd... Absurdní že. Zvláštní že aerolinky přesně tohle provozují a nikdo se nad tím moc nepozastavuje.
Kdo se chcete proletět....
Mě zaráží výše letištního poplatku v Bratislavě - 970 Kč, docela dost.
Kdo se chcete proletět....
2michal_p
jen mala oprava, je to 970 Sk
neni to ciste jen letistni poplatek, ale vse co si SkyEurope uctuje nad cenu letenky (napr. palivovy priplatek)
jen mala oprava, je to 970 Sk
neni to ciste jen letistni poplatek, ale vse co si SkyEurope uctuje nad cenu letenky (napr. palivovy priplatek)
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 657
- Registrován: 16. 08. 2004, 20:54
- Bydliště: Praha a Rožnov p/R
- Stav: Offline
Kdo se chcete proletět....
je to fakt pěkná trapárna pokud celková cena je mnohdy i o sto procent vyšší,než samotná cena letenky.
Do kategorie letištní a jiné poplatky je možno zahrnout fakt v podstatě cokoliv.
Do kategorie letištní a jiné poplatky je možno zahrnout fakt v podstatě cokoliv.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 355
- Registrován: 03. 11. 2004, 12:21
- Bydliště: UL
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Kdo se chcete proletět....
Nepracuju na letisti a ani me nezamestnava zadna letecka spolecnost..., ale myslim ze letistni poplatky spolecnost jako je treba Ryanair na vyse zminenem letisti plati pausalne za nejake obdobi. Kdyby platili takovou cifru jak zde bylo uvedeno, tak uz davno nelitaji, i kdyz tady teprve zacnou...
Vychazim z toho ze pokud by platila cenu 970,-Sk tak u kazde spolecnosti ktera toto letiste vyuziva by pri nakupu letenky byla cena stejna, coz neni. Kazdy si v podobe letsitniho poplatku udava cifru jakou chce. Mam pocit ze kdyby nekdo z vas mel pristup k jednani, kdy letecka spolecnost domlouva se spravou letiste taxy jake bude platit, tak by si sednul na zadek jak ohromne rozdily panuji v pristupu k danym spolecnostem. Takze spolecnost ktera ma dostatek sebevedomi, odvahy a cisla mluvi za ni si dovoli proskrtnout kolonku, ktera se zminuje o letistnich taxach a jedine co bude platit je odebrane palivo...(tento pristup panuje na letisti Brusel Charleroi, o cemz se da presvedcit v kauze ktera zde probehla se spolecnosti Ryanair) Tento postup si myslim ze panuje u vetsiny letist druhe kategorie, ale netusim jak je tomu treba v pripade Curychu, nebo Mnichova atd. kam v pohode tez letam za 20 Euro. Je totiz k smichu ze kdyz si chcete koupit letenku s "klasickou" spolecnosti s odletem z daneho letiste, tak zaplatite za poplatky sumu prevysujici konecnou cenu letenky u LC spolecnosti. I kdyz je pravda ze 20,-Euro je pouze pro par vyvolenych..., ale i tak se tomu vzdycky zasmeju kdyz tu nekdo pise ze cena je u nej az na poslednim miste. Alespon vim kdo za me ty poplatky plati, kdyz to nejsem ja )
Vychazim z toho ze pokud by platila cenu 970,-Sk tak u kazde spolecnosti ktera toto letiste vyuziva by pri nakupu letenky byla cena stejna, coz neni. Kazdy si v podobe letsitniho poplatku udava cifru jakou chce. Mam pocit ze kdyby nekdo z vas mel pristup k jednani, kdy letecka spolecnost domlouva se spravou letiste taxy jake bude platit, tak by si sednul na zadek jak ohromne rozdily panuji v pristupu k danym spolecnostem. Takze spolecnost ktera ma dostatek sebevedomi, odvahy a cisla mluvi za ni si dovoli proskrtnout kolonku, ktera se zminuje o letistnich taxach a jedine co bude platit je odebrane palivo...(tento pristup panuje na letisti Brusel Charleroi, o cemz se da presvedcit v kauze ktera zde probehla se spolecnosti Ryanair) Tento postup si myslim ze panuje u vetsiny letist druhe kategorie, ale netusim jak je tomu treba v pripade Curychu, nebo Mnichova atd. kam v pohode tez letam za 20 Euro. Je totiz k smichu ze kdyz si chcete koupit letenku s "klasickou" spolecnosti s odletem z daneho letiste, tak zaplatite za poplatky sumu prevysujici konecnou cenu letenky u LC spolecnosti. I kdyz je pravda ze 20,-Euro je pouze pro par vyvolenych..., ale i tak se tomu vzdycky zasmeju kdyz tu nekdo pise ze cena je u nej az na poslednim miste. Alespon vim kdo za me ty poplatky plati, kdyz to nejsem ja )
Kdo se chcete proletět....
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>Takze spolecnost ktera ma dostatek sebevedomi, odvahy a cisla mluvi za ni si dovoli proskrtnout kolonku, ktera se zminuje o letistnich taxach a jedine co bude platit je odebrane palivo...<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
To určitě. Sorry, ale to co píšeš je v podstatě jeden velký nesmysl.
A to letiště jako takové bude asi mít příjmy z čeho?
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>tento pristup panuje na letisti Brusel Charleroi, o cemz se da presvedcit v kauze ktera zde probehla se spolecnosti Ryanair<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Očividně o té kauze moc nevíš, protože tam O'Learymu létání nelegálně dotovalo místní letiště z peněz belgických daňových poplatníků ať už ti s FR lítají nebo ne.
To určitě. Sorry, ale to co píšeš je v podstatě jeden velký nesmysl.
A to letiště jako takové bude asi mít příjmy z čeho?
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>tento pristup panuje na letisti Brusel Charleroi, o cemz se da presvedcit v kauze ktera zde probehla se spolecnosti Ryanair<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Očividně o té kauze moc nevíš, protože tam O'Learymu létání nelegálně dotovalo místní letiště z peněz belgických daňových poplatníků ať už ti s FR lítají nebo ne.
Kdo se chcete proletět....
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Naprostio souhlasím a pokládám to za způsob klamání zákazníka - nejen u LCC ale i "normálních" aerolinek. Stávající praxe dovoluje aerolinkám schovávat svoje náklady do různých palivových abezpečnostní a takových a makových příplatků, poplatků a tax (z nichž řada končí v kapse aerolinek) a opticky udržovat ceny letenek nízké, ale s tím, že ve skutečnosti vlastní letenka je možná jen 60% celkových které nakonec zaplatíte.
Představte si že si koupíte jizdenku do Londýna a přepravce bude inzerovat cenu 1500 Kč, ale ve skutečnosti zaplatíte ještě dalších 10 Kč příplatek za vjezd autobusu na Florenc (mimochodem drsných 300Kč za bus), 50 Kč za vjezd autobusu na Victorii v Londýně, 15 Kč za dražší naftu, 100 Kč za Eurotunnel, 80 Kč za mýtné v Německu, atd... Absurdní že. Zvláštní že aerolinky přesně tohle provozují a nikdo se nad tím moc nepozastavuje.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
pokud někdo dělá to, že inzeruje letenku za korunu a pak si k tomu připočte letištní taxy, do kterých zahrne i další částky, které již taxami nejsou, jde o jednoznačný případ nekalé soutěže a divil bych se, kdyby to někdo z konkurentů nenapadl. obdobně by to jako klamání spotřebitele zřejmě mohla postihnout ČOI, pakliže ovšem její pravomoc sahá i na oblast letectví, což si teď z hlavy nevybavuji.
Naprostio souhlasím a pokládám to za způsob klamání zákazníka - nejen u LCC ale i "normálních" aerolinek. Stávající praxe dovoluje aerolinkám schovávat svoje náklady do různých palivových abezpečnostní a takových a makových příplatků, poplatků a tax (z nichž řada končí v kapse aerolinek) a opticky udržovat ceny letenek nízké, ale s tím, že ve skutečnosti vlastní letenka je možná jen 60% celkových které nakonec zaplatíte.
Představte si že si koupíte jizdenku do Londýna a přepravce bude inzerovat cenu 1500 Kč, ale ve skutečnosti zaplatíte ještě dalších 10 Kč příplatek za vjezd autobusu na Florenc (mimochodem drsných 300Kč za bus), 50 Kč za vjezd autobusu na Victorii v Londýně, 15 Kč za dražší naftu, 100 Kč za Eurotunnel, 80 Kč za mýtné v Německu, atd... Absurdní že. Zvláštní že aerolinky přesně tohle provozují a nikdo se nad tím moc nepozastavuje.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
pokud někdo dělá to, že inzeruje letenku za korunu a pak si k tomu připočte letištní taxy, do kterých zahrne i další částky, které již taxami nejsou, jde o jednoznačný případ nekalé soutěže a divil bych se, kdyby to někdo z konkurentů nenapadl. obdobně by to jako klamání spotřebitele zřejmě mohla postihnout ČOI, pakliže ovšem její pravomoc sahá i na oblast letectví, což si teď z hlavy nevybavuji.