flyingblue píše:happyna píše:Jak rika Globik, v cenove politice je tezky hledat nejakou logiku.
Logiku to ma. Obvykle je to nastaveno tak, ze ten, co to nastavuje, veri (sic!), ze mu nastaveny model vynese maximalni zisk
A vira i hory prenasi
Jednosměrné lety
Re: Jednosměrné lety
No ono je to tak komplikovaný, že místy to fakt žádnou logiku nemá. Před lety se mi stalo u LH na letu MUC-LCY-MUC, že RT to nacenilo dráž než 2 OW - a tam už se asi fakt o logice mluvit nedá.
Re: Jednosměrné lety
Boltn píše:Díky za odpověď to už celkem chápu a ještě jeden dotaz ohledně cen co mi taky není moc jasný když dám příklad co jsou teď lety z LAX -LHR -MAN za 12 proč když vynechám segment LHR - MAN je to o x tisíc dražší ?
pretoze LAX-MAN je iny trh nez LAX-LHR. Viem si zivo predstavit, ze LAX-LHR je trh plny biznismanov a premium-leisure zakaznikov. Na druhej strane, LAX-MAN su asi skor lower-leisure a klasicke rodiny a pod. Tym padom cenova struktura moze byt ina
nezabudaj, ze ked kupujes letenku, zavazujes sa preletiet vsetky segmenty v danom poradi. Teoreticky od teba mozu aerolinie ziadat doplatok, ak napr nepreletis posledny segment (prakticky sa to stava malo, a ak sa to stane, pravna uspesnost vymahania je zmiesana).
Re: Jednosměrné lety
Myslím že video mluví za vše DD na tom příkladu sme se, ale asi nepochopili je jasny, že LAX -MAN bude jiná cen jen sem nechápal proč bych nemohl vynechat ten poslední segment a na trase LHX-MAN by měli volné místo za které by nějakej anglan dal třeba petku namísto mě kterej letí za deset do LAX a zpět. A s vynecháváním segmentů to je taky sranda teď sem to řešil s koreanem zpátečka do Sydney 24 jednosměrná ze Sydney 27, ale segment PRG-SYD prostě vynechat nemůžeš