Letenky do USA
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 29. 09. 2016, 10:45
- Oblíbené typy letadel: B773, B744
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
Tak mám další variantu, tentokrát komplet se Swiss. Kolik je ideál mít na přestup v Curychu prosím? Mají tam 1h 20 min. B773 na lince mi přijde jako ideál, zkušenosti se servisem? Děkuji!
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
prestup pohodovy, jejich tripl neni nejhorsi, ale window seat ma mensi prostor nez aisle. Ale nejlepsi economy product pres ocean co se tyce pohodli v economy opravdu nabizi upper deck od BA A380.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 29. 09. 2016, 10:45
- Oblíbené typy letadel: B773, B744
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
Ty šly z ničeho nic od včerejšího rána o 2000 na letence nahoru :/ Jinak bych letěl s nimi, jelikož je mám ověřené. Proto koukám po jiných variantách nyní ... přijde mi, že i když chceme letět až za tři a půl měsíce, tak bych to měl ideálně koupit už dnes kvůli ceně.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
No upper deck je o necem jinem, ale to chce byt pohotovy a mit stesti
Produkt Swissu patri k tomu nejlepsimu, co evropske aerolinky nabizi. Pokud ti nevadi B773 (i kdyz jsem konkretne ten od Swissu na lince PRG-ZRH tady na foru v tripreportech vychvalil, tak vseobecne s nim mam problem - je hlucny a v poslednich radach to i pri malinkych turbulencich kvalitne hazi), tak bych se toho vubec nebal. A 1:20 na prestup v Curychu je vice nez ok.
Produkt Swissu patri k tomu nejlepsimu, co evropske aerolinky nabizi. Pokud ti nevadi B773 (i kdyz jsem konkretne ten od Swissu na lince PRG-ZRH tady na foru v tripreportech vychvalil, tak vseobecne s nim mam problem - je hlucny a v poslednich radach to i pri malinkych turbulencich kvalitne hazi), tak bych se toho vubec nebal. A 1:20 na prestup v Curychu je vice nez ok.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 29. 09. 2016, 10:45
- Oblíbené typy letadel: B773, B744
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
Tak a úplně poslední případná možnost (láká mě se proletět A380) je Lufthansa. Servis + sezení tam v ní? Děkuji a omlouvám se za neustálé změny ale když už, tak si ten let chci užít a aby byl na úrovni a Vaše zkušenosti mi v tom zcela jistě dost pomohou
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
LH má Y na horní palubě jen ve 4 řadách, takže šance, že chytneš místo tam, je..dosti malá.
Na druhou stranu, pro mne osobně má LH v Y ze všech evropských aerolinek ten nejlepší palubní servis (a na jejich chuťově dokonalé kuřecí prso vzpomínám dodnes).
Jestli chceš kompromis, vem BA. Anebo to nakombinuj tak, ať letíš v jednom směru ve velrybě a v druhém v něčem jiném
Na druhou stranu, pro mne osobně má LH v Y ze všech evropských aerolinek ten nejlepší palubní servis (a na jejich chuťově dokonalé kuřecí prso vzpomínám dodnes).
Jestli chceš kompromis, vem BA. Anebo to nakombinuj tak, ať letíš v jednom směru ve velrybě a v druhém v něčem jiném
Re: Letenky do USA
S BA můžu poskytnout aktuální zkušenost v B747.
Výhody:
1, neřeší příručák, takže s trochou nadsázky je druhý kufr zdarma. Navíc lze vzít ještě batoh/tašku s noťasem
2, Do některých destinací s nimi lze letět na jeden přestup
Nevýhody:
1, Některé jejich 747 jsou jedním křídlem v muzeu (27 let stáří) a na palubě je to vidět. Třeba IFE je předpotopní
2, Seating se platí, zdarma je až při on-line check-inu. Což někdy neznamená žádné zásadní problémy, lze vybrat v pohodě okno/ulička. Ovšem naposled se mi stalo, že mi to nabídlo jedno prostřední sedadlo a pak druhé prostřední sedadlo. Nic jiného.
3, Servis na palubě, v několika řadách chyběly polštáře. Čtyřikrát jsem o něj požádal, ani jednou jsem ho nedostal.
Neutrálně:
1, Přestup v Londýně
2, Jídlo na palubě
S ohledem na seating, kdy jsem na desetihodinový let chytil prostřední sedačku mezi dvěma urostlými Skoty a nešlo s tím nic dělat, již s BA za své peníze nikdy nepoletím. (výjimkou je nějaký chybný tarif-:). Za seating u letenky za 1300 euro v Y v principu platit odmítám. A výhodu těžkého příručáku raději vyřeším zakoupením druhého zavazadla. Ve výsledku to vyjde stejně.
V posledních letech jsem letěl TATL i s AA a bylo to v pohodě, Delta mi přišla nejlepší, Air France striktně vyžadují hmotnost kufrů včetně příručáku. Lufthansa nejméně pohodlné sedačky, jinak ok.
Výhody:
1, neřeší příručák, takže s trochou nadsázky je druhý kufr zdarma. Navíc lze vzít ještě batoh/tašku s noťasem
2, Do některých destinací s nimi lze letět na jeden přestup
Nevýhody:
1, Některé jejich 747 jsou jedním křídlem v muzeu (27 let stáří) a na palubě je to vidět. Třeba IFE je předpotopní
2, Seating se platí, zdarma je až při on-line check-inu. Což někdy neznamená žádné zásadní problémy, lze vybrat v pohodě okno/ulička. Ovšem naposled se mi stalo, že mi to nabídlo jedno prostřední sedadlo a pak druhé prostřední sedadlo. Nic jiného.
3, Servis na palubě, v několika řadách chyběly polštáře. Čtyřikrát jsem o něj požádal, ani jednou jsem ho nedostal.
Neutrálně:
1, Přestup v Londýně
2, Jídlo na palubě
S ohledem na seating, kdy jsem na desetihodinový let chytil prostřední sedačku mezi dvěma urostlými Skoty a nešlo s tím nic dělat, již s BA za své peníze nikdy nepoletím. (výjimkou je nějaký chybný tarif-:). Za seating u letenky za 1300 euro v Y v principu platit odmítám. A výhodu těžkého příručáku raději vyřeším zakoupením druhého zavazadla. Ve výsledku to vyjde stejně.
V posledních letech jsem letěl TATL i s AA a bylo to v pohodě, Delta mi přišla nejlepší, Air France striktně vyžadují hmotnost kufrů včetně příručáku. Lufthansa nejméně pohodlné sedačky, jinak ok.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
dejavu píše:V posledních letech jsem letěl TATL i s AA a bylo to v pohodě, Delta mi přišla nejlepší, Air France striktně vyžadují hmotnost kufrů včetně příručáku.
Za mych 97 segmentu s AF si nepamatuju, ze by mi kdykoliv kontrolovali hmotnost prirucaku.
Re: Letenky do USA
flyingblue píše:dejavu píše:V posledních letech jsem letěl TATL i s AA a bylo to v pohodě, Delta mi přišla nejlepší, Air France striktně vyžadují hmotnost kufrů včetně příručáku.
Za mych 97 segmentu s AF si nepamatuju, ze by mi kdykoliv kontrolovali hmotnost prirucaku.
Dvakrát v SFO, jednou v LAX, vše v posledních šesti letech, naposled 2015 a vždy přímo na check-inu.
A jednou jsem měl připlacený druhý kufr, jeden měl 21 kilo, druhý 23,8 a musel jsem to na check-inu přebalovat, aby ani jeden nebyl přes 23.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
Tak treba dnes jsem letel PRG-CDG v Y a vecer zpet v C a kontrolovali vsechno a vsechny, dokonce vazili i moji tasku na ntb a to jsem nic jineho nemel...ocasove.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
flyingblue píše:dejavu píše:V posledních letech jsem letěl TATL i s AA a bylo to v pohodě, Delta mi přišla nejlepší, Air France striktně vyžadují hmotnost kufrů včetně příručáku.
Za mych 97 segmentu s AF si nepamatuju, ze by mi kdykoliv kontrolovali hmotnost prirucaku.
Jenže oni vědí, jaký máš nick tady na Airways a berou to jako reklamu zadarmo, tak se nediv, že máš takové výhody. Nebo máš prostě štěstí.
Já jsem s nimi neletěl nikdy, ale manželka by to napočítala na prstech asi jedné ruky a ve VRN příručák na váhu a v IAD (to byl tedy let KLM, ale je to nějaký rozdíl?) příručák opět na váhu a šup do podpalubí a mnoho (15???) desítek dolarů v prdeli.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
dejavu píše:S BA můžu poskytnout aktuální zkušenost v B747.
Výhody:
1, neřeší příručák, takže s trochou nadsázky je druhý kufr zdarma.
Vozíš šutry nebo vatu? Váha se "neřeší", mám pocit, že je povoleno 23 kg, pokud si to jsi schopen dát sám do binu. Ale pamatuju, že na LHR na security se příručáky dávaly do tácu a pokud se tam nevešel, tak jsi šel zpátky.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
Do Prahy létá Triple? Od kdy? (Ne, že bych tvrdil, že ne, jen se divím, že se to uživí.)micaello píše:Pokud ti nevadi B773 (i kdyz jsem konkretne ten od Swissu na lince PRG-ZRH
Re: Letenky do USA
Občas kvôli príprave crew
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 29. 09. 2016, 10:45
- Oblíbené typy letadel: B773, B744
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Letenky do USA
Globik píše:Do Prahy létá Triple? Od kdy? (Ne, že bych tvrdil, že ne, jen se divím, že se to uživí.)micaello píše:Pokud ti nevadi B773 (i kdyz jsem konkretne ten od Swissu na lince PRG-ZRH
Loni létal na zaučení posádek, letos ho tu budeme mít znovu.
Kód: Vybrat vše
SWISS v období od 28. 3. 2017 do 31. 5. 2017 plánuje opět na pravidelnou linku Zurich – Praha nasadit Boeing 777-300ER a to 3 až 6x týdně.