pepa007 píše:JackBrno píše:Pepa007:
Aby to fungovalo, musela by být smlouva s velkým množstvím dopravců. Proto se divím, žes psal jen o RYR nebo WZZ. Kiwi je sice jakože "ušmudlaný" prodejce z Brna, ale funguje globálně a zrovna RYR nebo WZZ tvoří nejspíš jen nepatrnou část jejich prodejů. A totéž by platilo pro globální systém pod nějakou pojišťovnou. Ne, tahle myšlenka na papíře zní výborně, ale v praxi nereálná. A mimochodem, zmiňovals obvyklou cenu last moment letenek kolem 200-300€, což platí možná pro RYR a WZZ, ale u jiných dopravců to může být i mnohem více. A nejhorší je, že každý dopravce má tu cenotvorbu úplně jinou, těžko se z toho odhadnou pravděpodobné náklady, aby se toho chytla komerční pojišťovna. Ostatně že se toho doteď nikdo nechytnul, je celkem jasný indikátor, že to nedává ekonomický smysl.
Ježišmarja tak ještě jednou a polopatě: Já píšu že by to byla ze začátku služba jen pro klienty jedné aerolinky, například RYR. S tím že by se jim garantovalo, že pokud nestihnou navazující let, tak jim pojištění plně pokryje náhradní let (s jakoukoliv společností). A že to musí dělat profi pojišťovna, která si to umí spočítáat, a ne divoši.
Pokud by to byla sluzba pro klienty jedne aerolinky, tak proc by to mel zajistovat Kiwi?