flyingblue píše:...No a to je hluboky omyl. Aerolinka je tu od toho, aby (za penize) obsluhovala klienty. Tj. pokud ma klient potrebu, tak schopna aerolinka jeho potrebu obslouzi.
což samozřejmě dělá i QS - nabízí lety z bodu A do bodu B, což je mimochodem její hlavní podnikatelská činnost. nebo že by aerolinky provozovaly hlavně catering?
flyingblue píše:Je uplne jedno, jestli tam nakupoval alkohol, pribehl na posledni chvili nebo mu proste bagety z WHS nechutnaj.
ano, přesně o tom to je: jenčíkovi prostě jen tak něco nejede. ale opět: to není problém aerolinek, to je problém jenčíka.
flyingblue píše:Samozrejme je mozne, ze je potencialnich klientu tak malo, ze se aerolince nevyplati se tim zabyvat, ale i v takovem pripade nepasuje logika "klient je debil, co nechape ..." do ramce volneho trhu
o logice a debilech nepadlo z mé strany ani slovo, takže tvoje provokace zůstane nevyslyšena a bez reakce.
co ovšem dodám, je fakt, že jsem si našel, jak vypadá ona cesta z Guildfordu na Gatwick vlakem, a byl jsem docela překvapený, že:
a) pokud jel vlakem, který má přestup, pak měl jenčík minimálně pět možností, jak ukojit svoje touhy po nějaké kvalitnější bagetě: v Guildfordu kdekoliv ve městě, v Guildfordu na nádraží, pak v Redhillu přímo na nástupišti (WHS), na Gatwicku před halou, a za security, cestou na gate
b) pokud jel spojem, který jel přímo, pak měl těch možností o jednu méně (bez přestupu v Redhill).
Zjednodušeně řečeno: oba dva, ty i jenčík, obhajujete neobhajitelné. On měl dost možností si cestou koupit v podstatě cokoliv, co mu vyhovuje a nespoléhat se na nekvalitu baget, prodávaných na palubě QS - a protože tvrdí, že se jednalo o trip za zákazníkama, tak o tom, že QS bagety mu nejedou, musel vědět už dopředu. tím pádem platí to, co jsem řekl v původním vlákně o ČSA:
jenčík si neuměl v tomto daném případě naplánovat časový itinerář - což není chyba QS, ale jen a pouze jenčíkova.