ILS přiblížení

FS 2000, FS 2004, FS 2006...
Odpovědět
martin k.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 15. 09. 2008, 20:16
Bydliště: Kutná Hora
Stav: Offline

ILS přiblížení

Příspěvek od martin k. »

Nevíte někdo,jak se dělá to ILS přiblížení?Mám FS 2004.Díky moc


JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: ILS přiblížení

Příspěvek od JackBrno »

martin k. píše:Nevíte někdo,jak se dělá to ILS přiblížení?Mám FS 2004.Díky moc


Víme :-) Naladíš frekvenci ILS vybrané dráhy do NAV rádia, nastavíš kurs dráhy a letíš :-) Případně zapneš autopilota do režimu APP.

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Re: ILS přiblížení

Příspěvek od bubo »


EasyShare
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 40
Registrován: 04. 06. 2008, 22:33
Stav: Offline

Re: ILS přiblížení

Příspěvek od EasyShare »

Ahojda všem pilotům :-),
dnes jsem zkoušel (stejně tak i včera) test ILS s B737-800 v FSX s IFR naváděním (LKKB to LKPR). Jedná se o RWY 31ILS. CRS mám nastaveno 305°, NAV1 109,500. Poslední hlášení mě navede na 4000 feet a kurz 275°. Poté zapnu ILS přiblížení. V případě zvolení APP letadlo začne i klesat, ale pokud zmáčknu VOR LOC, tak drží výšku (4000), ale kurz mění na RWY. Včera se mi ještě při ILS ozývalo pípání (nejspíš radaru, jakoby morseovka), dnes nikoliv. Nevíte, z jakého důvodu? Jak se liší VOR LOC a APP?
Předem díky moc

lukaskr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 248
Registrován: 17. 05. 2009, 11:59
Stav: Offline

Re: ILS přiblížení

Příspěvek od lukaskr »



Martin Horucka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 294
Registrován: 17. 05. 2007, 14:03
Stav: Offline

Re: ILS přiblížení

Příspěvek od Martin Horucka »

EasyShare píše:Ahojda všem pilotům :-),
dnes jsem zkoušel (stejně tak i včera) test ILS s B737-800 v FSX s IFR naváděním (LKKB to LKPR). Jedná se o RWY 31ILS. CRS mám nastaveno 305°, NAV1 109,500. Poslední hlášení mě navede na 4000 feet a kurz 275°. Poté zapnu ILS přiblížení. V případě zvolení APP letadlo začne i klesat, ale pokud zmáčknu VOR LOC, tak drží výšku (4000), ale kurz mění na RWY. Včera se mi ještě při ILS ozývalo pípání (nejspíš radaru, jakoby morseovka), dnes nikoliv. Nevíte, z jakého důvodu? Jak se liší VOR LOC a APP?
Předem díky moc


Pri priblizeni na ILS zapinas APP, pro priblizeni VOR/DME zapinas VOR LOC...U placenych addonu napr. PMDG 737NG se jeste pripina druhy autopilot pro autoland pro priblizeni na ILS. U toho priblizeni na VOR LOC letadlo nezacne samovolne klesat, tam klesani ridi pilot podle mapy pro presne priblizeni VOR/DME.


Odpovědět