Letový plán - problém

FS 2000, FS 2004, FS 2006...
petrasmartin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21. 05. 2011, 11:52
Status: Offline

Letový plán - problém

Příspěvekod petrasmartin » 21. 05. 2011, 12:01

Zdravím, nevíte mi poradit, jak se v reálu do letového plánu zapíše, že chci udělat na letišti jenom touch and go?
Mám do pole "trať" to letiště napsat jen jako otočný bod? A co když chci udělat třeba plný přistání s hodinovou přestávkou a pak pokračovat na cílové letiště. Dá se to udělat na jeden FPL nebo snad třeba podat dva?
Díky


Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 510
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Status: Offline

Re: Letový plán - problém

Příspěvekod Ace2 » 21. 05. 2011, 12:31

Dej do trati na požadovaném úseku indikator STAY a pak do poznámek Stay info s vysvětlením. Popřípadě pokud toho bude více tak pak je rozlišujou číslovkou STAY1 atd.

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 510
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Status: Offline

Re: Letový plán - problém

Příspěvekod Ace2 » 21. 05. 2011, 12:35

Jinak s tou přestávkou na letišti ti to neprojde. Tím, že vypneš motory ukončíš let. STAY indikátor ale můžeš v klidu používat, pokud máš záměr na daném letišti trénovat letmá přistání, nebo přibližovací postupy atd. Tedy se zdržet na nějakém místě naplánované tratě.

petrasmartin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21. 05. 2011, 11:52
Status: Offline

Re: Letový plán - problém

Příspěvekod petrasmartin » 21. 05. 2011, 13:03

Díky, jinak ten indikátor STAY se smí použít i u letu VFR, nebo je jen pro traťové lety IFR?

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 510
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Status: Offline

Re: Letový plán - problém

Příspěvekod Ace2 » 21. 05. 2011, 13:09

Tak teoreticky samozřejmě i u VFR, jenže tam to trochu už postrádá smysl, protože letový plán VFR nepodléhá schválení. Ten si jen podáš a letíš. IFR plánek si musíš podat, musí ti být schválen a pak teprve můžeš letět. Navíc IFR letí na trati a nemusí tam být sám. VFR letí v rámci pravidel jak chce a za seperace odpovídá jen pilot, ATS poskytuje jen informační službu.


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2676
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Letový plán - problém

Příspěvekod Fabo » 21. 05. 2011, 14:48

petrasmartin píše:A co když chci udělat třeba plný přistání s hodinovou přestávkou a pak pokračovat na cílové letiště. Dá se to udělat na jeden FPL nebo snad třeba podat dva?
Díky


Tak to jsou dva lety a dva FPL.

Tragedie_v_JZD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 731
Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Letový plán - problém

Příspěvekod Tragedie_v_JZD » 21. 05. 2011, 18:18

Ace2 píše:VFR letí v rámci pravidel jak chce a za seperace odpovídá jen pilot, ATS poskytuje jen informační službu.


Což ale neplatí u SVFR a nebo v "B" prostorech (ano, v ČR sice třídu "B" nemáme, což ale neznamená, že nejsou jinde na světě)

rychlovka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 18. 01. 2011, 18:51
Status: Offline

Re: Letový plán - problém

Příspěvekod rychlovka » 22. 05. 2011, 19:58

petrasmartin píše:Zdravím, nevíte mi poradit, jak se v reálu do letového plánu zapíše, že chci udělat na letišti jenom touch and go?
Mám do pole "trať" to letiště napsat jen jako otočný bod? A co když chci udělat třeba plný přistání s hodinovou přestávkou a pak pokračovat na cílové letiště. Dá se to udělat na jeden FPL nebo snad třeba podat dva?
Díky


Co máš? 09, nebo X?



Zpět na “Microsoft Flight Simulator”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host