A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet?

pepa007 píše:Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/
A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet?
s543 píše:pepa007 píše:Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/
A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet?
Možná stojí za zmínku, k daným reáliim podotkout, že článek je z roku 2015
Fabo píše:Jinak WOW Air letel asi pred tydnem a neco KEF-LAX v A321neo. No... nechtel bych. Radeji poletim s prestupem v normalnim eru.
pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.
pepa007 píše:Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.
Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
m@rtin píše:pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.
Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
Jiz zminovany pocet ulicek pro jakykoliv pohyb po letadle. Velikost toalet, kde si temer nevycistite zuby a o prevlekani ani nemluve. Mezioddily, kde se da pohodlne stat, klabosit, protahnout se. Samozrejme vetsi roztece sedadel, coz neni vina 737, ale provozovatele. Bar, samotny pocet toalet, ktere jsou u widebody nadimenzovane na nekolik hodin letu. Vyhodou pro aerolinky je pak mnohem vetsi nakladovy prostor, ktery je extradulezity pro trate, kde se zbozi prakticky neda vozit kamiony. Zkratka a dobre, 737 byla od zacatku konstruovana pro trate na kontinentech. Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy. Kdyz to bude stat pakatel, je to asi vyhoda, ale ne za kazdou cenu. Ja bych zvazoval let 737 napr. z PRG do BKK, kdyby cena zpatecni letenky stala do 7 tisic.
m@rtin píše:Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy.
MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really?
pepa007 píše:MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really?
Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?
MarcosFT píše:pepa007 píše:MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really?
Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?
Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry
pepa007 píše:MarcosFT píše:pepa007 píše:
Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?
Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry
Já vím že je to těžký, ale zkus číst znovu a pomalu, klidně i víckrát