A321LR

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3001
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

A321LR

Příspěvek od pepa007 »

Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/

A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet? :-)


s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od s543 »

pepa007 píše:Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/

A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet? :-)


Možná stojí za zmínku, k daným reáliim podotkout, že článek je z roku 2015 :D

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3001
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od pepa007 »

s543 píše:
pepa007 píše:Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/

A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet? :-)


Možná stojí za zmínku, k daným reáliim podotkout, že článek je z roku 2015 :D


No a?

lukoslaf
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 204
Registrován: 02. 07. 2012, 16:51
Oblíbené typy letadel: nemam favorita, kazde ma nieco do seba :)
Pohlaví: muž
Bydliště: SNN
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od lukoslaf »

Najskor to bola poznamka k prvej vete tvojho postu :wink:

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2905
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od Fabo »

Ale ten prvni let fakt byl vcera :D

Jinak WOW Air letel asi pred tydnem a neco KEF-LAX v A321neo. No... nechtel bych. Radeji poletim s prestupem v normalnim eru.


micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od micaello »

Fabo píše:Jinak WOW Air letel asi pred tydnem a neco KEF-LAX v A321neo. No... nechtel bych. Radeji poletim s prestupem v normalnim eru.

Asi tak..739 LAX-HNL byl dobrej porod..i když nazpět v 753 mi to nepřišlo až tak strašný..možná to bylo tím starším interiérem v 753..kdo ví. Každopádně narrowbodyčka by měly létat trasy max do 4h.. :mrgreen:

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3001
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od pepa007 »

Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.

Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2905
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od Fabo »

pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.


KEF-LAX je asi tolik jako PRG-IAD, coz neni ani jedno priklad letiste zvlast vhodne umistneneho na kratke transat lety.

pepa007 píše:Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?


Treba v tom, ze veskery provoz jde jen jednou ulickou, coz je pomerne diskomfortni proti moznosti vyhybat se skrz 2 ulicky ve widebody, byva tam min a hur pristupnych toalet atd.

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od m@rtin »

pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.

Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?


Jiz zminovany pocet ulicek pro jakykoliv pohyb po letadle. Velikost toalet, kde si temer nevycistite zuby a o prevlekani ani nemluve. Mezioddily, kde se da pohodlne stat, klabosit, protahnout se. Samozrejme vetsi roztece sedadel, coz neni vina 737, ale provozovatele. Bar, samotny pocet toalet, ktere jsou u widebody nadimenzovane na nekolik hodin letu. Vyhodou pro aerolinky je pak mnohem vetsi nakladovy prostor, ktery je extradulezity pro trate, kde se zbozi prakticky neda vozit kamiony. Zkratka a dobre, 737 byla od zacatku konstruovana pro trate na kontinentech. Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy. Kdyz to bude stat pakatel, je to asi vyhoda, ale ne za kazdou cenu. Ja bych zvazoval let 737 napr. z PRG do BKK, kdyby cena zpatecni letenky stala do 7 tisic.

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 669
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od MarcosFT »

m@rtin píše:
pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.

Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?


Jiz zminovany pocet ulicek pro jakykoliv pohyb po letadle. Velikost toalet, kde si temer nevycistite zuby a o prevlekani ani nemluve. Mezioddily, kde se da pohodlne stat, klabosit, protahnout se. Samozrejme vetsi roztece sedadel, coz neni vina 737, ale provozovatele. Bar, samotny pocet toalet, ktere jsou u widebody nadimenzovane na nekolik hodin letu. Vyhodou pro aerolinky je pak mnohem vetsi nakladovy prostor, ktery je extradulezity pro trate, kde se zbozi prakticky neda vozit kamiony. Zkratka a dobre, 737 byla od zacatku konstruovana pro trate na kontinentech. Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy. Kdyz to bude stat pakatel, je to asi vyhoda, ale ne za kazdou cenu. Ja bych zvazoval let 737 napr. z PRG do BKK, kdyby cena zpatecni letenky stala do 7 tisic.


Přesně tak, přes Atlantik mám něco nalítáno a OSL-EWR v 752 UA byla opravdu bída. Sebehorší widebody (např DL 763, které posílají do PRG), jsou xkrát lepší. Transcony na 752 a 753 jsem vždy přežil v UA Eco plus, to nebylo tak strašné. Jinak ten prostor je opravdu znát. Snesitelný TATL v narrow body byl jen Dublin - St. Johns :D Dobrá tragédie byla už jen obyčejná A320 AC na SFO-YUL..

A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really? %-(

bureaucrat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 151
Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
Oblíbené typy letadel: A380
Pohlaví: muž
Bydliště: Královské Vinohrady
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od bureaucrat »

m@rtin píše:Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy.

Jistý pan Leoš jezdí tramvaji z Prahy nejenom do Ostravy ale i dál, až do Košic.
Takže tento zážitek si může kdokoliv snadno vyzkoušet. :D

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3001
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od pepa007 »

MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really? %-(


Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 669
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od MarcosFT »

pepa007 píše:
MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really? %-(


Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?


Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry :D

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3001
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od pepa007 »

MarcosFT píše:
pepa007 píše:
MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really? %-(


Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?


Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry :D


Já vím že je to těžký, ale zkus číst znovu a pomalu, klidně i víckrát ;-)

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 669
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: A321LR

Příspěvek od MarcosFT »

pepa007 píše:
MarcosFT píše:
pepa007 píše:
Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?


Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry :D


Já vím že je to těžký, ale zkus číst znovu a pomalu, klidně i víckrát ;-)


Ok, sry, 739 a A321...chapu...rozdil podle me zadnej, ale B747 je samozrejmost :) Snad uz se chapem :D


Odpovědět