A321LR

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2855
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: E190, A319, A340, A350
Bydliště: Olomouc
Status: Offline

Re: A321LR

Příspěvekod pepa007 » 02. 02. 2018, 00:06

MarcosFT píše:
pepa007 píše:
MarcosFT píše:
Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry :D


Já vím že je to těžký, ale zkus číst znovu a pomalu, klidně i víckrát ;-)


Ok, sry, 739 a A321...chapu...rozdil podle me zadnej, ale B747 je samozrejmost :) Snad uz se chapem :D


Ještě jednou a ještě pomaleji. Záměna 739 a 321 v tomhle kontextu je to poslední co by mi vadilo. A následně můžeme požádat admina, aby tuhle absurdní konverzaci smazal.


MarcosFT
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 459
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Status: Offline

Re: A321LR

Příspěvekod MarcosFT » 02. 02. 2018, 13:41

Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?

Tak fajn, to se opravdu má smysl na leteckém fóru ptát, jaký rozdíl je sedět na trojsedačce v A321 nebo B747? Sakra ikdybys přece seděl uprostřed té B747, tak z toho musíš mít větší radost, že jsi letěl Královnou, než nějakou zaprděnou A321, ne??? Už se doufám chápem, Jožko.

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2855
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: E190, A319, A340, A350
Bydliště: Olomouc
Status: Offline

Re: A321LR

Příspěvekod pepa007 » 02. 02. 2018, 13:51

MarcosFT píše:Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?

Tak fajn, to se opravdu má smysl na leteckém fóru ptát, jaký rozdíl je sedět na trojsedačce v A321 nebo B747? Sakra ikdybys přece seděl uprostřed té B747, tak z toho musíš mít větší radost, že jsi letěl Královnou, než nějakou zaprděnou A321, ne??? Už se doufám chápem, Jožko.


Aha :ymapplause: Díky za vysvětlení =))

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: A321LR

Příspěvekod micaello » 02. 02. 2018, 14:13

MarcosFT píše:Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?

Tak fajn, to se opravdu má smysl na leteckém fóru ptát, jaký rozdíl je sedět na trojsedačce v A321 nebo B747? Sakra ikdybys přece seděl uprostřed té B747, tak z toho musíš mít větší radost, že jsi letěl Královnou, než nějakou zaprděnou A321, ne??? Už se doufám chápem, Jožko.

:thumbup:

jencik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 524
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: KSC,PRG
Status: Offline

Re: A321LR

Příspěvekod jencik » 02. 02. 2018, 14:14

Letel som teda skoro 8 hodín v 738 a už ma osobne chytala trochu úzkosť, koľko ešte v tej sardinkarni budem sedieť. Tá A321 je aspoň o trochu väčšia, ale žiadna výhra to nebude. Dosť to môže zmierniť kvalitný servis a pohodové zloženie cestujúcich, osobne som v LE dal aj Praha Košice a katastrofa to nebola, sedadlo polohovateľné, takže sa človek nedotykal nohami oprotisediaceho ako je tomu pri plných kupé RJ. Len v tom LE nastúpili na spiatočnej ceste ukecane ženske, ktoré ignorovali nočný kľud. Tento jav by značne znepríjemnil cestu hoc aj v 747


PavelD
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 971
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: A321LR

Příspěvekod PavelD » 02. 02. 2018, 14:21

pepa007 píše:.

Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?


Ve vší úctě k milovníkům Tripla, Plasťáka atd. Letět daleko s něčím, co má 4 motory je prostě jiný pocit,
a i na fotkách pak éro "jinak" vypadá - tímhle jsem letěl. Bez ohledu na tu trojsedačku :-)
Vážil jsem si i letu do Moskvy i s IL62. Prostě 4 motory, to je jiný liga...

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2855
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: E190, A319, A340, A350
Bydliště: Olomouc
Status: Offline

Re: A321LR

Příspěvekod pepa007 » 02. 02. 2018, 17:07

Mě to zajímá samozřejmě z pohledu běžnýho cestujícího. Pokud mám úplně stejnou sedačku, s úplně stejnou roztečí v úplně stejné trojce, tak je přece prakticky jedno, jestli je ta sedačka namontovaná v A321 nebo v 747. A předpokládám že pro TATL bude layout té kabiny taky trochu přizpůsobenej, víc místa v galley (víc jídla), možná víc toalet, atd. Ale i tak si myslím že poměr pasažérů/toalet bude srovnatelnej, ulička je taky stejně široká, atd. Možná se někdo v menším letadle cítí stísněněji, mně to naopak zase spíš vyhovuje. Většina lidí se nakonec rozhodne nejspíš podle ceny a nechce připlácet za "královnu nebes" - to je jim u zadele. Tolik můj názor.

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1716
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Status: Offline

Re: A321LR

Příspěvekod hafi » 02. 02. 2018, 17:26

Já narozdíl od některých dotazů takto rozuměl...a dokud sedíš u okna a neplánuješ vstávat, tak je to celkem fuk. Ale když člověk chce jít např na záchod, tak je super, že může jít i jiným směrem, obejít vozík vedlejší uličkou. Teď jsem párkrát letěl s batoletem...a to fakt není příjemná situace, když náplní plínu, páchne na půl letadla, ale na záchod se s ní nedostanu, bo vepředu business class, vzadu vozejk pro/vydávající jidlo, který nejde obejít.



Zpět na “Letadla”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti