MarcosFT píše: Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry
Já vím že je to těžký, ale zkus číst znovu a pomalu, klidně i víckrát
Ok, sry, 739 a A321...chapu...rozdil podle me zadnej, ale B747 je samozrejmost Snad uz se chapem
Ještě jednou a ještě pomaleji. Záměna 739 a 321 v tomhle kontextu je to poslední co by mi vadilo. A následně můžeme požádat admina, aby tuhle absurdní konverzaci smazal.
Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
Tak fajn, to se opravdu má smysl na leteckém fóru ptát, jaký rozdíl je sedět na trojsedačce v A321 nebo B747? Sakra ikdybys přece seděl uprostřed té B747, tak z toho musíš mít větší radost, že jsi letěl Královnou, než nějakou zaprděnou A321, ne??? Už se doufám chápem, Jožko.
MarcosFT píše:Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
Tak fajn, to se opravdu má smysl na leteckém fóru ptát, jaký rozdíl je sedět na trojsedačce v A321 nebo B747? Sakra ikdybys přece seděl uprostřed té B747, tak z toho musíš mít větší radost, že jsi letěl Královnou, než nějakou zaprděnou A321, ne??? Už se doufám chápem, Jožko.
MarcosFT píše:Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
Tak fajn, to se opravdu má smysl na leteckém fóru ptát, jaký rozdíl je sedět na trojsedačce v A321 nebo B747? Sakra ikdybys přece seděl uprostřed té B747, tak z toho musíš mít větší radost, že jsi letěl Královnou, než nějakou zaprděnou A321, ne??? Už se doufám chápem, Jožko.
Letel som teda skoro 8 hodín v 738 a už ma osobne chytala trochu úzkosť, koľko ešte v tej sardinkarni budem sedieť. Tá A321 je aspoň o trochu väčšia, ale žiadna výhra to nebude. Dosť to môže zmierniť kvalitný servis a pohodové zloženie cestujúcich, osobne som v LE dal aj Praha Košice a katastrofa to nebola, sedadlo polohovateľné, takže sa človek nedotykal nohami oprotisediaceho ako je tomu pri plných kupé RJ. Len v tom LE nastúpili na spiatočnej ceste ukecane ženske, ktoré ignorovali nočný kľud. Tento jav by značne znepríjemnil cestu hoc aj v 747
Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
Ve vší úctě k milovníkům Tripla, Plasťáka atd. Letět daleko s něčím, co má 4 motory je prostě jiný pocit, a i na fotkách pak éro "jinak" vypadá - tímhle jsem letěl. Bez ohledu na tu trojsedačku Vážil jsem si i letu do Moskvy i s IL62. Prostě 4 motory, to je jiný liga...
Mě to zajímá samozřejmě z pohledu běžnýho cestujícího. Pokud mám úplně stejnou sedačku, s úplně stejnou roztečí v úplně stejné trojce, tak je přece prakticky jedno, jestli je ta sedačka namontovaná v A321 nebo v 747. A předpokládám že pro TATL bude layout té kabiny taky trochu přizpůsobenej, víc místa v galley (víc jídla), možná víc toalet, atd. Ale i tak si myslím že poměr pasažérů/toalet bude srovnatelnej, ulička je taky stejně široká, atd. Možná se někdo v menším letadle cítí stísněněji, mně to naopak zase spíš vyhovuje. Většina lidí se nakonec rozhodne nejspíš podle ceny a nechce připlácet za "královnu nebes" - to je jim u zadele. Tolik můj názor.
Já narozdíl od některých dotazů takto rozuměl...a dokud sedíš u okna a neplánuješ vstávat, tak je to celkem fuk. Ale když člověk chce jít např na záchod, tak je super, že může jít i jiným směrem, obejít vozík vedlejší uličkou. Teď jsem párkrát letěl s batoletem...a to fakt není příjemná situace, když náplní plínu, páchne na půl letadla, ale na záchod se s ní nedostanu, bo vepředu business class, vzadu vozejk pro/vydávající jidlo, který nejde obejít.