Stránka 1 z 2

A321LR

Napsal: 31. 01. 2018, 19:02
od pepa007
Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/

A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet? :-)

Re: A321LR

Napsal: 31. 01. 2018, 23:00
od s543
pepa007 píše:Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/

A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet? :-)


Možná stojí za zmínku, k daným reáliim podotkout, že článek je z roku 2015 :D

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 00:02
od pepa007
s543 píše:
pepa007 píše:Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/

A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet? :-)


Možná stojí za zmínku, k daným reáliim podotkout, že článek je z roku 2015 :D


No a?

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 00:16
od lukoslaf
Najskor to bola poznamka k prvej vete tvojho postu :wink:

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 17:52
od Fabo
Ale ten prvni let fakt byl vcera :D

Jinak WOW Air letel asi pred tydnem a neco KEF-LAX v A321neo. No... nechtel bych. Radeji poletim s prestupem v normalnim eru.

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 17:57
od micaello
Fabo píše:Jinak WOW Air letel asi pred tydnem a neco KEF-LAX v A321neo. No... nechtel bych. Radeji poletim s prestupem v normalnim eru.

Asi tak..739 LAX-HNL byl dobrej porod..i když nazpět v 753 mi to nepřišlo až tak strašný..možná to bylo tím starším interiérem v 753..kdo ví. Každopádně narrowbodyčka by měly létat trasy max do 4h.. :mrgreen:

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 20:08
od pepa007
Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.

Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 21:36
od Fabo
pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.


KEF-LAX je asi tolik jako PRG-IAD, coz neni ani jedno priklad letiste zvlast vhodne umistneneho na kratke transat lety.

pepa007 píše:Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?


Treba v tom, ze veskery provoz jde jen jednou ulickou, coz je pomerne diskomfortni proti moznosti vyhybat se skrz 2 ulicky ve widebody, byva tam min a hur pristupnych toalet atd.

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 21:48
od m@rtin
pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.

Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?


Jiz zminovany pocet ulicek pro jakykoliv pohyb po letadle. Velikost toalet, kde si temer nevycistite zuby a o prevlekani ani nemluve. Mezioddily, kde se da pohodlne stat, klabosit, protahnout se. Samozrejme vetsi roztece sedadel, coz neni vina 737, ale provozovatele. Bar, samotny pocet toalet, ktere jsou u widebody nadimenzovane na nekolik hodin letu. Vyhodou pro aerolinky je pak mnohem vetsi nakladovy prostor, ktery je extradulezity pro trate, kde se zbozi prakticky neda vozit kamiony. Zkratka a dobre, 737 byla od zacatku konstruovana pro trate na kontinentech. Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy. Kdyz to bude stat pakatel, je to asi vyhoda, ale ne za kazdou cenu. Ja bych zvazoval let 737 napr. z PRG do BKK, kdyby cena zpatecni letenky stala do 7 tisic.

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 22:03
od MarcosFT
m@rtin píše:
pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.

Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?


Jiz zminovany pocet ulicek pro jakykoliv pohyb po letadle. Velikost toalet, kde si temer nevycistite zuby a o prevlekani ani nemluve. Mezioddily, kde se da pohodlne stat, klabosit, protahnout se. Samozrejme vetsi roztece sedadel, coz neni vina 737, ale provozovatele. Bar, samotny pocet toalet, ktere jsou u widebody nadimenzovane na nekolik hodin letu. Vyhodou pro aerolinky je pak mnohem vetsi nakladovy prostor, ktery je extradulezity pro trate, kde se zbozi prakticky neda vozit kamiony. Zkratka a dobre, 737 byla od zacatku konstruovana pro trate na kontinentech. Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy. Kdyz to bude stat pakatel, je to asi vyhoda, ale ne za kazdou cenu. Ja bych zvazoval let 737 napr. z PRG do BKK, kdyby cena zpatecni letenky stala do 7 tisic.


Přesně tak, přes Atlantik mám něco nalítáno a OSL-EWR v 752 UA byla opravdu bída. Sebehorší widebody (např DL 763, které posílají do PRG), jsou xkrát lepší. Transcony na 752 a 753 jsem vždy přežil v UA Eco plus, to nebylo tak strašné. Jinak ten prostor je opravdu znát. Snesitelný TATL v narrow body byl jen Dublin - St. Johns :D Dobrá tragédie byla už jen obyčejná A320 AC na SFO-YUL..

A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really? %-(

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 22:13
od bureaucrat
m@rtin píše:Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy.

Jistý pan Leoš jezdí tramvaji z Prahy nejenom do Ostravy ale i dál, až do Košic.
Takže tento zážitek si může kdokoliv snadno vyzkoušet. :D

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 22:24
od pepa007
MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really? %-(


Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 22:38
od MarcosFT
pepa007 píše:
MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really? %-(


Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?


Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry :D

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 23:07
od pepa007
MarcosFT píše:
pepa007 píše:
MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really? %-(


Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?


Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry :D


Já vím že je to těžký, ale zkus číst znovu a pomalu, klidně i víckrát ;-)

Re: A321LR

Napsal: 01. 02. 2018, 23:09
od MarcosFT
pepa007 píše:
MarcosFT píše:
pepa007 píše:
Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?


Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry :D


Já vím že je to těžký, ale zkus číst znovu a pomalu, klidně i víckrát ;-)


Ok, sry, 739 a A321...chapu...rozdil podle me zadnej, ale B747 je samozrejmost :) Snad uz se chapem :D