A321LR
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
A321LR
Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/
A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet?
A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet?
Re: A321LR
pepa007 píše:Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/
A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet?
Možná stojí za zmínku, k daným reáliim podotkout, že článek je z roku 2015
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: A321LR
s543 píše:pepa007 píše:Dneska proběhl maiden flight tohohle typu. Zda se že nás čekají TATL z nejednoho evropského města, viz tabulka v článku: https://airwaysmag.com/industry/analysi ... us-a321lr/
A že bysme se dočkali i nějakýho long range v podání Wizz nebo easyJet?
Možná stojí za zmínku, k daným reáliim podotkout, že článek je z roku 2015
No a?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02. 07. 2012, 16:51
- Oblíbené typy letadel: nemam favorita, kazde ma nieco do seba :)
- Pohlaví: muž
- Bydliště: SNN
- Stav: Offline
Re: A321LR
Najskor to bola poznamka k prvej vete tvojho postu
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: A321LR
Ale ten prvni let fakt byl vcera
Jinak WOW Air letel asi pred tydnem a neco KEF-LAX v A321neo. No... nechtel bych. Radeji poletim s prestupem v normalnim eru.
Jinak WOW Air letel asi pred tydnem a neco KEF-LAX v A321neo. No... nechtel bych. Radeji poletim s prestupem v normalnim eru.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: A321LR
Fabo píše:Jinak WOW Air letel asi pred tydnem a neco KEF-LAX v A321neo. No... nechtel bych. Radeji poletim s prestupem v normalnim eru.
Asi tak..739 LAX-HNL byl dobrej porod..i když nazpět v 753 mi to nepřišlo až tak strašný..možná to bylo tím starším interiérem v 753..kdo ví. Každopádně narrowbodyčka by měly létat trasy max do 4h..
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: A321LR
Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.
Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: A321LR
pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.
KEF-LAX je asi tolik jako PRG-IAD, coz neni ani jedno priklad letiste zvlast vhodne umistneneho na kratke transat lety.
pepa007 píše:Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
Treba v tom, ze veskery provoz jde jen jednou ulickou, coz je pomerne diskomfortni proti moznosti vyhybat se skrz 2 ulicky ve widebody, byva tam min a hur pristupnych toalet atd.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: A321LR
pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.
Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
Jiz zminovany pocet ulicek pro jakykoliv pohyb po letadle. Velikost toalet, kde si temer nevycistite zuby a o prevlekani ani nemluve. Mezioddily, kde se da pohodlne stat, klabosit, protahnout se. Samozrejme vetsi roztece sedadel, coz neni vina 737, ale provozovatele. Bar, samotny pocet toalet, ktere jsou u widebody nadimenzovane na nekolik hodin letu. Vyhodou pro aerolinky je pak mnohem vetsi nakladovy prostor, ktery je extradulezity pro trate, kde se zbozi prakticky neda vozit kamiony. Zkratka a dobre, 737 byla od zacatku konstruovana pro trate na kontinentech. Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy. Kdyz to bude stat pakatel, je to asi vyhoda, ale ne za kazdou cenu. Ja bych zvazoval let 737 napr. z PRG do BKK, kdyby cena zpatecni letenky stala do 7 tisic.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: A321LR
m@rtin píše:pepa007 píše:Z Islandu je do USA samozřejmě mnohem blíž než z Evropy, proto tam doletí i “obyčejná” A321.
Můžete mi někdo říct, v čem je rozdíl sedět 9h na trojsedačce v A321 nebo v B747?
Jiz zminovany pocet ulicek pro jakykoliv pohyb po letadle. Velikost toalet, kde si temer nevycistite zuby a o prevlekani ani nemluve. Mezioddily, kde se da pohodlne stat, klabosit, protahnout se. Samozrejme vetsi roztece sedadel, coz neni vina 737, ale provozovatele. Bar, samotny pocet toalet, ktere jsou u widebody nadimenzovane na nekolik hodin letu. Vyhodou pro aerolinky je pak mnohem vetsi nakladovy prostor, ktery je extradulezity pro trate, kde se zbozi prakticky neda vozit kamiony. Zkratka a dobre, 737 byla od zacatku konstruovana pro trate na kontinentech. Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy. Kdyz to bude stat pakatel, je to asi vyhoda, ale ne za kazdou cenu. Ja bych zvazoval let 737 napr. z PRG do BKK, kdyby cena zpatecni letenky stala do 7 tisic.
Přesně tak, přes Atlantik mám něco nalítáno a OSL-EWR v 752 UA byla opravdu bída. Sebehorší widebody (např DL 763, které posílají do PRG), jsou xkrát lepší. Transcony na 752 a 753 jsem vždy přežil v UA Eco plus, to nebylo tak strašné. Jinak ten prostor je opravdu znát. Snesitelný TATL v narrow body byl jen Dublin - St. Johns Dobrá tragédie byla už jen obyčejná A320 AC na SFO-YUL..
A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
- Oblíbené typy letadel: A380
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Královské Vinohrady
- Stav: Offline
Re: A321LR
m@rtin píše:Je to asi jako jet tramvaji z Prahy do Ostravy.
Jistý pan Leoš jezdí tramvaji z Prahy nejenom do Ostravy ale i dál, až do Košic.
Takže tento zážitek si může kdokoliv snadno vyzkoušet.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: A321LR
MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really?
Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: A321LR
pepa007 píše:MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really?
Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?
Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: A321LR
MarcosFT píše:pepa007 píše:MarcosFT píše:A sorry, ale ptát se na webu plných magorů do lítání, jaký rozdíl je mezi B747 a 739...really?
Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?
Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry
Já vím že je to těžký, ale zkus číst znovu a pomalu, klidně i víckrát
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: A321LR
pepa007 píše:MarcosFT píše:pepa007 píše:
Tady se někdo ptal jakej je rozdíl mezi 739 a 747? Really?
Neočekával jsem, že by někdo na tomto fóru váhal mezi 739 a 747...ikdyby by měl mít o dva centimetry míň místa na nohy..sorry
Já vím že je to těžký, ale zkus číst znovu a pomalu, klidně i víckrát
Ok, sry, 739 a A321...chapu...rozdil podle me zadnej, ale B747 je samozrejmost Snad uz se chapem