zbozivulekral píše:Souhlas s Petrem. A380 je výplod unijní fantasmagorie, jejímž jediným cílem bylo (aspoň v něčem) trumfnout 747.
Takovej k.c jsem dlouho už neslyšel. Závist žes tím nemohl letět nebo jen všeobecná nenávist vůči cokoli z EU?
zbozivulekral píše:Souhlas s Petrem. A380 je výplod unijní fantasmagorie, jejímž jediným cílem bylo (aspoň v něčem) trumfnout 747.
Zdendasss píše:zbozivulekral píše:Souhlas s Petrem. A380 je výplod unijní fantasmagorie, jejímž jediným cílem bylo (aspoň v něčem) trumfnout 747.
Takovej k.c jsem dlouho už neslyšel. Závist žes tím nemohl letět nebo jen všeobecná nenávist vůči cokoli z EU?
Fabo píše:Zdendasss píše:zbozivulekral píše:Souhlas s Petrem. A380 je výplod unijní fantasmagorie, jejímž jediným cílem bylo (aspoň v něčem) trumfnout 747.
Takovej k.c jsem dlouho už neslyšel. Závist žes tím nemohl letět nebo jen všeobecná nenávist vůči cokoli z EU?
Antiunijni medialni masaz funguje v Cesku obzvlaste dobre.
Par mesicu zpatky se treba jeden muj jinak celkem inteligentni kamarad rozhorcoval nad clankem typu "Unie prikazala, ze na benzince vam musi ukazat, kolik by jste usetrili jizdou na plyn" pricemz realita byla "Unie navrhuje nepoviny standard porovnani ceny ruznych paliv v propoctu na tepelny vykon paliva a metody vypoctu".
Zdendasss píše:zbozivulekral píše:Souhlas s Petrem. A380 je výplod unijní fantasmagorie, jejímž jediným cílem bylo (aspoň v něčem) trumfnout 747.
Takovej k.c jsem dlouho už neslyšel. Závist žes tím nemohl letět nebo jen všeobecná nenávist vůči cokoli z EU?
Fabo píše:Zdendasss píše:zbozivulekral píše:Souhlas s Petrem. A380 je výplod unijní fantasmagorie, jejímž jediným cílem bylo (aspoň v něčem) trumfnout 747.
Takovej k.c jsem dlouho už neslyšel. Závist žes tím nemohl letět nebo jen všeobecná nenávist vůči cokoli z EU?
Antiunijni medialni masaz funguje v Cesku obzvlaste dobre.
Par mesicu zpatky se treba jeden muj jinak celkem inteligentni kamarad rozhorcoval nad clankem typu "Unie prikazala, ze na benzince vam musi ukazat, kolik by jste usetrili jizdou na plyn" pricemz realita byla "Unie navrhuje nepoviny standard porovnani ceny ruznych paliv v propoctu na tepelny vykon paliva a metody vypoctu".
dejavu píše:Když pominu ty kecy čistě o EU, které do debaty o A380 zcela jistě nepatří, tak by mě zajímalo, co má A380 společného právě s EU? Airbus je společnost vlastněná EU? EU rozhoduje, jaká letadla se budou vyrábět?
Že se za posledních 10 let zcela změnila situace, kdy z cestování přes huby se začalo v daleko větší míře létat na přímo, to je asi největší (nebo jeden z největších) kat A380. Ale i kat 748 a zjevně i Boeing si před dvěma dekádami představoval trh jinak. A380 asi byl dražší projekt než 748, takže prodělek bude větší, ale je vidět, že obě firmy v určité době budoucnost trhu chápaly podobně.
Mimochodem, kdyby mi někdo okolo roku 2010 řekl, že za osm let bude let s 747 exotikou, tak bych si poklepal na čelo. Prostě trh má dnes daleko větší dynamiku než dřív.
Petr31 píše:dejavu píše:Když pominu ty kecy čistě o EU, které do debaty o A380 zcela jistě nepatří, tak by mě zajímalo, co má A380 společného právě s EU? Airbus je společnost vlastněná EU? EU rozhoduje, jaká letadla se budou vyrábět?
Že se za posledních 10 let zcela změnila situace, kdy z cestování přes huby se začalo v daleko větší míře létat na přímo, to je asi největší (nebo jeden z největších) kat A380. Ale i kat 748 a zjevně i Boeing si před dvěma dekádami představoval trh jinak. A380 asi byl dražší projekt než 748, takže prodělek bude větší, ale je vidět, že obě firmy v určité době budoucnost trhu chápaly podobně.
Mimochodem, kdyby mi někdo okolo roku 2010 řekl, že za osm let bude let s 747 exotikou, tak bych si poklepal na čelo. Prostě trh má dnes daleko větší dynamiku než dřív.
...to byla reakce na Faba, nikdo tě nenutí to číst. Z článku z planes...
Konec konců Airbus ani neodepisuje tak mnoho, protože vývoj byl do značné míry subvencován z prostředků zemí EU.
tomu já říkám dotační eurosocialismus....
dejavu píše:Petr31 píše:dejavu píše:Když pominu ty kecy čistě o EU, které do debaty o A380 zcela jistě nepatří, tak by mě zajímalo, co má A380 společného právě s EU? Airbus je společnost vlastněná EU? EU rozhoduje, jaká letadla se budou vyrábět?
Že se za posledních 10 let zcela změnila situace, kdy z cestování přes huby se začalo v daleko větší míře létat na přímo, to je asi největší (nebo jeden z největších) kat A380. Ale i kat 748 a zjevně i Boeing si před dvěma dekádami představoval trh jinak. A380 asi byl dražší projekt než 748, takže prodělek bude větší, ale je vidět, že obě firmy v určité době budoucnost trhu chápaly podobně.
Mimochodem, kdyby mi někdo okolo roku 2010 řekl, že za osm let bude let s 747 exotikou, tak bych si poklepal na čelo. Prostě trh má dnes daleko větší dynamiku než dřív.
...to byla reakce na Faba, nikdo tě nenutí to číst. Z článku z planes...
Konec konců Airbus ani neodepisuje tak mnoho, protože vývoj byl do značné míry subvencován z prostředků zemí EU.
tomu já říkám dotační eurosocialismus....
V clanku neni ani slovo o tom, ze EU zasedlo, bouchlo do stolu a reklo, ze chce nejvetsi letadlo na svete a ze to zaplati. Pokud to tak je, prosim o zdroj, to by bylo zajimave.
To, ze dotace bere Airbus i Boeing se toho napsalo hodne. A se na sebe hodne stekalo. Netvrdim, ze je to dobre, ale proste se to deje po celem svete.
A kdyz si ctu diskusi o letadlech a nekdo tam naplacne profily nejakych politiku, kteri navic dost pravdepodobne s dotacema na A380 nemaji nic spolecneho, tak je to proste mimo.
jencik píše:No lebo Boeing ziadne zakazky ani nic od vlady USA nema Nechces si radsej zalozit vlastne alternativne forum s JackBrno a tam sirit svoju osvetu?
Petr31 píše:jencik píše:No lebo Boeing ziadne zakazky ani nic od vlady USA nema Nechces si radsej zalozit vlastne alternativne forum s JackBrno a tam sirit svoju osvetu?
..aneb proč to ten americký Boeing umí líp...pro nevěřící Tomáše ....cituji z článku Honzy S.:
Airbus ale nemá šanci příliš zlevnit: náklady na vývoj byly tak vysoké a prodaných letadel tak málo, že nechtěl prodávat dál pod cenou a raději se rozhodl celý program ukončit. Náklady na výrobu jsou vysoké i z jiného důvodu: Airbus pojímal celý projekt částečně i jako image pro spolupráci evropských zemí, takže se různé části vyrábí po celé Evropě a pak skládají v Toulouse a Hamburku. Například křídla se musí vozit z Velké Británie, jiné části ze Španělska.
..a to se vyplatí.......dělají to tak sice se všemi modely, ale vzhledem k rozměrům A380 se už dostáváme do žánru absurdní komedie
Petr31 píše:..a to se vyplatí.......dělají to tak sice se všemi modely, ale vzhledem k rozměrům A380 se už dostáváme do žánru absurdní komedie