A380 před pojezdem na vzletovou dráhu
A380 před pojezdem na vzletovou dráhu
A380 před pojezdem na vzletovou dráhu,když se zkoušej klapky, směrovka atd, se něco jako bílá pára vyfoukne z konce trupu letadla - co to prosím je zač - díky za odpověď
Re: A380 před pojezdem na vzletovou dráhu
mnagos píše:A380 před pojezdem na vzletovou dráhu,když se zkoušej klapky, směrovka atd, se něco jako bílá pára vyfoukne z konce trupu letadla - co to prosím je zač - díky za odpověď
Obláček nespáleného paliva při vypnutí APU.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: A380 před pojezdem na vzletovou dráhu
Taky jsem si to myslel, ale zeptám se ještě jinak: proč letadlo nemůže mít puštěné APU pořád? Vždyť při startu by se to zrovna hodilo...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 361
- Registrován: 08. 03. 2010, 12:19
- Oblíbené typy letadel: A350, A380, B747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: A380 před pojezdem na vzletovou dráhu
prodejce píše:Taky jsem si to myslel, ale zeptám se ještě jinak: proč letadlo nemůže mít puštěné APU pořád? Vždyť při startu by se to zrovna hodilo...
Protože letadlo to nepotřebuje, motory mu za letu zajistí dostatek energie. To máš podobný jako v autě, na baterku startuješ, ale zbytek ti defacto obstará alternátor.
Re: A380 před pojezdem na vzletovou dráhu
Děkuji za vysvětlení, myslel jsem si, že to tak nějak bude
Re: A380 před pojezdem na vzletovou dráhu
prodejce píše:Taky jsem si to myslel, ale zeptám se ještě jinak: proč letadlo nemůže mít puštěné APU pořád? Vždyť při startu by se to zrovna hodilo...
APU je primárně zdroj elektřiny a vzduchu pro systémy,když nejsou nahozené motory a není k dispozici pozemní zdroj.