Alvin píše:krakra píše:Sem slyšel, že právě že nejsou dvě, ale jenom jedno což je zaražející!
AoA čidla jsou dvě, viz graf v článku k nehodě JT610
https://www.seattletimes.com/business/b ... ol-system/
Southwest už požadoval alespoň lepší indikaci AoA v kokpitu:
https://theaircurrent.com/aviation-safe ... max-fleet/
To s těma indikátory je taky haluz. Levné verze, předpokládám, že takovou si koupili i tragédi, mají nějaký nepatrný indikátor aoa někde na displeji kapitána. Když si zákazníci připlatí, tak mají lepší někde na velkém displeji pro oba. Přitom vlastností toho letadla je od počátku, že je nestabilní, to není nějaká situace, která by se vyskytla za nějakých mimořádných podmínek. Je to tak zkonstruované!!!!! No co to proboha je? Problémem je ten stupidní systém certifikací. Je načase, aby se v Boeingu vrátili k rýsovacímu prknu a to letadlo od základů předělali. Konstruovat letadlo vezmem starý trup, dáme k tomu nové motory, které tomu rozhodí stabilitu, tak to nějak vyřešíme softwarově a vyděláme na tom miliardu a pár milionů ušetříme, je dost na .....