EASA uzemnila letouny Boeing 737 MAX 8

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Odpovědět
outfitter
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 18
Registrován: 22. 09. 2010, 11:29
Stav: Offline

Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX

Příspěvek od outfitter »

marthym píše:
outfitter píše:
marthym píše:A podle všeho si pravděpodobně myslíte, že se hledání/objednávání ubytování v destinaci řeší od stolu v Praze.


Jak to mají QS, to opravdu netuším (a ani asi nechci - dělají to snad letušky? :crazy: ). Ale kupříkladu vím, jak má takový proces nastavený Thomas Cook. A věřte mi, že je to záležitost několika desítek minut.


A můžete naznačit jak to má nastavený Thomas Cook? Tam ubytování pro uvízlé cestující (například v SLL) řeší operačka z MAN pomocí www.booking.com a spol? Nebo to řeší přes handlingového agenta/supervisora v destinaci ?


JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od JackBrno »

pettte píše:Ono se na to jinak dívá lidem, kteří nikdy o nikoho při žádné nehodě nepřišli. Komu nikdo neumřel pod rukama, kdo nemusel z příkopu volat matce, že její syn umřel....

O vánocích jsem se jel v Thajsku podívat na místo havárie 767ky Lauda Air, kterému se v roce 1992 ve výšce cca 8000m otevřel obraceč tahu a rozpadnul se ve vzduchu.
Není to příjemný pocit, vidět dodnes trosky letadla včetně směrovky, a představit si, jak z nebe padají kusy letadla a lidských těl do neprostupné džungle. Nikdo si nezaslouží zažít tu hrůzu při pádu letadla. Proto každá slušná letecká společnost raději obětuje peníze než lidi.
Ano, pokud je k tomu relevantní důvod, což evidentně není. Letadlo Lionu mělo hlášenou vadu snímače AoA, kterou nikdo neřešil a dopadlo to jak muselo ve spojení s tím, že piloti neměli nejspíš dost informací o chování systému v určitých situacích. Na to bylo reagováno a všechny informace o chování byly zdůrazněny a předány provozovatelům. Navíc SW fakt neítá se závadami, se kterými se lítat nesmí. A informace o Ethiopianu nejsou žádné. Chápu, že to působí na emoce, ale to je tak všechno. SW nic neporušil a rozhodně nebyl jediným provozovatelem, který se 737MAX dál létal.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od JackBrno »

pettte píše:
Petr31 píše:
pettte píše:
Už to tu někdo napsal výše, všichni se včas zařídili, jenom TVS to zkouší! O bezpečnost jim nejde. Vika a Šimáněho zajímají jen peníze!
Ano, i já mám rád prachy, ale za bezpečnost kohokoliv jiného bych je nevyměnil. Ano, vím, že nejsem správný obchodník, i proto jsem oproti nim chudý, jsem chudý, ale mohu se klidně každé ráno podívat do zrcadla, aniž by se mi udělalo špatně.
Ale chápu, že zavilé příznivce TVS nikdo nepřesvědčí, ani kdyby jim letadlo spadlo (Bože, jestli existuješ tak to prosím nedopusť, a to píšu jako ateista).


..jsi opravdu tak hloupý, nebo to jenom předstíráš? Nenapadlo tě, že některá letadla už byla ve vzduchu na zpáteční cestě do Prahy a plná koupáků, když přišlo to nařízení ? Let na Kapverdy trvá kolem 7mi hodin čistého času například. Letadla stejně musí přistát a nedomyšleným nařízením EASA nedovolujícím vrátit se letadlům ve vzduchu se žádná rizika nesnížila, ba právě naopak. jen vytvořila neskutečný zmatek a stres pro tisíce lidí, pokud počítám pouze TVS.


No jo, někdo si ti dovolil šáhnou na Tvoje TVS.
Prostě pokud se zakáže let s daným typem do EU, tak se sedne co nejdříve. tečka. Ano, je asi pravda, že ta šance, že spadne je opravdu malá (napsal teoretická), ale budeš mít stejný názor i když tam bude sedět celá tvá rodina? Ono se to opravdu hodnotí jinak, když tam jsou neznámí lidé.
A pokud napíšeš, že by Ti to bylo i kdyby tam seděla Tvá rodina, tak Tvá osobnost postrádá jakoukoliv empatii.

Tímto za sebe končím tuto diskuzi, protože fanatiky stejně není možné přesvědčit. Stejně tak jako Jehovistu nepřesvědčíš, že nechat umřít své díky kvůli transfúzi krve nestojí za to.
Asi se tu objeví mnoho dalších reakcí, ale pokusím se už nereagovat, protože je to mrhání virtuálním papírem a každý musí získat vlastní zkušenost.

hezkou noc
Sorry, ale jediný fanatik jsi tady ty sám :) Chrlíš tady jen a pouze emoce bez špetky racionality a hluchý k argumentům... Zákaz EASA byl vydaný naprosto idiotským způsobem a bez přemýšlení naopak riziko dost zásadním způsobem zvýšil. Navíc nesmyslně obsahuje možnost pozičních přeletů bez cesťáků, což ukazuje, že k zákazu nebyl relevantní důvod, jinak by musel zákaz být úplný. A nutit přistávat letadla s cesťáky v nějakých prdelích, aby potom povolili v klidu prázdný přelet do Prahy, to je fakt logika jak prase. Zvlášť proto, že obě havárie evidentně souvisely se vzletem, který už ale letadla měla bezpečně za sebou. Přitom jim úřady v klidu další vzlet dovolily, takže nemají v rukách vůbec nic.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od Robert »

JackBrno píše:
Robert píše:
JackBrno píše:Parafrázovat můžeš, ale žádná země to neudělala tak idiotským způsobem, jako EU, že by zatrhla dokončit let letadlům, co už do ní mířily. Tohle udělala jen EASA... Kdyby řekli třeba od 15:00 zákaz vzletu MAXů z EU a směřujících do EU s možností dokončení letů, které v těch 15:00 budou už ve vzduchu, tak nikdo neřekne půl slova. Většina letů by normálně doletěla a ty, co by neodletěly do těch 15:00, by nechaly lidi na místě a jak by to vyšlo, poslaly by náhradní letadlo. Pořád mnohem lepší, než je nechat vzlétnout a pak jim zakázat letět domů a nutit je sedat někde bůhví kde na cizích letištích, tisíce km od domova.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk


https://pbs.twimg.com/media/D1dtqlBWsAIOliI.jpg
Nevím co tím obrázkem chceš říct, ale to je výstřel mimo. Psal jsem, že žádná země si nevydala zákaz, jako EASA, aby neumožnila vlastním letadlům doletět. Tohle bylo turecké letadlo a ani není jisté, že by jim neumožnili doletět do Anglie. Spíš se Turci báli, že už jim potom neumožní odlet, tak celkem logicky chtěli mít letadlo raději doma.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk


Irský IAA - https://www.iaa.ie/news/2019/03/12/iaa- ... operations - od 15 hodin byly zakázány starty, přístání, přelety

Britská CAA - https://www.caa.co.uk/News/Boeing-737-MAX-Aircraft/ - to samé od 13 hodin - jasné je tam řečené, že po 13. hodině jsou vstupy 737 MAX do vzdušného prostoru UK zakázané, takže Turkish se otočil - výstřel mimo je to od tebe, s tím, že Turci chtěli mít letadlo jen fabuluješ :-q
Naposledy upravil(a) Robert dne 13. 03. 2019, 15:27, celkem upraveno 1 x.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od JackBrno »

Alvin píše:
pivko píše: Letadla vzlétla, kdy se vzlétnout mohlo....
Tímhle tvrzením jsi si jistý? Zprávy o uzavření prostoru nad UK, Francií a Německem se objevovaly od oběda. Informace o direktivě EASA kolem 17:00 s tím, že ban bude platit od 19:00. Myslím, že minimálně některé z těch TVS letadel šlo do vzduchu až po 17:00 CET. Takže i na mě to dělá dojem, že narozdíl od ostatních, kteří tušili a konali okamžitě, tak TVS to zkrátka zkusili dotáhnout až domů. To že je dispečer na vstupu do EU prostoru nepustil je celkem jasné, protože direktiva platí i pro něj. Vůbec nejde o to jak velké je nebo není riziko. Prostě zákaz byl vydaný a platí pro všechny.
Letadla už byla dávno ve vzduchu, když se začaly objevovat zákazy v některých zemích po cestě a ještě později úplný zákaz nad EU.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk


Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od Robert »

JackBrno píše:
Alvin píše:
pivko píše: Letadla vzlétla, kdy se vzlétnout mohlo....
Tímhle tvrzením jsi si jistý? Zprávy o uzavření prostoru nad UK, Francií a Německem se objevovaly od oběda. Informace o direktivě EASA kolem 17:00 s tím, že ban bude platit od 19:00. Myslím, že minimálně některé z těch TVS letadel šlo do vzduchu až po 17:00 CET. Takže i na mě to dělá dojem, že narozdíl od ostatních, kteří tušili a konali okamžitě, tak TVS to zkrátka zkusili dotáhnout až domů. To že je dispečer na vstupu do EU prostoru nepustil je celkem jasné, protože direktiva platí i pro něj. Vůbec nejde o to jak velké je nebo není riziko. Prostě zákaz byl vydaný a platí pro všechny.
Letadla už byla dávno ve vzduchu, když se začaly objevovat zákazy v některých zemích po cestě a ještě později úplný zákaz nad EU.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk


Není pravda [-X

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od JackBrno »

Robert píše:
Petr31 píše:
pettte píše:
Už to tu někdo napsal výše, všichni se včas zařídili, jenom TVS to zkouší! O bezpečnost jim nejde. Vika a Šimáněho zajímají jen peníze!
Ano, i já mám rád prachy, ale za bezpečnost kohokoliv jiného bych je nevyměnil. Ano, vím, že nejsem správný obchodník, i proto jsem oproti nim chudý, jsem chudý, ale mohu se klidně každé ráno podívat do zrcadla, aniž by se mi udělalo špatně.
Ale chápu, že zavilé příznivce TVS nikdo nepřesvědčí, ani kdyby jim letadlo spadlo (Bože, jestli existuješ tak to prosím nedopusť, a to píšu jako ateista).


..jsi opravdu tak hloupý, nebo to jenom předstíráš? Nenapadlo tě, že některá letadla už byla ve vzduchu na zpáteční cestě do Prahy a plná koupáků, když přišlo to nařízení ? Let na Kapverdy trvá kolem 7mi hodin čistého času například. Letadla stejně musí přistát a nedomyšleným nařízením EASA nedovolujícím vrátit se letadlům ve vzduchu se žádná rizika nesnížila, ba právě naopak. jen vytvořila neskutečný zmatek a stres pro tisíce lidí, pokud počítám pouze TVS.


Let z Kapverd mohl přistát nad Kanárskými ostrovy, bylo by to pro koupáky i organizačně lepší než nakonec Tunis. Smartwings žene plno věci na doraz a většinou jim to vychází.
Z Kapverd to na kanáry opravdu není zrovna zkratka. Navíc nebyl důvod očekávat úplný zákaz do EU. SW na doraz nic nežene, jen se prostě snažilo dostat lidi domů, když to ještě šlo. A jak by zvýšili bezpečnost přistáním na Kanárech, když už byli ve vzduchu a podezřelé havárie se přitom odehrály při vzletu, to by stálo za vysvětlení že tvé strany ;) Jsme na leteckém fóru, tak by bylo fajn potlačit emoce a debatovat věcně.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od JackBrno »

Robert píše:
Alvin píše:
pivko píše: Letadla vzlétla, kdy se vzlétnout mohlo....
Tímhle tvrzením jsi si jistý? Zprávy o uzavření prostoru nad UK, Francií a Německem se objevovaly od oběda. Informace o direktivě EASA kolem 17:00 s tím, že ban bude platit od 19:00. Myslím, že minimálně některé z těch TVS letadel šlo do vzduchu až po 17:00 CET. Takže i na mě to dělá dojem, že narozdíl od ostatních, kteří tušili a konali okamžitě, tak TVS to zkrátka zkusili dotáhnout až domů. To že je dispečer na vstupu do EU prostoru nepustil je celkem jasné, protože direktiva platí i pro něj. Vůbec nejde o to jak velké je nebo není riziko. Prostě zákaz byl vydaný a platí pro všechny.


Na Novinkách vyšla zpráva v 16:24 - https://www.novinky.cz/ekonomika/499625 ... vrope.html. Slovenská Pravda.sk vydala zprávu v 14:34 - https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/50 ... -malajzia/. Předpokládám, že letecké úřady jednotlivých států dostali informaci o chystaném zákazu ještě dříve. Let z Kapverd startoval v 16:50 našeho času, z Dubaje v 16:45.
Předpokládat můžeš, ale evidentně to tak nebylo. SW těžko mohl očekávat, že dostane z generálního zákazu výjimku a způsobil by si zbytečné komplikace. V době jejich vzletu žádný zákaz nebyl a oprávněně očekávali, že budou moci doletět do Prahy, protože nikdo, ani EASA nemá žádnou informaci, která by naznačovala, že je pro bezpečnost bezpodmínečně nutné okamžité přistání. Prostě to nařízení ze strany EASA bylo těžce nezvládnuté. Mělo být vydáno s takovou platností, aby i nejdelší let stihnul doletět, takže vydat s platností cca za 8 hodin a nebo vydat okamžitý zákaz s možností dokončit probíhající lety, což by bylo nejlogičtější. Na nesmyslnost toho nařízení ukazuje kromě povolení prázdných přeletů i fakt, že žádný letecký úřad nenařizoval žádné společnosti přistát na nejbližším letišti, nechal je ať se plácají ve vzduchu jak dlouho chtějí, jen ať nelétají domů... Prostě totální kravina

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od Robert »

JackBrno píše:
Robert píše:
Petr31 píše:
..jsi opravdu tak hloupý, nebo to jenom předstíráš? Nenapadlo tě, že některá letadla už byla ve vzduchu na zpáteční cestě do Prahy a plná koupáků, když přišlo to nařízení ? Let na Kapverdy trvá kolem 7mi hodin čistého času například. Letadla stejně musí přistát a nedomyšleným nařízením EASA nedovolujícím vrátit se letadlům ve vzduchu se žádná rizika nesnížila, ba právě naopak. jen vytvořila neskutečný zmatek a stres pro tisíce lidí, pokud počítám pouze TVS.


Let z Kapverd mohl přistát nad Kanárskými ostrovy, bylo by to pro koupáky i organizačně lepší než nakonec Tunis. Smartwings žene plno věci na doraz a většinou jim to vychází.
Z Kapverd to na kanáry opravdu není zrovna zkratka. Navíc nebyl důvod očekávat úplný zákaz do EU. SW na doraz nic nežene, jen se prostě snažilo dostat lidi domů, když to ještě šlo. A jak by zvýšili bezpečnost přistáním na Kanárech, když už byli ve vzduchu a podezřelé havárie se přitom odehrály při vzletu, to by stálo za vysvětlení že tvé strany ;) Jsme na leteckém fóru, tak by bylo fajn potlačit emoce a debatovat věcně.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk


Vždyť letěli přes Kanárské ostrovy, podívej se na Flightradar... Jak vysvětlíš ty apogolete Smartwingsu, jak to, že jiné společnosti neměly problém respektovat nařízení a přistáli a ve vzduchu byly jen letadla Smartů?

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od Robert »

JackBrno píše:
Robert píše:
Alvin píše: Tímhle tvrzením jsi si jistý? Zprávy o uzavření prostoru nad UK, Francií a Německem se objevovaly od oběda. Informace o direktivě EASA kolem 17:00 s tím, že ban bude platit od 19:00. Myslím, že minimálně některé z těch TVS letadel šlo do vzduchu až po 17:00 CET. Takže i na mě to dělá dojem, že narozdíl od ostatních, kteří tušili a konali okamžitě, tak TVS to zkrátka zkusili dotáhnout až domů. To že je dispečer na vstupu do EU prostoru nepustil je celkem jasné, protože direktiva platí i pro něj. Vůbec nejde o to jak velké je nebo není riziko. Prostě zákaz byl vydaný a platí pro všechny.


Na Novinkách vyšla zpráva v 16:24 - https://www.novinky.cz/ekonomika/499625 ... vrope.html. Slovenská Pravda.sk vydala zprávu v 14:34 - https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/50 ... -malajzia/. Předpokládám, že letecké úřady jednotlivých států dostali informaci o chystaném zákazu ještě dříve. Let z Kapverd startoval v 16:50 našeho času, z Dubaje v 16:45.
Předpokládat můžeš, ale evidentně to tak nebylo. SW těžko mohl očekávat, že dostane z generálního zákazu výjimku a způsobil by si zbytečné komplikace. V době jejich vzletu žádný zákaz nebyl a oprávněně očekávali, že budou moci doletět do Prahy, protože nikdo, ani EASA nemá žádnou informaci, která by naznačovala, že je pro bezpečnost bezpodmínečně nutné okamžité přistání. Prostě to nařízení ze strany EASA bylo těžce nezvládnuté. Mělo být vydáno s takovou platností, aby i nejdelší let stihnul doletět, takže vydat s platností cca za 8 hodin a nebo vydat okamžitý zákaz s možností dokončit probíhající lety, což by bylo nejlogičtější. Na nesmyslnost toho nařízení ukazuje kromě povolení prázdných přeletů i fakt, že žádný letecký úřad nenařizoval žádné společnosti přistát na nejbližším letišti, nechal je ať se plácají ve vzduchu jak dlouho chtějí, jen ať nelétají domů... Prostě totální kravina

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk


Stejně jako EASA postupoval britský CAA a pak IAA. Jak jsem ti ukázal na příkladu, ve vzduchu byl Turkish, který vyletěl před zákazem a nad Českem se otočil. Já tu vůbec nehájím to, že zákaz neobsahoval možnost doletět letícím letům. Ale prostě nařízení bylo vydáno v takové podobě jaké bylo a všichni vyjma TVS se včas zařídili.

pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od pettte »

Ať nereaguji na každou "šílenost" JackBrno, tak to napíšu souhrnně.

Že Ty něděláš pro NTSB, všechno znáš líp než jednotlivé vyšetřovací týmy, všude jsi byl ne 2x ale min. 3x. Napiš jim, že jsi už všechny nehody vyřešil, ať se s tím chudáci netrápí.

Dělal jsi bůh ví co, na letišti pro práškovací letadla (BRQ), ale chytrý jsi jako rádio. =))

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od JackBrno »

mattsun píše:zbytocne tu niektori riesite "keby bolo keby..."

proste o tom ze nakoniec asi bude tvrdy ban sa diskutovalo uz od poobedia, takmer vsetci sa podla toho zariadili iba TVS to ( dalo by sa napisat opat ) risklo a tento krat im to nevidalo. Zbytocne tu teraz obvinujete EASA, proste zakaz plati od 20:00 a hotovo. O tom ze ten zakaz mohol byt zrealizovany trochu inak nepochybujem ani ja ( ale nejako mi tak podla toho striktneho zakazu pride ze sa o zakaze uz poobede komunikovalo ale napriek tomu to niektori aj tak chceli dat naspat domov...tak im to mozno nechali vyzrat )


Vážně? Tak schválně nám zkus vyjmenovat všechny aerolinky, které dobrovolně uzemnily své 737MAX ve vzdálených destinacích, jako třeba ty Kapverdy a podobně ;) V době kdy tam SW směřoval, nebyl o žádných zákazech nad Evropou, natož o celoplošném, ani šajn. Takže které že to společnosti nechaly dobrovolně trčet své MAXy i s lidma kdesi v prdelákově mimo EU? To jsem zvědavý na ten seznam hodných společností :D

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od JackBrno »

Robert píše:
Robert píše:
Petr31 píše:Let z Kapverd mohl přistát nad Kanárskými ostrovy, bylo by to pro koupáky i organizačně lepší než nakonec Tunis. Smartwings žene plno věci na doraz a většinou jim to vychází.


...myslím, že bylo lepší popoletět k Evropě a sednout v Tunisu, než pár hodin kroužit nad Kanáry kvůli nespotřebovanému palivu :D


A proč by nemohli divertovat ještě přes platností zákazu jako jiné lety?


Kam a proč? Jak by to zvýšilo bezpečnost?

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od JackBrno »

Karel_x píše:Myslím, že TVS prostě vsadily na nesprávnou kartu, a díky tomu to nezvládly ani technicky ani marketingově. Že se nikdo ve vedení na věc nedokázal podívat s nadhledem a využít situaci ve svůj prospěch. Ale po bitvě je každý generál...


Co přesně nezvládli? Pokusili se dostat lidi domů podle plánu a nic při tom neporušili. Že EASA vydala zákaz tak idiotským způsobem bez možnosti dokončit let, to už není chyba SW.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Ethiopian Airlines ET302 - havárie Boeing 737 MAX 8

Příspěvek od Robert »

JackBrno píše:
Robert píše:
Robert píše:
...myslím, že bylo lepší popoletět k Evropě a sednout v Tunisu, než pár hodin kroužit nad Kanáry kvůli nespotřebovanému palivu :D


A proč by nemohli divertovat ještě přes platností zákazu jako jiné lety?
Kam a proč? Jak by to zvýšilo bezpečnost?

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk


Protože za chvíli začal platit ten zákaz ty trolle. Může se diskutovat o tom, jestli nemožnost doletět zvýšilo bezpečnost, ale bylo to v tom nařízení a to platilo od 20:00 a tečka.

Už nebudu živit trolla jmenem JackBrno


Odpovědět