pettte píše:Ono se na to jinak dívá lidem, kteří nikdy o nikoho při žádné nehodě nepřišli. Komu nikdo neumřel pod rukama, kdo nemusel z příkopu volat matce, že její syn umřel....
O vánocích jsem se jel v Thajsku podívat na místo havárie 767ky Lauda Air, kterému se v roce 1992 ve výšce cca 8000m otevřel obraceč tahu a rozpadnul se ve vzduchu.
Není to příjemný pocit, vidět dodnes trosky letadla včetně směrovky, a představit si, jak z nebe padají kusy letadla a lidských těl do neprostupné džungle. Nikdo si nezaslouží zažít tu hrůzu při pádu letadla. Proto každá slušná letecká společnost raději obětuje peníze než lidi.
Ano, pokud je k tomu relevantní důvod, což evidentně není. Letadlo Lionu mělo hlášenou vadu snímače AoA, kterou nikdo neřešil a dopadlo to jak muselo ve spojení s tím, že piloti neměli nejspíš dost informací o chování systému v určitých situacích. Na to bylo reagováno a všechny informace o chování byly zdůrazněny a předány provozovatelům. Navíc SW fakt neítá se závadami, se kterými se lítat nesmí. A informace o Ethiopianu nejsou žádné. Chápu, že to působí na emoce, ale to je tak všechno. SW nic neporušil a rozhodně nebyl jediným provozovatelem, který se 737MAX dál létal.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk