Jaké jsou důvody toho, že u Airbusů není v nabídce nějaké widebody s kapacitou okolo 300 lidí (1-třídní uspořádání), které by dokázalo vyplnit mezeru mezi A321neo a A338neo?
A321neoXLR má mít 4700nmi/8700km - to pořád není dost (dejme tomu) na let z Mnichova na západní pobřeží USA nebo třeba do Kuala Lumpur či Tokya.
Navíc jedna ulička asi není na dlouhý let to pravé. Pokud to dobře počtám, tak při 2/3 zaplnění Y-class se pořád musí polovina cestujících v 3-3 uspořádání sunout do uličky přes jednoho člověka, s 2-4-2 uspořádáním je to už jenom 1/6....
atp. atp.
Zkrátit A338neo tedy by smysl nedávalo?
Kapacitní gap mezi A321neo a A338neo
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Kapacitní gap mezi A321neo a A338neo
A nebyl by to pak spíš A310neo? Vzhledem k tomu, jak se 338 prodává, nedávalo..fricoolinek2 píše: ↑27. 07. 2020, 03:02Jaké jsou důvody toho, že u Airbusů není v nabídce nějaké widebody s kapacitou okolo 300 lidí (1-třídní uspořádání), které by dokázalo vyplnit mezeru mezi A321neo a A338neo?
A321neoXLR má mít 4700nmi/8700km - to pořád není dost (dejme tomu) na let z Mnichova na západní pobřeží USA nebo třeba do Kuala Lumpur či Tokya.
Navíc jedna ulička asi není na dlouhý let to pravé. Pokud to dobře počtám, tak při 2/3 zaplnění Y-class se pořád musí polovina cestujících v 3-3 uspořádání sunout do uličky přes jednoho člověka, s 2-4-2 uspořádáním je to už jenom 1/6....
atp. atp.
Zkrátit A338neo tedy by smysl nedávalo?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Kapacitní gap mezi A321neo a A338neo
Ano, taky by se to dalo tak nazvat.
Ale tak neni to zajímavé - jestli je zájem natáhlá narrow body užívat na transoceánské lety, pak by se celkem jevilo logické, kdyby byl zájem i o něco o fous většího a s větším doletem...
Ale tak neni to zajímavé - jestli je zájem natáhlá narrow body užívat na transoceánské lety, pak by se celkem jevilo logické, kdyby byl zájem i o něco o fous většího a s větším doletem...