Zabýval se někdo odtud hlouběji tím (třeba z určitých vzpomínkových biografií atp.), jak přistupovaly ve druhé polovině 50. let aerolinky k nákupu letadel s ohledem na to, že jetová revoluce doslova mlátila na dveře?
Pokud se na to dívá člověk s odstupem 2/3 století, tak mu přjde, že od chvíle, co vzlétl Dash 80, tak muselo být jasné, že potenciál strojů jako DC-6/7 nebo L-1049G může poněkud limitní s výhledem jen na několik let.
Resp. - stal se s nástupem prvních B-707/DC-8 transatlantický let s pístovým letadlem takřka zcela neprodejným produktem?
Přijde mi k tomu tady celkem sigifikantní tady toto video z roku 1958. Vlastně v tom samym roce už do Londýna/Paříže začal létat Pan Am.
Nejen nákupní politika aerolinek ve druhé půlce 50. let, počátku 60. let
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline