Podivná praxe AOG nebo jen bouře ve sklenici vody?

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Odpovědět
Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5916
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Podivná praxe AOG nebo jen bouře ve sklenici vody?

Příspěvek od Globik »



pettte
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 455
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Stav: Offline

Re: Podivná praxe AOG nebo jen bouře ve sklenici vody?

Příspěvek od pettte »

Minulý týden to proběhlo i českým tiskem.

Je to samozřejmě hodně lákavé, prodávat s x násobně větším ziskem, kdy běžný šroub stojí jednotky centů, a "tentýž" šrob, certifikovaný pro letectví, stojí desítky dolarů. Asi se to dalo čekat. Ostatně i například Boeing šetřil na Maxíkovi a nákladech na školení až tak, že musely 2 spadnout, aby se to začalo řešit.
Doufejme, že problém s "necertifikovanými ND", se bude řešit rychle a aktivně, protože by nedej bože mohla nastat doba, kdy by nasedout do letadla "kvalitní aerolinky" (Evropa, severní Amerika, Austrálie, Perský záliv) nemuselo být už tak bezpečné jako doposud, díky pečlivé kontrole tohoto odvětví, a řešení a hlavně poučení se z leteckých nehod.
A pokud to je pravda, tak to není ani podivná praxe či bouře ve sklenici vody, ale celkem velký průser. Už 20, možná více let, jsou zisky nadevše, viz přesunutí výroby do Číny a Asie, takže pokušení, prodávat fake ND, je asi hodně velké....

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5916
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Podivná praxe AOG nebo jen bouře ve sklenici vody?

Příspěvek od Globik »



Odpovědět