Komerční provoz A380

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Odpovědět
flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od flyingblue »

micaello píše:
flyingblue píše:Pohodli dole v A380? Kde presne?


Osobně jsem dole neseděl, ale spousta známých, co lítá, ano a když se zeptám na A380, slyším jen chválu.
Ale až dojde na další let v A380, vyberu si schválně spodní palubu.


Super, ja mam zatim zkusenost s KE ve 330, 773 a 380 (dole) a nejlepsi to bylo v te 330. V 773 to bylo trosku horsi (bez noise cancelling sluchatek)
nez ve 380 (uroven hluku v 773 je vyssi nez ve 380), ale pohodli si fakt predstavuju jinak. Zkusenosti mezi aerolinkama typu "B777 swiss je mene pohodlny nez A380 Emirates", nepovazuju uplne za relevantni.

Samozrejme si dokazu predstavit, ze nekdo, kdo leta dvouhvezdickovejma aerolinkama v sardinkoidni konfiguraci a pak si sedne do Emiratniho A380, tak ten interier povazuje za pohodlny.

Jsou samozrejme aerolinky, co maji dole v A380 firstku a tam povazuju interier za skutecne pohodlny :-)


micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od micaello »

Tak vidíš, já mám zkušenost s triplem v economy u Swissu, AirFrance i Qataru a všecko je to stejný nepohodlný crap = superúzké tvrdé sedačky (někdo mi dokonce psal, že jsou užší než ty, co má v letadlech WizzAir) a neuvěřitelný kravál od motorů (a je jedno, jestli sedím před křídlem, na něm nebo úplně v zadu).

Co se toho nekomfortu týče, hned za triplem je refitovaná B744 od Lufthansy, následovaná rovněž B744 od KLM.

Pak je pauza a za příjemný lehký nadprůměr považuji mou zkušenost s B764 od Delty a A330 od AirCanada.

Za komfortní vrchol pak považuji A343 od Lufthansy a A380 od Qataru na horní palubě. Stále se bavíme o economy třídě.

Ano, nemám toho kdovíjak nalétáno, na longhaulech už vůbec ne, proto se na nich snažím vybírat pokud možno vždy různé stroje, nicméně už teď vím, že jednoduše triplu se budu vyhýbat, pokud to jen půjde, jumbo budu vybírat z nostalgie (přece jen je už vyřazují) a pokud to bude jen trochu možné, vždy se budu snažit vybrat let s A340.

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od MarcosFT »

micaello píše:jumbo budu vybírat z nostalgie (přece jen je už vyřazují)
:ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

Pokud teda muzu prispet troskou do mlyna, A380 dole bych se teda take radeji vyhnul, naopak nahore je to fakt parada (Y class). Triply jsou velice zvlastni, nekdy rvou, nekdy ne, ale kdyz, tak je to fakt randal - to souhlasim s Misankem, ze Swiss ma urvanou teda extremne :) Naopak 330-340 jsou komfortni letadla, ikdyz A330 trochu ohrana a nudna. Mam za sebou take jiz let v A359 a to byla podobna jizda jako v B787-8 i B787-9, clovek ani nevi, ze leti..

Brut
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 197
Registrován: 03. 06. 2011, 20:30
Pohlaví: muž
Bydliště: u BHX
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od Brut »

MarcosFT píše:Mam za sebou take jiz let v A359 a to byla podobna jizda jako v B787-8 i B787-9, clovek ani nevi, ze leti..


S A380 sice jeste zkusenost nemam, ale pod tohle se muzu podepsat. A359 asi nejpohodlnejsi co jsem kdy zazil (zatim CX a AY) i pri seatingu 3-3-3. Po startu by clovek nepoznal ze je v letadle.

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od pepa007 »

Singapore teď zařazuje A380ky s novým interiérem - ty "pokoje" v první třídě se mi líbí snad víc než legendární šmajchlkabinet u Etihadu :-)

Tady videjko https://www.youtube.com/watch?v=_aeKDhaiWYc

Borec z Airbusu tam řiká, že objem dopravy se zdvojnásobuje každýho 15 let a na některých místech světa dokonce každých 10 let, takže snad má projekt A380 ještě šanci na mírný oživení na určitých trzích.


Odpovědět