persona píše:Není lepší třeba Lufthansa (tuším, že meir13 od ní zrazoval). Alternativou na dálkový let pro mě je ještě A340-600 s British Airways/Iberia a naopak nechci riskovat 747. Nějaký tip nebo doporučení?
Luftwaffe v 380 v Y je v pohode. Rozhodne by som to iste netvrdil o ich 744!
persona píše:Má někdo osobní zkušenost s A380 Air France v jejich turistické třídě (jídlo/IFE)? Není lepší třeba Lufthansa (tuším, že meir13 od ní zrazoval). Alternativou na dálkový let pro mě je ještě A340-600 s British Airways/Iberia a naopak nechci riskovat 747. Nějaký tip nebo doporučení?
A346 Iberie v economy neber, IB bych nedoporucil ani nepratelum. Sice jsem jeste v economy A380 neletel, ale nemuze to byt horsi, podivej se na fotky na a.net.
persona píše: Má někdo osobní zkušenost s A380 Air France v jejich turistické třídě (jídlo/IFE)?
Troufám si říci, že z evropských aerolinek patří v longhaulech AF mezi ty lepší. V AF A380 jsem letěl v červenci z JFK a kromě zpoždění dobrá zkušenost, jídlo standardně slušné, IFE nadprůměrné (okolo 100 filmů, 3 venkovní kamery, vylepšené airshow, USB port na dobíjení...)
persona píše:Za pár týdnů vyrazíme s kolegy pracovně do New Yorku. Protože je to pro ně první dálkový let, uvažoval jsem o tom, že by měli mít v itineráři maximálně pestrý strojový park i a A380 a po menším průzkumu na Kayaku se mi jeví jako dobrá volba Air France z PRG (A320/A330/A380 - pěkná stoupající řada/Embraer 170/190 jako kontrast na závěr). Požadavky jsou maximální možné pohodlí v rámci economy a také jistý zážitek, neboť vzhledem k pokročilému věku se možná na další dálkovku už nevydají. Jediná drobná obava je z přestupu na CDG, neboť všichni víme, jak to tam občas vypadá. Zpátečka v Y může klidně stát do 20 tis. Kč. Má někdo osobní zkušenost s A380 Air France v jejich turistické třídě (jídlo/IFE)? Není lepší třeba Lufthansa (tuším, že meir13 od ní zrazoval). Alternativou na dálkový let pro mě je ještě A340-600 s British Airways/Iberia a naopak nechci riskovat 747. Nějaký tip nebo doporučení?
Takze nacelniku:
A380 AF jen na horni palube nebo v premium voyager. Prestup z Embraera na A380 v CDG nebrat, Embraer pristava v polich (terminal 2G) a je to jeste horsi prestup nez blahe pameti 2B->2E.
Do NY bych tim letel jen v pripade, ze budes vedet, ze skoncilo odbodi cost cuttin' v DHS federalni vlady. kdyz jsme tam prileteli my, tak na 1x A380 + 1x A340 + 1x772 byly otevrene ctyri prepazky pro cizince.
AirFrance bych bral - servis velmi dobrý, IFE v A380 bude předpokládám taky na slušné úrovni (mám zkušenost jenom s A340 a B747, kde je staré IFE nic moc; naštěstí je mi to jedno - dám tam vždycky jenom mapu a buď si čtu nebo spím ).
persona píše:Jediná drobná obava je z přestupu na CDG, neboť všichni víme, jak to tam občas vypadá.
Osobně jsem na CDG neměl problém. Vždycky čas na přestup pod 2 hodiny a vždycky jsem byl v gatu pro návazný let minimálně 30 minut před začátkem boardingu. A to byl přílet vždy na vzdálenou stojánku a výstup do autobusu (vč. A340 z BOS). OK, mám zkušenost jenom 3x, takže to asi není reprezentativní vzorek
AF jsem doporučil kamarádovi pro jeho první let a byl maximálně spokojen (a to skončil v jejich B773 ).
persona píše:Za pár týdnů vyrazíme s kolegy pracovně do New Yorku. Protože je to pro ně první dálkový let, uvažoval jsem o tom, že by měli mít v itineráři maximálně pestrý strojový park i a A380 a po menším průzkumu na Kayaku se mi jeví jako dobrá volba Air France z PRG (A320/A330/A380 - pěkná stoupající řada/Embraer 170/190 jako kontrast na závěr). Požadavky jsou maximální možné pohodlí v rámci economy a také jistý zážitek, neboť vzhledem k pokročilému věku se možná na další dálkovku už nevydají. Jediná drobná obava je z přestupu na CDG, neboť všichni víme, jak to tam občas vypadá. Zpátečka v Y může klidně stát do 20 tis. Kč. Má někdo osobní zkušenost s A380 Air France v jejich turistické třídě (jídlo/IFE)? Není lepší třeba Lufthansa (tuším, že meir13 od ní zrazoval). Alternativou na dálkový let pro mě je ještě A340-600 s British Airways/Iberia a naopak nechci riskovat 747. Nějaký tip nebo doporučení?
Akorat jsem se vratil z Tokia, tam i zpet jsem letel v AF A380. Napisu kratkej reportik s par fotkama, at vidis jak to vypada.
dast píše:AF jsem doporučil kamarádovi pro jeho první let a byl maximálně spokojen (a to skončil v jejich B773 ).
IB určitě nebrat.
Letěl jsem jak AF 773 CDG-MEX a BOG-CDG, tak i IB A346 MAD-SJO-MAD. AF hodnotí trochu lépe než IB, ale dramatický rozdíl tam nebyl. Osobně víc jak tisícovku bych za AF místo IB nepřiplácel...
Díky všem za tipy. Já osobně bych volil jednoduše, ale tohle by měla být speciální příležitost. Na imigračním v JFK jsem v květnu čekal hodinu a půl a horší to snad už být nemůže
persona píše:Díky všem za tipy. Já osobně bych volil jednoduše, ale tohle by měla být speciální příležitost. Na imigračním v JFK jsem v květnu čekal hodinu a půl a horší to snad už být nemůže
Muze
Za hodinu a pul jsme byli na kraji (u vstupu do) imigracni haly ...
persona píše:Není lepší třeba Lufthansa (tuším, že meir13 od ní zrazoval). Alternativou na dálkový let pro mě je ještě A340-600 s British Airways/Iberia a naopak nechci riskovat 747. Nějaký tip nebo doporučení?
Luftwaffe v 380 v Y je v pohode. Rozhodne by som to iste netvrdil o ich 744![/quot
Co se ti nezdá na 744 ? Letěl jsem cca rok zpět BA 744 PEK-LHR a bylo to naprosto perfektní. Servis na jedničku, posádka příjemná, pohodlná sedadla, IFE průměr.... Pokud bych si měl vybrat A346 IB nebo 744 BA , jsou BA jasná volba.
FlyingDuckie píše:Co se ti nezdá na 744 ? Letěl jsem cca rok zpět BA 744 PEK-LHR a bylo to naprosto perfektní. Servis na jedničku, posádka příjemná, pohodlná sedadla, IFE průměr.... Pokud bych si měl vybrat A346 IB nebo 744 BA , jsou BA jasná volba.
BA som letel naposledy v 2001, zhodou okolnosti v 744 v Y a bolo to rozhodne lepsie (minimalne kvoli existencii IFE) ako LH 744 v Y, o ktorom bola rec v mojom predoslom prispevku.
Kolik takový Airbus 380 " spotřebuje " během své životnosti motorů ?
18 mi připadá docela dost
Firma má dodat 900 motorů Trent pro 50 airbusů A380, které aerolinky chtějí od příštího roku uvést do provozu. Britská společnost bude rovněž dlouhodobě zajišťovat servis a údržbu těchto motorů.
PavelD píše:Kolik takový Airbus 380 " spotřebuje " během své životnosti motorů ?
18 mi připadá docela dost
Firma má dodat 900 motorů Trent pro 50 airbusů A380, které aerolinky chtějí od příštího roku uvést do provozu. Britská společnost bude rovněž dlouhodobě zajišťovat servis a údržbu těchto motorů.
Jo, 900 motoru Trent nebo motory Trent 900, holinky jako hodinky, to se to pane preklada Nejpouzivanejsi tlacitka na pocitaci v novinarine? Ctrl, C a V.