Komerční provoz A380

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Odpovědět
creyman
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 899
Registrován: 24. 09. 2008, 14:29
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od creyman »



OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od OR »

Musela to byt fakt klika.
Sest minut po startu byl motor c. 1 asi jeste dost ve vykonu, takze pristavali asi s dost plnou masinou a brzdili asi s 1 ve vykonu (kdyz ji vypinali hasici vodou) bez 2, na 3 jediny fungujici reverz a 4 bez reverzu.
Smi se pouzit jen jeden reverz u A380, kdyz je druhy nefunkcni?

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3039
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od Night fly »

OR píše:Smi se pouzit jen jeden reverz u A380, kdyz je druhy nefunkcni?


Dobra otazka... viz Irkutsk 9.7.2006 nebo Sao Paulo 17.7.2007 :?:

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od Ace2 »

Tak na ostatních mašinách to omezený není. Můžeš používat revers asymetricky. Dá se tedy předpokládat, že u A380 to nebude jiný.

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3039
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od Night fly »

Ace2 píše:Můžeš používat revers asymetricky.


Ale musíš o tom vědět předem :twisted:


whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4150
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Online

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od whiskey »

OR píše:Musela to byt fakt klika.
Sest minut po startu byl motor c. 1 asi jeste dost ve vykonu, takze pristavali asi s dost plnou masinou a brzdili asi s 1 ve vykonu (kdyz ji vypinali hasici vodou) bez 2, na 3 jediny fungujici reverz a 4 bez reverzu.


nepisalo sa, ze vypustali palivo najprv?

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od OR »

Podle tohodle:
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20101104-1
od startu do vystupu lidi to trvalo cele 4 hodiny a pak jeste hodinu bezel motor c. 1 ....
A ze motor 1 fungoval normalne, jen nesel vypnout.
Podle jinych clanku trval let hodinu. Tak jestli lidi sedeli tri hodiny v letadle a koukali, jak to hasi a vypinaji motor.
Hmmm

Edit: pravopis a slovosled, aby to bylo aspon trochu cesky.
Edit 2: Podle ATSB Australia trval let 1:50 - start 9.57, problem 10.01, pristani 11.47

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od tygrlive »

Našel jsem amatérské video z přistání Qantasu v Singapuru s tou nehodou... http://www.youtube.com/watch?v=UJN8Paj8 ... r_embedded

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od Pan Am »


Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od Robert »

Přidávám zajímavý odkaz k letu QF32 - http://blogs.crikey.com.au/planetalking ... -disaster/

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od Robert »

Obrázek

První A380 pro Korean Air

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od flyingblue »

Robert píše:Obrázek

První A380 pro Korean Air


Vidim, ze si nevybrali uplne spravneho dodavatele motoru :-)

pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2210
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od pavelpmi »

Engine Alliance GP7200?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od flyingblue »

pavelpmi píše:Engine Alliance GP7200?


Me vizualne hodne pripomely RR :-)

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Komerční provoz A380

Příspěvek od MEA »

ale perfektny nater :) (jasne ze viem ze je to z fabriky nove, ale nechal by som to tak)


Odpovědět