Airbus A319 Corporate Jet pro Vládní letku AČR
Airbus A319 Corporate Jet pro Vládní letku AČR
Nemáte někdo nějaké bližší informace o těchto strojích? Mám na mysli uspořádání interiéru, barevné schéma atd.
Tady je vize Airbusu, jak by ACJ mohl vypadat:
http://www.flightglobal.com/Articles/20 ... iners.html
http://www.flightglobal.com/Articles/20 ... iners.html
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 260
- Registrován: 15. 03. 2003, 19:48
- Stav: Offline
American píše:Kvůli čemu? Jako vyspělý stát by snad naši přední představitelé měli létat reprezentativními stroji ne?
Myslím, že v rámci úspory nákladů by mohli létat s ČSA. Pokud si dobře vzpomínám, tak v minulosti byl nákup nových letadel zdůvodňován především potřebami armády. Nakonec se koupí dvě letadla, z nichž jedno bude určeno pouze pro přepravu politiků. O nákupu vhodných letadel pro přepravu vojenské techniky apod. se už taktně mlčí. Stejně tak - pokud si dobře vzpomínám - se v minulosti řešil případ, kdy naše přepravní vojenská letadla měla někam letět, ale protože neměla nějaké výstražné / rušící zařízení (nevím přesně), muselo se to řešit pronájmem.
Takže nákupem těchto nových letadel se vyřeší především to, že pan ministr zahraničí si bude moci volně létat po světě, aniž by mu hrozilo, že se někde nedejbože na den zasekne kvůli porouchanému letadlu.
Myslim si ze nakup techto letadel je neekonomicky zvlast kdyz armada nemuze v dobe kdy nebude pro letadla vyuziti je komercne pronajimat.Timto zpusobem by se vratila alespon cast vynalozenych financnich prostredku.A tak ty letadla budou stat na letisti a jednou za "uhersky" rok s nimi nekdo nekam poleti.Ale nevim jestli se o udrzbu a provoz budou starat CSA nebo si ji vojaci budou provadet vlastnimi silami.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 795
- Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
letajicismoula píše:American píše:Kvůli čemu? Jako vyspělý stát by snad naši přední představitelé měli létat reprezentativními stroji ne?
Myslím, že v rámci úspory nákladů by mohli létat s ČSA. Pokud si dobře vzpomínám, tak v minulosti byl nákup nových letadel zdůvodňován především potřebami armády. Nakonec se koupí dvě letadla, z nichž jedno bude určeno pouze pro přepravu politiků. O nákupu vhodných letadel pro přepravu vojenské techniky apod. se už taktně mlčí. Stejně tak - pokud si dobře vzpomínám - se v minulosti řešil případ, kdy naše přepravní vojenská letadla měla někam letět, ale protože neměla nějaké výstražné / rušící zařízení (nevím přesně), muselo se to řešit pronájmem.
Takže nákupem těchto nových letadel se vyřeší především to, že pan ministr zahraničí si bude moci volně létat po světě, aniž by mu hrozilo, že se někde nedejbože na den zasekne kvůli porouchanému letadlu.
Nebude tím snad létat i prezident? Ted opravdu nevím, ale pokud ano, tak ej to jasný. Jinak na druhou stranu, když létají s ČSA, tak je aspon můžete potkat na letišti. Jednou sem potkal minisra Škromacha asi v půl jedný v noci před pasovkou a pohádal se s ním, zda-li by si to taky nechtěl vystát a jít tím příkladem namísto toho, že všechny předběhne.
Jsem čekal, že někdo se ozve s TTD.
Airbus na svých stránkách uvádí maximální dolet a další, ale jaká
bude přesně konfigurace pro ACJ AČR ?
V podstatě by mi stačil např. dolet s prezidentem + doprovod, předpokládám, že již New York bez zastávky v Ganderu a hlavně dolet letadla narvaného humanitární pomocí nebo vojenským materiálem, tak jak Túčka létaly Afganistán, JV Asii, a pod. " přískokama v před "
Airbus na svých stránkách uvádí maximální dolet a další, ale jaká
bude přesně konfigurace pro ACJ AČR ?
V podstatě by mi stačil např. dolet s prezidentem + doprovod, předpokládám, že již New York bez zastávky v Ganderu a hlavně dolet letadla narvaného humanitární pomocí nebo vojenským materiálem, tak jak Túčka létaly Afganistán, JV Asii, a pod. " přískokama v před "
Tady je porovnani a zakladni udaje ze stranek vyrobce
ACJ versus A319
http://www.airbus.com/en/aircraftfamili ... ctcompare/
Max range bude zaviset na vzlet. hmotnosti.
ACJ versus A319
http://www.airbus.com/en/aircraftfamili ... ctcompare/
Max range bude zaviset na vzlet. hmotnosti.
Zjevně si nerozumíme
Pokud to dobře chápu, mimo další záleží na tom, kolik si AČR objedná nádrží. Na to mi žádný tool na stránkách Airbusu neodpoví. Právě proto mne TTD zajímají.
The Airbus Corporate Jetliner has a complete range of fuel tankage-range capability options; the customers choose the option best suited to their needs. The choice includes basic fuel with full lower deck baggage and cargo space up to 6 additional tanks in the lower hold for increased range.
Pokud to dobře chápu, mimo další záleží na tom, kolik si AČR objedná nádrží. Na to mi žádný tool na stránkách Airbusu neodpoví. Právě proto mne TTD zajímají.
Reprezentativni stroje by meli ybt a danovy poplatnik by mohl brcet jeste vic jelikoz TU154 i kdyz je uzasne letadlo (otec na nem letal jeste pred 30 lety) spolyka tolik paliva jako male mesto...
Sediva reprezentace Airbusu se mi hodne libi... momentalni barvy jsou trosicku blizsi Ruske lettce....
myslel jsem ze to bude neco takoveho ... snazil jsem to udelat podle curent scheme....http://www.cardatabase.net/modifiedairl ... d=00006215
Sediva reprezentace Airbusu se mi hodne libi... momentalni barvy jsou trosicku blizsi Ruske lettce....
myslel jsem ze to bude neco takoveho ... snazil jsem to udelat podle curent scheme....http://www.cardatabase.net/modifiedairl ... d=00006215