Winglety na A320
Winglety na A320
To mě docela zaskočilo
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5764541
Ale je to docela pěkný.K čemu jsou vlastně wiglety dobré?Lepší manipulace s letadlem?
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5764541
Ale je to docela pěkný.K čemu jsou vlastně wiglety dobré?Lepší manipulace s letadlem?
Re: Rodina letadel A320
OK-WAB píše:Lepší manipulace s letadlem?
jo lépe se vejde do hangáru
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 524
- Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Rodina letadel A320
[quote="Pavel"][quote="OK-WAB"]Lepší manipulace s letadlem?[/quote]
jo lépe se vejde do hangáru [/quote]
jo lépe se vejde do hangáru [/quote]
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
tiburon píše:FISCHER AIR LOVER píše:presne tak - uspora paliva a lépe potlačují koncové víry, zmenšují odpor
Zajímalo by mne, kolik může činit taková úspora paliva. Dík.
Před pár dny jsem letěl B727 s winglety a ač jsem byl v kokpitu a ptal se na kdeco, bohužel zrovna tohle mne nenapadlo.
B727 s winglety? seš si jistej?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 795
- Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
pepa007 píše:tiburon píše:FISCHER AIR LOVER píše:presne tak - uspora paliva a lépe potlačují koncové víry, zmenšují odpor
Zajímalo by mne, kolik může činit taková úspora paliva. Dík.
Před pár dny jsem letěl B727 s winglety a ač jsem byl v kokpitu a ptal se na kdeco, bohužel zrovna tohle mne nenapadlo.
B727 s winglety? seš si jistej?
Jasně...v Bolívii běžná praxe.
http://www.airliners.net/open.file/1022583/M/
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 323
- Registrován: 19. 01. 2005, 01:41
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Robert píše:tiburon píše:Zajímalo by mne, kolik může činit taková úspora paliva. Dík.
Myslím, že 7 - 9%, když tak mě opravte.
Bych te teda zkusil opravit. 7-9% je fakt hodne. To by se 100% vyplatilo je montovat vsude, coz se jaksi nedeje ani na novych letadlech.
http://www.alaskasworld.com/Newsroom/AS ... 140349.asp
http://www.ainonline.com/publications/p ... spg72.html
American píše:Jasně...v Bolívii běžná praxe.
http://www.airliners.net/open.file/1022583/M/
Trefa
CP 1367, to byl on. Mají je ale minimálně dva z flotily. Bohužel LAB je na tom prachbídně (vytunelován majitelem a udržován v chodu zaměstnanci) a momentálně létají jen tři stroje.
Hm, trochu jsem to přestřelil. Výhody wingletů podle Boeingu na 737:
http://www.boeing.com/commercial/737fam ... wing2.html
http://www.boeing.com/commercial/737fam ... wing2.html