Hansb píše:Jo, to je pravda, Eiffelovka je tam videt primo vystavne... Ale nechapu to. Alespon ty snimky jsou novejsi viz New York a Seattle, ale porad jsem ho nenasel v takovem Manchesteru, Filtonu atd. tak asi jinde az zas tak nove asi nebudou...
Celé Google Maps a Google Earth jsou sestaveny z různých mapových podkladů, které jsou různě updatovány (tady např. informace o jednom updatu), takže je to takový mix map z různých časových období.
Neco podobnyho uz vim, nekde jsou ty updaty jsou ale dost mizerny, ostatne jsem na google nenasel zadny moc aktualni snimek. Na V.Earth sice jsou novejsi, ale ten program se spise orientuje na USA a Britanii, jedine tam sem zatim videl ostry snimky. Ale hraju si s tim jenom par hodin tak uvidim...
Přátelé, na stránkách www.czechtimes.cz vyšel teď rozhovor s jedním z mála Čechů, kteří měli to štěstí a proletěli se Concordem. Celé by to mělo být hlavně pro laiky, ale troufám si říci, že se interview povedlo (tedy až v redakci opraví "Concord" na "Concorde"). Přestože jsem autorem rozhovoru, nechci si tímto dělat reklamu, ale spíš odkázat na zajímavé povídání o Concordu. Mimochodem rozhovor bude pokračovat i v příštím čísle, ve kterém se Martina ptám na zážitky z letu. Docela by mě zajímaly i vaše případné reakce. Mějte se a Concordům ZDAR! .
Tož to je zajímavé, já si myslím, že číslo českých Concorde cestujících bude velmi malé. Mělo na to vliv mnoho faktorů, ale myslím si, že hlavním byla cena letenky ..
skrita píše:Tož to je zajímavé, já si myslím, že číslo českých Concorde cestujících bude velmi malé. Mělo na to vliv mnoho faktorů, ale myslím si, že hlavním byla cena letenky ..
Jaké bylo asi procento cestujících, kteří přestupovali na Concorde? Letět z Prahy do NeW Yorku přes Londýn kvůli Concordu by byl z časového hlediska pochopitelně nesmysl, což by mohlo nabídnout odpověď na otázku, proč s ním letělo tak málo Čechů.