Concorde
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 363
- Registrován: 10. 07. 2006, 11:26
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
dcvojta píše:http://concorde.wz.cz/
[i]Plný tah, přídavné spalování všech čtyř motorů zapnuté. Uvnitř letadla klid, motory nebylo skoro vůbec slyšet.[/i
http://www.flightlevel350.com/Aircraft_Aérospatiale-British_Aerospace_Concorde-Airline_British_Airways_Aviation_Video-1559.html
Tohle nějak nesouhlasí.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Thisway píše:dcvojta píše:http://concorde.wz.cz/
Plný tah, přídavné spalování všech čtyř motorů zapnuté. Uvnitř letadla klid, motory nebylo skoro vůbec slyšet.
http://www.flightlevel350.com/Aircraft_Aérospatiale-British_Aerospace_Concorde-Airline_British_Airways_Aviation_Video-1559.html
Tohle nějak nesouhlasí.
Myslis? Mne sa to video zvnutra zda celkom tiche, minimalne teda o nic vacsi ramus ako v hocktorej A320... pocas startu je pocut hlasy ostatnych cestujich, to ked si sa po runwayi rozbehol v IL-18, to bol iny punk!
FL330 píše:Thisway píše:dcvojta píše:http://concorde.wz.cz/
Plný tah, přídavné spalování všech čtyř motorů zapnuté. Uvnitř letadla klid, motory nebylo skoro vůbec slyšet.
http://www.flightlevel350.com/Aircraft_Aérospatiale-British_Aerospace_Concorde-Airline_British_Airways_Aviation_Video-1559.html
Tohle nějak nesouhlasí.
Myslis? Mne sa to video zvnutra zda celkom tiche, minimalne teda o nic vacsi ramus ako v hocktorej A320... pocas startu je pocut hlasy ostatnych cestujich, to ked si sa po runwayi rozbehol v IL-18, to bol iny punk!
V IL-18 jsem neletěl, ale v A320 se mi nezdálo, že by nebylo nic slyšet.....
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Thisway píše:V IL-18 jsem neletěl, ale v A320 se mi nezdálo, že by nebylo nic slyšet.....
Ono v kazdom lietadle je slusny hluk, akonahle sa plynove paky pohnu vpred - a tak to bude az dovtedy, kym niekto nevymysli motory na uplne inom principe ako palenie horlavin (a to nam este stale zostane aerodynamicky hluk, ktoreho sa nezbavime nikdy)... Akurat ze ramus v A320 povazujem za relativne ticho (nielen v porovnani s IL18 ) a zvuk z toho videa mi pripadal tiez takmer ako komorna hudba...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20. 05. 2006, 09:51
- Bydliště: Východní Čechy
- Stav: Offline
Nic tak nádhernýho se dlouho do vzduchu nedostane. Ještě že se čas od času ukázal i v Praze. Teď zbývají jen nostalgické vzpomínky a taky VHS a DVD,mimochodem, to od ITVV je skutečně super!! A mohl by mi někdo poradit,ke kterýmu britskýmu by se dalo od nás nejlíp dostat?/ Londýn,Manchester,Filton...,určitě ne New York a Barbados!/
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 323
- Registrován: 19. 01. 2005, 01:41
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Thisway píše:PV píše:V tomhle případě ale nic nového nepřichází
Přichází. Dále viz téma "Nexst."
Pls nohama zpatky na pevnou zem. Nexst je ve stadiu vedeckeho vyzkumu, tj. co se tyce konkretniho letadla, tak to je ve stadiu hodne ranneho vyvoje. Nekde jsem tu zahlidnul, ze jsou hodne daleko - to je blbost. Osobne bych to ohodnotil jako max 10% vyvoje letada, pricemz to nejhorsi (poslednich 10%) je certifikace. Projekt Nexst bych si dovololil ohodnotit jako super financovany vyzkum, nikoli jako nastupce Concorda.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 760
- Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
- Oblíbené typy letadel: MD11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
elevon píše:A mohl by mi někdo poradit,ke kterýmu britskýmu by se dalo od nás nejlíp dostat?/ Londýn,Manchester,Filton...,určitě ne New York a Barbados!/
Na Barbadosu ho mají stejně momentálně schovaný v hangáru, plánujou tam udělat jakýsi aviation park, ale zatím je to jen v rámci představ. Takže by se ti cesta do Karibiku fakt nevyplatila Jinak v Manchesteru jsem ho zahlídla akorát z letadla, ale tam se k němu dá dostat určitě docela blízko, je součástí nějakýho návštěvnickýho parku. Na Heathrow stojí mezi dráhama
Yankee Alpha píše:elevon píše:A mohl by mi někdo poradit,ke kterýmu britskýmu by se dalo od nás nejlíp dostat?/ Londýn,Manchester,Filton...,určitě ne New York a Barbados!/
Na Barbadosu ho mají stejně momentálně schovaný v hangáru, plánujou tam udělat jakýsi aviation park, ale zatím je to jen v rámci představ. Takže by se ti cesta do Karibiku fakt nevyplatila Jinak v Manchesteru jsem ho zahlídla akorát z letadla, ale tam se k němu dá dostat určitě docela blízko, je součástí nějakýho návštěvnickýho parku. Na Heathrow stojí mezi dráhama
V Google Earth lze dva exempláře vidět u terminálu v LHR.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 258
- Registrován: 21. 02. 2006, 22:37
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
V Parizi CDG je pri pojizdeni videt Concorde v akcni poloze „tesne po vzletu ” mirne v naklonu, z terminalu ale nejspis pohled nic moc, protoze to je daleko.
V New Yorku v Intrepid Museum je to stejne jak uz bylo popisovane - plexisklo temer vsude a jeste k tomu jednosmerny pruchod s hlidacem u obou dveri. Takze nic moc . ALe zase se da docela pohodlne obchazet zvenku a primo pod letadlem (12/2004).
V New Yorku v Intrepid Museum je to stejne jak uz bylo popisovane - plexisklo temer vsude a jeste k tomu jednosmerny pruchod s hlidacem u obou dveri. Takze nic moc . ALe zase se da docela pohodlne obchazet zvenku a primo pod letadlem (12/2004).