Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Tom Air
Cestující First Class
Příspěvky: 569 Registrován: 02. 02. 2004, 16:26
Oblíbené typy letadel: B777
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav:
Offline
Příspěvek
od Tom Air » 24. 09. 2009, 10:11
Jak ale zmiňuje, že je A320 francouzský, tak ona to zase
úplně pravda není (i když francouzi si Airbus rádi přivlastňují)
lik
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 38 Registrován: 03. 11. 2007, 00:27
Stav:
Offline
Příspěvek
od lik » 29. 10. 2009, 19:23
Ahoj, nepřišlo vám někomu na tom videu něco divného? Já nechci bejt za podezíravího čecháčka, ale všiml jste si někdo toho umlělého horizontu? L.
lik
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 38 Registrován: 03. 11. 2007, 00:27
Stav:
Offline
Příspěvek
od lik » 01. 11. 2009, 20:29
Jojo,
souhlas, moc pěkný.
Jen ten knipl držet ve vlatní ruce. Nejlépe levé.
A klidně ve standartnějším režimu
sehny
Cestující Economy Class
Příspěvky: 141 Registrován: 11. 07. 2009, 16:26
Stav:
Offline
Příspěvek
od sehny » 23. 11. 2009, 19:36
Snehulak píše: Z myho hlediska je lepsi B737 - ma vetsi okynka nez A320, takze se z ni da lip fotit
.
Souhlasim,Airbusy maj ty okna kulatější nez boeingy, a taky menší. Mě osobně se víc zamlouvá boeing,kvůli již zmiňovaných oknech, a tvaru letadla.
Lukino
Cestující Economy Class
Příspěvky: 136 Registrován: 20. 01. 2009, 10:08
Stav:
Offline
Příspěvek
od Lukino » 10. 12. 2009, 08:17
Předem se omlouvám za začátečnickou odpověď... Jaký je rozdíl mezi Boeing B737-800 u Ryanair a Austrian (Lauda Air)? S Ryanair mám hodně zkušeností, ale s Austrian žádnou...
vitezslav
Kapitán
Příspěvky: 2464 Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav:
Offline
Příspěvek
od vitezslav » 10. 12. 2009, 10:00
Kromě roku výroby a minimálním rozdílu v počtu naflákaných sedadel (Lauda Y184, Ryan Y189) žádný. Teda kromě barvy
. Jo, ještě Ryan nemá v sedadlech kapsy.
atr
Cestující Economy Class
Příspěvky: 135 Registrován: 05. 09. 2004, 15:36
Stav:
Offline
Příspěvek
od atr » 19. 12. 2009, 00:54
Kolika m plís odpovídá tlak v Busu a Bulíku na letové hladině ? Někde jsem četl, že Bus má míň. Tchýně má trochu problém s plícema a v Bulíku měla lehký problém. Posledně letěla 321 ČSA a prý naprosto v poho.
františek dobrota
Cestující First Class
Příspěvky: 580 Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
Stav:
Offline
Příspěvek
od františek dobrota » 19. 12. 2009, 12:24
Je to u obou letadel téměř stejné, airbus má možná trošku šetrnější změny.U všeho by neměla jít kabinová výška přes 8000ft tj. cca 2440 m v max. cestovní výšce. Platí pro B737CL, A320 i 737NG i přes jejich rozdílné max. cest. hladiny - FL370,390 a 410.
sehny
Cestující Economy Class
Příspěvky: 141 Registrován: 11. 07. 2009, 16:26
Stav:
Offline
Příspěvek
od sehny » 05. 06. 2010, 16:41
Jak je vidět z okýnek Airbusu? Mám s ním letět, a zajímalo by mě, jak je vidět ven....
Night fly
Kapitán
Příspěvky: 3039 Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav:
Offline
Příspěvek
od Night fly » 05. 06. 2010, 16:57
sehny píše: Jak je vidět z okýnek Airbusu? Mám s ním letět, a zajímalo by mě, jak je vidět ven....
Videt je z nich dobre, pokud zrovna neni venku tma...
whiskey
Kapitán
Příspěvky: 4155 Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav:
Offline
Příspěvek
od whiskey » 05. 06. 2010, 17:41
Night fly píše: Videt je z nich dobre, pokud zrovna neni venku tma...
Pripadne ich predchadzajuci cestujuci nezapatlali...
Kamyl
Kapitán
Příspěvky: 1644 Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav:
Offline
Příspěvek
od Kamyl » 06. 06. 2010, 14:13
sehny píše: Jak je vidět z okýnek Airbusu? Mám s ním letět, a zajímalo by mě, jak je vidět ven....
Lepe, nez z Concordu a hure, nez z Bulika...
(pres den, v noci to je nastejno...
)
sehny
Cestující Economy Class
Příspěvky: 141 Registrován: 11. 07. 2009, 16:26
Stav:
Offline
Příspěvek
od sehny » 06. 06. 2010, 20:26
Díky za objasnění...