Boeing 737 vs. Airbus A320
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
nejak v lete uvidime prvni A320 (Air NewZealand) s novymi winglets (Sharklets)... vypada to hooodne dobre
zajima me "cost" namontovani techto sharklets a kolik to usetri ve spotrebe ... hned to meni vzhled... Winglety 737 jsou super... ale tyto jsou hodne odlisne (kdyby nekdo chtel A vs B)..
to bych dost rad videl OK s cervenymi sharklets
zajima me "cost" namontovani techto sharklets a kolik to usetri ve spotrebe ... hned to meni vzhled... Winglety 737 jsou super... ale tyto jsou hodne odlisne (kdyby nekdo chtel A vs B)..
to bych dost rad videl OK s cervenymi sharklets
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
U A321 je prý úspora paliva cca 4%. Finnair odebere A321 se sharklets místo dosavadních 757 na chartery na Kanárské ostrovy, což by bez sharklets prý možné nebylo.
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
doufám, že tímhle spory Airbus vs. Boeing bude navždy vyřešen. Airbus je letadlo v kterém se lépe žije i pracuje.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 760
- Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
- Oblíbené typy letadel: MD11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
Ace2: Tak tohle je moooc pěkná výzdoba kanceláře
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
jinak pro představu ty sharklets na A320 family stojí milion dolarů, aby byl zhruba obraz kolik stojí příplatková výbava na letadlech.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
Ace 2: no nevím kolik toho vpředu v airbusu nasedíš,ale já mám pocit, že jediná výhoda proti boeingu je hodně místa - jinak je tam tma, kravál a zima
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
Tma a kravál tam fakt není o tom nic nevím. Stejně tak světla je tam habaděj. Navíc u toho někdo přemýšlel ajsou tam nášlapy na nohy když se chce člověk protáhnout. U Bulíka je to jak v ponorce kříženým s bombarderem z druhé světové. Kamkoliv déle jak dvě hodiny musí být v utrpení. Člověk se tam nenají, nic si nepřečte, nehne se a ještě je blbě vidět na PFD i ND kvůli beranům.
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
jo jo ...finnair od 2013
a hned to vypada jinak .. jeste mozne "modernejsi" motory nove generace co pry chysta airbus a bude to fesak. Pry na dlouhe trate usetri az 4% fuel burn...
byla to investice pro OK kdyz pouzivaji jejich A320 na delsi trate????????
a hned to vypada jinak .. jeste mozne "modernejsi" motory nove generace co pry chysta airbus a bude to fesak. Pry na dlouhe trate usetri az 4% fuel burn...
byla to investice pro OK kdyz pouzivaji jejich A320 na delsi trate????????
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14. 07. 2010, 09:27
- Oblíbené typy letadel: MD-11
B777 - Pohlaví: žena
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
A zdá se mi to, nebo má A320 líp řešený přetlakování kabiny?
Až do letoška jsem lítávala s ČSA nebo Ryanama, takže 737, a každý přistání bylo utrpení kvůli uším, buď ukrutná bolest a zalíhání, nebo kastlíky s horkejma ubrouskama na uši. V poslední době jsem třikrát lítala A320, z toho jednou nachlazení a příšerná rýma, ale přesto uši přežily bez újmy a bezbolestně (jednou nebyl potřeba dokonce ani bonbón ) A minimálně jednou jsme to vzali dolů docela rychle, takže v rychlosti sestupu to nebude...
Až do letoška jsem lítávala s ČSA nebo Ryanama, takže 737, a každý přistání bylo utrpení kvůli uším, buď ukrutná bolest a zalíhání, nebo kastlíky s horkejma ubrouskama na uši. V poslední době jsem třikrát lítala A320, z toho jednou nachlazení a příšerná rýma, ale přesto uši přežily bez újmy a bezbolestně (jednou nebyl potřeba dokonce ani bonbón ) A minimálně jednou jsme to vzali dolů docela rychle, takže v rychlosti sestupu to nebude...
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
Terryle píše:A zdá se mi to, nebo má A320 líp řešený přetlakování kabiny?
Až do letoška jsem lítávala s ČSA nebo Ryanama, takže 737, a každý přistání bylo utrpení kvůli uším, buď ukrutná bolest a zalíhání, nebo kastlíky s horkejma ubrouskama na uši. V poslední době jsem třikrát lítala A320, z toho jednou nachlazení a příšerná rýma, ale přesto uši přežily bez újmy a bezbolestně (jednou nebyl potřeba dokonce ani bonbón ) A minimálně jednou jsme to vzali dolů docela rychle, takže v rychlosti sestupu to nebude...
Tak predevsim litat s prisernou rymou neni vhodne, clovek si koleduje o prasknuti bubinku a neni to pekny pohled, kdyz tece z ucha krev... Tak jestli to spis nebylo tim zdravotnim stavem. Ono staci treba na nocni lince spat na klesani a pristani, a jak clovek ma i trosku rymu a nevyrovnava tlaky sam, muze to pak pekne bolet.
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
http://www.flightglobal.com/blogs/fligh ... ies-g.html
http://www.flightglobal.com/blogs/fligh ... nch-w.html
http://www.flightglobal.com/blogs/fligh ... 6W_560.jpg ...
sharklets, nové motory, nové-upravené firemné logo... vyzerá dobre!
http://www.flightglobal.com/blogs/fligh ... nch-w.html
http://www.flightglobal.com/blogs/fligh ... 6W_560.jpg ...
sharklets, nové motory, nové-upravené firemné logo... vyzerá dobre!
-
- Stav: Offline
Re: Boeing 737 vs. Airbus A320
Že má Airbus líp přetlakovaný kabiny se mi zdá taky.
Naposledy upravil(a) honka.ben dne 25. 06. 2013, 16:49, celkem upraveno 1 x.