Don intanon píše:Protoze uz je to Boeing MD 80. Boeing McDonnell Douglas prece koupil
To sice ano, ale pokud to bylo starsi letadlo (jako ze vyse je uveden jejich prumerny vek), tak to byl McDonnell Douglas MD-80. Stara Avie se taky neprejmenuje na Daewoo Ashok Leyland ci kyhojestecerta jen proto, ze ty firmy Avii mezitim koupily...
Kupodivu třeba Martinair označuje svoje MDčka taky jako Boeing MD-11. Ale myslím že na označení letadel zas tak nezáleží... Zvlášť těm lidem to je asi úplně šumák
Foxx píše:Kupodivu třeba Martinair označuje svoje MDčka taky jako Boeing MD-11. Ale myslím že na označení letadel zas tak nezáleží... Zvlášť těm lidem to je asi úplně šumák
Bulgarian Air Charter má taky na letadlech, bezpečnostních instrukcích a ve hlášení posádky "Boeing MD-80"
Po prevzeti MDD Boeingem bylo rozhodnuto o preznaceni vsech letadel vyrobenych pod znackou MDD na Boeing MD-cislo. Kouknete se treba do JP Airline Fleets jak jsou tam ted Mdecka oznaceny
Dingo píše:Ono taky slovo Boeing před MD-80 dodává tomu letadlu vážnost.
a zařazuje ho mezi komerční nudu
Myslím, že ne, zkus si u nějakýho jinýho Boeingu vystoupit ocasem
Právě proto jsem chtěl upomenout jedinečnost práce starého dobrého Douglase. DC 9 - atd. jsou vrstevníci bulíků 100-500. Až bude zase v plném provozu 31, stav se u mne. Lítá mi to přímo nad hlavou. DCčka, to je pastva pro oči, zejména křídla. Bulík ? Maximálně NG, jinak nic moc.