Cena AN-2
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Cena AN-2
Thisway píše:Vím, že je to dost obecná otázka, ale kolik tak řádově může stát třeba starší, ale letuschopná "Andula". Děkuji moc za odpovědi.
Myslím že moc novějších AN2 asi nebude
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 346
- Registrován: 05. 06. 2006, 15:55
- Bydliště: Koucourkov
- Stav: Offline
Re: Cena AN-2
PV píše:Thisway píše:Vím, že je to dost obecná otázka, ale kolik tak řádově může stát třeba starší, ale letuschopná "Andula". Děkuji moc za odpovědi.
Myslím že moc novějších AN2 asi nebude
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3040
- Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Papinak73 píše:http://www.flying-explorator.com/An_2_for_sale.htm
http://www.blueskies.aero/antonovsale.html
http://www.gubratec.com/
http://www.planecheck.com/index.asp?ent ... 7222&cor=y
Diky za info, aspon nemusim hrabat v archivu Takze 40.000€ jako vychozi cena, + 40-50 galonu 100LL/hod. +dalsi naklady...
Jdeme do toho?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 346
- Registrován: 05. 06. 2006, 15:55
- Bydliště: Koucourkov
- Stav: Offline
Night fly píše:Nad timhle jsem uz taky premyslel... Privezt treba tri neletuschopne, z nich udelat jednu letuschopnou a zbytek na ND. A kdybych hledal v hoodne hlubokych vrstvach papiru na svem stole, mozna bych i nasel kontakt, pres ktery by to mozna slo zaridit (z Ruska, samozrejme ).
co si vzpominam, tak na LKZA jednu prodavali za 200k, ale generalka by pry vysla na 2 miliony
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3040
- Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Thisway píše:Kolik asi žere taková Andula v přepočtu na peníze?
V jednom z tech odkazu pisou hodinovou spotrebu v rozmezi 40-50 galonu Avgas 100LL (160-200 litru) na hodinu, coz pri prumerne letove rychlosti 100kts vychazi na nejakych 100 litru na 100km. Ale o cenach leteckeho benzinu nemam prehled.
Možná budete svědky historického okamžiku. Z pověření nejmenovaného subjektu zjišťuji rentabilitu případného komerčního využití An-2 pro zatím blíže nespecifikované účely. Je to možná trochu šílený nápad, ale podle údajů, které mám dosud k dispozici, ne zcela nereálný. Informace z tohoto fóra mi slouží k dobré počáteční orientaci. Pokud to klapne, moji zdejší rádcové dostanou firemní dárek. Pokud ne, bude vám muset stačit můj vřelý dík . Mám další otázku: K realizaci toho projektu bychom patrně nepotřebovali zaměstnávat posádku letadla na nějaké pravidelné směny, jednalo by se spíše o +- každodenní, ale v podstatě nárazové akce. Lze pak posádku platit od hodiny? Ptám se proto, že co jsem tak pochytil, tak piloti dopravních letadel mají běžně pevný plat. Může to tak být i v případě, kdy vůbec není jasné, kolik hodin ve službě měsíčně vlastně stráví?