Airbus380 píše:A taky Sichuan Airlines PRG-ZRH, myslím, že to už někde proběhlo, ale prý mají mít 5. svobodu.
Už se to blíží https://prague.tv/en/s72/Directory/c207 ... ich-flight
Airbus380 píše:A taky Sichuan Airlines PRG-ZRH, myslím, že to už někde proběhlo, ale prý mají mít 5. svobodu.
pepa007 píše:Rok zpátky jsme tady řešili LAN Chile. Tak teď už je to Latam, lítají MAD-FRA se 787 a jeden směr místo nabízí i pod 40€ / 1000 Kč. Byznys kolem 250 ow.
Letěl to někdo? Mám blbej dotaz jestli je šance chytit tam místa u okna, když to letí asi plný už ze Santiaga. Nemám představu jaká část osazenstva vystoupí v Madridu, ale čekal bych že tak půlka jo, když to jde koupit tak levně.
Taky jsme zmiňoval že Austrian na VIE-FRA občas nasazuje 767/777. Snad by na mě mohla vyjít příští pátek. Zajímavý je že tam nejde booknout ta nová Premium Economy. Prej tam mají jen nějakej divnej upgrade systém při checkinu. Zkusím zjistit.
pepa007 píše:Rok zpátky jsme tady řešili LAN Chile. Tak teď už je to Latam, lítají MAD-FRA se 787 a jeden směr místo nabízí i pod 40€ / 1000 Kč. Byznys kolem 250 ow.
Letěl to někdo? Mám blbej dotaz jestli je šance chytit tam místa u okna, když to letí asi plný už ze Santiaga. Nemám představu jaká část osazenstva vystoupí v Madridu, ale čekal bych že tak půlka jo, když to jde koupit tak levně.
Při výstupu jsem se zeptal našeho stevarda, jací cestující na úseku létají. Říkal mi, že to jsou hlavně ti, co letí mezi Madridem a Frankfurtem, protože LAN prodává na trase letenky za velmi dobré ceny, a že do nebo ze Santiaga pokračuje málokdo.
velpa.66 píše:Nahradí BA své vyřazené B767 za jiné widebody na letech po Evropě?
velpa.66 píše:Nahradí BA své vyřazené B767 za jiné widebody na letech po Evropě?
Orus-x píše:velpa.66 píše:Nahradí BA své vyřazené B767 za jiné widebody na letech po Evropě?
Nemaji na vybranych letech LHR-MAD B-777-200? Myslim, ze jsem to v letovem radu videl spolu s B-767-300
Brut píše:767ky litaly kratke skoky po Evrope s high demand jako FRA, AMS, ARN ... plus nejaka LCA, nekdy ATH... ty A321 s klasickou biz class maji na stredne dlouho lety, myslim ze hlavne mensi mesta na blizkem vychode kam nenaplni 777, 787 nebo 747 nebo jen nektere rotace.