Stránka 4 z 16

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 21. 08. 2011, 19:11
od PDan
pavelpmi píše:Klídek, asi seš na ně moc nedočkavej. To byla asi první informace s tím, že lety lze nalézt v GDS, ale předpokládám, že koupit (ještě) nejdou?

Aha, ok tak snad casem :-) Se ma rict hned, ze v pripravach :wink:

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 07. 09. 2011, 12:37
od pavelpmi
PDan: Uz to jde koupit.

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 07. 09. 2011, 13:52
od PDan
pavelpmi píše:PDan: Uz to jde koupit.

Sakra, zatim vsude co jsem online koukal ceny OW 800+ liber, snad jeste doplni nejaka levnejsi mista.

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 07. 09. 2011, 13:58
od pavelpmi
Ja jsem videl 110 € OW ZRH-LHR.

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 06. 10. 2011, 22:23
od RadekB
Včera jsem na FCO viděl AirFrance B772, nevíte někdo co tam dělal ?
Zjistil sem, že odlétal na CDG, volačka AFR371V, byl to F-GSPJ, stoupal až do FL430, nicméně pravidelka má jinej callsign.
Takže neví někdo ? :roll:

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 18. 01. 2012, 18:08
od Pan Am
Něco z konce 80. let:

highland-express.jpg
highland-express.jpg (75.43 KiB) Zobrazeno 6725 x

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 20. 01. 2012, 13:56
od pavelpmi
ZRH-STR s Qatar Airways od konce března.
http://airlineroute.net/2012/01/20/qr-zrhstr-s12/
Letenky zatím ovšem za šílené peníze, co jsem viděl.

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 22. 01. 2012, 21:49
od marcelo66
Ahoj zajímalo by mne zda létá ještě Corsair do Maroka? Na jejich stránkách jsem to nenašel, tak jestli létájí třeba jen v létě? A ještě by mě zajímalo na jakém segmentu létá BA 767-300? Díky

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 26. 01. 2012, 11:59
od pavelpmi
Ted odstartoval 767 BA na lince BCN-LHR. To je pravidelne nebo vyjimka?

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 26. 01. 2012, 20:03
od Nemec
Pravidelne by mela letat BA B763 LHR-GLA.

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 26. 01. 2012, 21:32
od Ulafme
pavelpmi píše:Ted odstartoval 767 BA na lince BCN-LHR. To je pravidelne nebo vyjimka?

Mělo by to být pravidelné, 2 průlety denně: BA478/479 v 10:30-11:35 a BA480/481 v 17:10-18:30. O víkendech mírně jinak.

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 12. 05. 2012, 15:47
od Airbus380
Pokusím se o aktualizaci a sumarizaci widebody letů po Evropě, na které jde (i jen na evropském úseku) zakoupit letenka a které jsou vypsány v letové řádu a létají pravidelně.

Air Europa:
MAD-LPA-MAD, 330-200
MAD-TFN-MAD, 330-200
Iberia:
MAD-LHR-MAD, 340-600
British Airways:
LHR-ATH-LHR, 767-300
LHR-BCN-LHR, 767-300
LHR-FRA-LHR, 767-300
LHR-IST-LHR, 767-300
LHR-LCA-LHR, 767-300
LHR-MAD-LHR, 767-300
LHR-DME-LHR, 767-300, 747-400
LHR-CDG-LHR, 767-300
LHR-FCO-LHR, 767-300
LHR-ARN-LHR, 767-300
Aer Lingus:
DUB-AGP, 330
TAP:
LIS-FNC, 330-200
LIS-TER, 330-200
SATA:
LIS-PDL, 310
OPO-PDL, 310
Air Berlin:
BER-PMI, 330
DUS-PMI, 330
DUS-LPA, 330
MUC-PMI, 330
HAM-PMI, 330
NUE-PMI, 330
Aeroflot:
SVO-HER, IL9
SVO-LCA, IL9
SVO-BCN, IL9
SVO-BOJ, IL9
SVO-VAR, IL9
SVO-PUY, IL9
Transaero:
DME-TFS, 744
DME-BCN, 773
DME-HER, 772
SVO-BCN, 744
SVO-RHO, 744
SVO-PUY, 743
Turkish Airlines:
IST-DUS, 330
IST-FRA, 330
IST-AMS, 343
IST-LHR, 330
Singapore Airlines:
MUC-MAN, 773
Korean Air:
VIE-ZRH, 772 (jen v uvedeném směru)
Air China:
MUC-ATH, 332
Kuwait Airways:
CDG-FCO, 343
GVA-FRA, 343
Emirates:
MLA-LCA, 332

Na co jsem zapomněl kromě Monarchu, Thomas Cook, a jiných koupáckých...?

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 12. 05. 2012, 16:12
od doat
Užitečné a pomocné info,díky za něj. Nejzajímavější mi přijde jednoznačně Singapore z MUC do MAN na 773

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 12. 05. 2012, 18:18
od Jerry X
Napadá mě ještě LAN MAD-FRA, Ethiopian FCO-ARN (ale B752). A jak to vypadá se SriLankan ZRH-LHR a KE AMS-MAD?

Re: Widebody po Evropě

Napsal: 12. 05. 2012, 19:50
od Airbus380
Jerry X píše:Napadá mě ještě LAN MAD-FRA, Ethiopian FCO-ARN (ale B752). A jak to vypadá se SriLankan ZRH-LHR a KE AMS-MAD?


Ááá, na LAN s 343 MAD-FRA jsem úúúplně zapomněl...Co se týče Ethiopian, jednak to je skutečně jen 757 (těch pak lítá po Evropě poměrně dost - třeba Jet2, Finnair,..), ale hlavně linku ADD-FCO-ARN od 15. června rozdělí na dvě samostatné nonstop linky ADD-FCO-ADD a ADD-ARN-ADD.
Stejný případ u KE linky ICN-MAD-AMS-ICN. Byla rozdělená na dvě nonstop linky.