Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 269
- Registrován: 06. 02. 2007, 21:02
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
Taky se mi zdá, že 2 minuty jsou naprosto standardní. Navíc předtím sedal B757, tedy stroj daleko "menší", než třeba B747 nebo Airbus A340.
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
skrita píše:Taky se mi zdá, že 2 minuty jsou naprosto standardní. Navíc předtím sedal B757, tedy stroj daleko "menší", než třeba B747 nebo Airbus A340.
Někdo tady na fóru uváděl, že 757 je pro start " middle " a pro přistání " heavy ". Pokud tomu tak je, tak odstup musí být jako za 747 bez ohledu na rozdílnou velikost.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 343
- Registrován: 21. 10. 2004, 11:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
PavelD:medium Ale jinak je to jak říkáš. Je to kvůli mechanizaci křídla.
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
Eagle: A jsou tedy 2min za 757 dost nebo málo??
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 343
- Registrován: 21. 10. 2004, 11:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
vitězslav: je to dost. IMO úplav to nebyl
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
Eagle píše:PavelD:medium Ale jinak je to jak říkáš. Je to kvůli mechanizaci křídla.
Díky za opravu, byl jsem línej ten příspěvek hledat, tak jsem uvedl, co jsem si pamatoval
BTW, právě uvedený příspěvek mne vyhnal na ulici se stopkama. Po menších zkušenostech jsem si hlavní měření udělal za tmy, v bodě cca 12 km od letiště při provozu - přiblížení na 31. Za tmy jsou éra totiž vidět dost daleko, a moc hezky se kouká, jak se někde za Písnicí " zipují " a pak už je to světlo za světlem. Našel jsem si pevný pod, podle kterého jsem průlety měřil, no nejméně jsem se dostal na 1,35 minuty, průměr byl tak 1,45 až 1,55 min. v době hustého provozu.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
Tady v Palmě to lítá tak po 1:25 min.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 88
- Registrován: 02. 01. 2007, 12:40
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
Já jsem myslela, že přístání je manuální a ne na autopilota..? Možná se domnívám špatně.. Může to zde někdo znalý vysvětit? díky moc!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
- Oblíbené typy letadel: B747, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
Pokud ma ero autoland (coz 738 ma) a letiste CATIII, tak sedaji bezne na autopilota (snad jsem to nezmotal, tak nejak to je no... )
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
Taky by mě zajímalo, jestli je normální přistávat na autopilota. Nejsem takový znalec, ale v letadle typu B737 jsou určitě dva výškoměry, tak jak je možné, že autopilot si vzal údaje z levého výškoměru (psáno na novinkách.cz). Neměl by snad porovnávat oba a pokud údaje na obou nesedí, tak na to upozornit???
Díky za odpověď!!!
Díky za odpověď!!!
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
To co se napsalo na novinkach me skoro urazi. Na flightglobal.com naleznete urcite pravdepodobnejsi informace nez na novinkach.cz. Od kdy muze autopilot uzavrit privod paliva do motoru? Predpokladam, ze pokud posadka zjisti ze se cinnost autopilota nejakym zpusobem odchyluje, tak ho muzou vypnout a dokoncit let manualne. Tady vidite, jakym zpusobem informuji novinari. Clanek preberou z BBC a jeste ho spatne prelozi. Takhle informuji o vsech udalostech ve svete. Podle me je pricina uplne nekde jinde (na flightglobal.com se rozebira myslim pozadi mnohem pravdepodobnejsi priciny, a to hrube chyby posadky uz od pocatku priblizeni). Ja bych si na vysledky jeste pockal a neskakal bych na kachnu amaterum z novin.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 343
- Registrován: 21. 10. 2004, 11:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
Jak píše Elvis. To co je na novinkách je totální nesmysl. Ano, byla tam technická závada (ale s jiným průběhem než je napsáno na novinkách),ale hlavní příčinou pádu je bohužel zřejmě chybná činnost posádky
Re: Turkish Airlines - nehoda v Amsterdamu
Ivo G.: Ano , přistávat na autopilota je zcela běžné a normální.