Pád B737-800 Ethiopian Airlines
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 105
- Registrován: 11. 08. 2009, 17:36
- Oblíbené typy letadel: B737NG, A32S Family, B747-400, Airbus A340-600, B777-200/300, Airbus A380, Blaník l - 13 :-)
- Pohlaví: muž
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Pád B737-800 Ethiopian Airlines
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/bl ... ?id=658833
Pořád doufám že někdo přežil ale nedávám tomu moc šancí Co myslíte vy?
Pořád doufám že někdo přežil ale nedávám tomu moc šancí Co myslíte vy?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 780
- Registrován: 07. 04. 2007, 16:52
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Stav: Offline
Re: Pád Ethiopian Airlines
Nejdriv se mluvilo o tom, ze se podarilo nekolik cestujicich zachranit, bohuzel tato zprava se nakonec nepotvrdila. Nevite nekdo o jak stary stroj slo? A co si myslite o tom udajnem zasahu bleskem
Re: Pád Ethiopian Airlines
737-800 rok vyroby 2007, predchozi provozovatele Oman Air a Flyglobespan.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 105
- Registrován: 11. 08. 2009, 17:36
- Oblíbené typy letadel: B737NG, A32S Family, B747-400, Airbus A340-600, B777-200/300, Airbus A380, Blaník l - 13 :-)
- Pohlaví: muž
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Pád Ethiopian Airlines
OR píše:737-800 rok vyroby 2007, predchozi provozovatele Oman Air a Flyglobespan.
Ano jen doplním že registrace byla ET-AMZ (ex.G-CEJP)a k Ethiopian přelétl 8/12 2009..
Re: Pád B737-800 Ethiopian Airlines
ziletka: O zásahu bleskem se tedy mluvilo v souvislosti s nehodou už několikrát. Mám obavy, aby se z toho blesku spíš nevyklubal nějaký Semtex...
Re: Pád B737-800 Ethiopian Airlines
Ale vypada to, ze to byla jina masina ( ET-EMB ) - litala pred tim u Ryanairu. Omlouvam se za mystifikaci, zdroje se trochu rozchazeji.
Coz na nestesti nic podstatneho nezmeni. Bohuzel.
Coz na nestesti nic podstatneho nezmeni. Bohuzel.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 105
- Registrován: 11. 08. 2009, 17:36
- Oblíbené typy letadel: B737NG, A32S Family, B747-400, Airbus A340-600, B777-200/300, Airbus A380, Blaník l - 13 :-)
- Pohlaví: muž
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Pád B737-800 Ethiopian Airlines
OR píše:Ale vypada to, ze to byla jina masina ( ET-EMB ) - litala pred tim u Ryanairu. Omlouvam se za mystifikaci, zdroje se trochu rozchazeji.
Coz na nestesti nic podstatneho nezmeni. Bohuzel.
reg.ET-EMB myslím neexistuje. Ale opravdu to nakonec vypadá na tu mašinu po Ryanairu (ET-ANB) ale zdroje se opravdu rozcházejí..
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 23
- Registrován: 30. 12. 2009, 11:27
- Pohlaví: žena
- Bydliště: PB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Pád B737-800 Ethiopian Airlines
Rest in Peace †
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02. 02. 2004, 16:26
- Oblíbené typy letadel: B777
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Pád B737-800 Ethiopian Airlines
Pokud by to byl zásah bleskem, jaký vliv na katastrofu podle Vás může mít současná přeelektronizovaná technika v letadlech? Např. v souvislosti s pádem A330 Air France se o nevýhodách moderních technologií v takové situaci dost mluvilo... Myslíte, že letadlo s normálníma "budíkama" by v porovnání např. s A330, popř. B738 zásah blesku přečkalo? Chápu, že vyšetřování není u konce, takže je předčasné mluvit o zásahu blesku jako o prokázané příčině, moje otázka je však obecného rázu. Díky za názory.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 105
- Registrován: 11. 08. 2009, 17:36
- Oblíbené typy letadel: B737NG, A32S Family, B747-400, Airbus A340-600, B777-200/300, Airbus A380, Blaník l - 13 :-)
- Pohlaví: muž
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Pád B737-800 Ethiopian Airlines
Tom Air píše:Pokud by to byl zásah bleskem, jaký vliv na katastrofu podle Vás může mít současná přeelektronizovaná technika v letadlech? Např. v souvislosti s pádem A330 Air France se o nevýhodách moderních technologií v takové situaci dost mluvilo... Myslíte, že letadlo s normálníma "budíkama" by v porovnání např. s A330, popř. B738 zásah blesku přečkalo? Chápu, že vyšetřování není u konce, takže je předčasné mluvit o zásahu blesku jako o prokázané příčině, moje otázka je však obecného rázu. Díky za názory.
Já osobně myslím, že všechna letadla at s budikama nebo typu Airbus nebo Boeing by měly fungovat na principu tzv. Faradayově kleci. A kdyby se náhodou něco pokazilo (ted myslim Ethiopian) tak i kdyby vypadla elektronika tak by mohli piloti přejít na ruční řizení s pomoci hydrauliky přes berany když jde o B737. Takže si osobně nemyslím že nejde o zásah bleskem nýbrž o nějaké turbelence. Taky je možné že se všechno zkombinovalo. Ale to jsou jenom teorie. Necháme to na vyšetřovatelích. Jestli se vám něco co jsem tady uvedl nezdá tak jen do mě.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 51
- Registrován: 23. 01. 2010, 02:30
- Bydliště: LIL
- Stav: Offline
Re: Pád B737-800 Ethiopian Airlines
Tento pripad sa uplne podoba padu Boeing B737-800 od Kenya Airways
v Douala(Cameroun) v 2007....Vtedy sa kapitan rozhodol vzlietnut napriek tazkym meteorologickym podmienkam(Cameroon Airlines a Royal Air Maroc sa rozhodli cakat....)
Otazka: kdo vlastne rozhoduje ci sa moze letiet alebo nie(veza,kapitan,alebo z ekonomickeho hladiska ked caka na cestujucich dalsie lietadlo na letisku B ????)
v Douala(Cameroun) v 2007....Vtedy sa kapitan rozhodol vzlietnut napriek tazkym meteorologickym podmienkam(Cameroon Airlines a Royal Air Maroc sa rozhodli cakat....)
Otazka: kdo vlastne rozhoduje ci sa moze letiet alebo nie(veza,kapitan,alebo z ekonomickeho hladiska ked caka na cestujucich dalsie lietadlo na letisku B ????)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
- Oblíbené typy letadel: B747, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Pád B737-800 Ethiopian Airlines
codex píše:OR píše:Ale vypada to, ze to byla jina masina ( ET-EMB ) - litala pred tim u Ryanairu. Omlouvam se za mystifikaci, zdroje se trochu rozchazeji.
Coz na nestesti nic podstatneho nezmeni. Bohuzel.
reg.ET-EMB myslím neexistuje. Ale opravdu to nakonec vypadá na tu mašinu po Ryanairu (ET-ANB) ale zdroje se opravdu rozcházejí..
Melo by to byt ex EI-CSW - http://planes.cz/cs/photo/1020751/b737- ... -brq-lktb/
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 105
- Registrován: 11. 08. 2009, 17:36
- Oblíbené typy letadel: B737NG, A32S Family, B747-400, Airbus A340-600, B777-200/300, Airbus A380, Blaník l - 13 :-)
- Pohlaví: muž
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Pád B737-800 Ethiopian Airlines
Kamyl píše:Melo by to byt ex EI-CSW
Ano je to ET-ANB (ex.EI-CSW). Ovšem tady: http://airfleets.net/flottecie/Ethiopia ... b737ng.htm je uváděn ET-AMZ..
Re: Pád B737-800 Ethiopian Airlines
Flyvan píše:Tento pripad sa uplne podoba padu Boeing B737-800 od Kenya Airways
v Douala(Cameroun) v 2007....Vtedy sa kapitan rozhodol vzlietnut napriek tazkym meteorologickym podmienkam(Cameroon Airlines a Royal Air Maroc sa rozhodli cakat....)
Otazka: kdo vlastne rozhoduje ci sa moze letiet alebo nie(veza,kapitan,alebo z ekonomickeho hladiska ked caka na cestujucich dalsie lietadlo na letisku B ????)
Posledni rozhodnuti je vzdycky na kapitanovi, on nese zodpovednost. Teoreticky muze dostat povoleni k odletu z veze, ale muze rict, ze neleti. Svoje rozhodnuti pak ale musi pripadne obhajit u vedeni spolecnosti, jake mel duvody neletet a tak. Bezpecnost ma byt na prvnim miste a pokud se mu neco nezda, nema riskovat a jit do toho.