Jafa píše:Překvapilo mě, že se používá protektorování Protektor bych si neobul kvůli jeho nevyzpytatelnosti ani na auto natož na letadlo!
No možná kdyby tvoje auto žralo pneumatiky tak jako letadlo, tak bys byl ještě za protektory rád Já bych na auto protektory taky nedal - hlavně protože u nich neznám jejich historii. Ale na letadle mi to přijde jako jediné možné řešení...
přesně tak, aby se pneumatika z letadla dala protektorovat,musí splňovat mnoho podmínek,jinak je bez milosti vyhozena.....jedna z podmínek je,že se nesmí sjet na limit... hlavně u společností,která provozují x letadel je to nejschůdnější řešení, jak naprosto zbytečně nevyhazovat peníze
OK můžou se takto používat, pak by ale měly vést přesné záznamy o talku v pneumatice před i po přistání, jelikož jak je patrné s uvedené mimořádné situace, je to kriticky důležité pro její životnost...
Jafa píše:Překvapilo mě, že se používá protektorování Protektor bych si neobul kvůli jeho nevyzpytatelnosti ani na auto natož na letadlo!
No možná kdyby tvoje auto žralo pneumatiky tak jako letadlo, tak bys byl ještě za protektory rád Já bych na auto protektory taky nedal - hlavně protože u nich neznám jejich historii. Ale na letadle mi to přijde jako jediné možné řešení...
přesně tak, aby se pneumatika z letadla dala protektorovat,musí splňovat mnoho podmínek,jinak je bez milosti vyhozena.....jedna z podmínek je,že se nesmí sjet na limit... hlavně u společností,která provozují x letadel je to nejschůdnější řešení, jak naprosto zbytečně nevyhazovat peníze
OK můžou se takto používat, pak by ale měly vést přesné záznamy o talku v pneumatice před i po přistání, jelikož jak je patrné s uvedené mimořádné situace, je to kriticky důležité pro její životnost...
přesné záznamy o tlaku se nevedou,je to na zodpovědnosti toho mechanika, který v Daily checku podepisuje kontrolu a dohuštění kol, má jasnej předpis,jak to má být nafouklý...
Jafa píše:Překvapilo mě, že se používá protektorování Protektor bych si neobul kvůli jeho nevyzpytatelnosti ani na auto natož na letadlo!
No možná kdyby tvoje auto žralo pneumatiky tak jako letadlo, tak bys byl ještě za protektory rád Já bych na auto protektory taky nedal - hlavně protože u nich neznám jejich historii. Ale na letadle mi to přijde jako jediné možné řešení...
přesně tak, aby se pneumatika z letadla dala protektorovat,musí splňovat mnoho podmínek,jinak je bez milosti vyhozena.....jedna z podmínek je,že se nesmí sjet na limit... hlavně u společností,která provozují x letadel je to nejschůdnější řešení, jak naprosto zbytečně nevyhazovat peníze
OK můžou se takto používat, pak by ale měly vést přesné záznamy o talku v pneumatice před i po přistání, jelikož jak je patrné s uvedené mimořádné situace, je to kriticky důležité pro její životnost...
přesné záznamy o tlaku se nevedou,je to na zodpovědnosti toho mechanika, který v Daily checku podepisuje kontrolu a dohuštění kol, má jasnej předpis,jak to má být nafouklý...
Prave ze od jiste doby se zaznamy vedou.V potvrzovaci karte pro kazdy Daily check je tabulka kam namerene tlaky zapisujes
Naposledy upravil(a) Lucky dne 23. 06. 2006, 13:22, celkem upraveno 1 x.
Jafa píše:Překvapilo mě, že se používá protektorování Protektor bych si neobul kvůli jeho nevyzpytatelnosti ani na auto natož na letadlo!
No možná kdyby tvoje auto žralo pneumatiky tak jako letadlo, tak bys byl ještě za protektory rád Já bych na auto protektory taky nedal - hlavně protože u nich neznám jejich historii. Ale na letadle mi to přijde jako jediné možné řešení...
přesně tak, aby se pneumatika z letadla dala protektorovat,musí splňovat mnoho podmínek,jinak je bez milosti vyhozena.....jedna z podmínek je,že se nesmí sjet na limit... hlavně u společností,která provozují x letadel je to nejschůdnější řešení, jak naprosto zbytečně nevyhazovat peníze
OK můžou se takto používat, pak by ale měly vést přesné záznamy o talku v pneumatice před i po přistání, jelikož jak je patrné s uvedené mimořádné situace, je to kriticky důležité pro její životnost...
přesné záznamy o tlaku se nevedou,je to na zodpovědnosti toho mechanika, který v Daily checku podepisuje kontrolu a dohuštění kol, má jasnej předpis,jak to má být nafouklý...
Prave ze od jednoho incidentu se zaznamy vedou.V potvrzovaci karte pro kazdy Daily check je tabulka kam namerene tlaky zapisujes
aha,tak to už mě minulo......tak aby to k něčemu bylo,tak by tam měla být i teplota pneu v době měření
Jafa píše:Překvapilo mě, že se používá protektorování Protektor bych si neobul kvůli jeho nevyzpytatelnosti ani na auto natož na letadlo!
No možná kdyby tvoje auto žralo pneumatiky tak jako letadlo, tak bys byl ještě za protektory rád Já bych na auto protektory taky nedal - hlavně protože u nich neznám jejich historii. Ale na letadle mi to přijde jako jediné možné řešení...
přesně tak, aby se pneumatika z letadla dala protektorovat,musí splňovat mnoho podmínek,jinak je bez milosti vyhozena.....jedna z podmínek je,že se nesmí sjet na limit... hlavně u společností,která provozují x letadel je to nejschůdnější řešení, jak naprosto zbytečně nevyhazovat peníze
OK můžou se takto používat, pak by ale měly vést přesné záznamy o talku v pneumatice před i po přistání, jelikož jak je patrné s uvedené mimořádné situace, je to kriticky důležité pro její životnost...
přesné záznamy o tlaku se nevedou,je to na zodpovědnosti toho mechanika, který v Daily checku podepisuje kontrolu a dohuštění kol, má jasnej předpis,jak to má být nafouklý...
Prave ze od jednoho incidentu se zaznamy vedou.V potvrzovaci karte pro kazdy Daily check je tabulka kam namerene tlaky zapisujes
aha,tak to už mě minulo......tak aby to k něčemu bylo,tak by tam měla být i teplota pneu v době měření
No oni jsou tam vlasnte 2 tabulky.Jedna kdyz meris hned po pristani.A druha kdyz meris min. 2 hodiny po pristani.To uz se povazuji pneumatiky za vychladle,ale je zvlastni ze u Airbusu se nerozlisuje teplota pneumatik a tabulka je jenom jedna
Jak hodne se ty tlaky lisi v zavislosti na teplote? V pneumatikach je dusik kvuli tomu, ze se moc nemeni (v porovnani se vzduchem) v zavislosti na teplote. Taky jsem zaslechl (primo v hangaru, ale jen ustne), ze to je taky z pozarnich duvodu, aby to v pripade exploze melo "hasici efekt". Muzete to nekdo vyvratit ci potvrdit?
sobik píše:Jak hodne se ty tlaky lisi v zavislosti na teplote? V pneumatikach je dusik kvuli tomu, ze se moc nemeni (v porovnani se vzduchem) v zavislosti na teplote. Taky jsem zaslechl (primo v hangaru, ale jen ustne), ze to je taky z pozarnich duvodu, aby to v pripade exploze melo "hasici efekt". Muzete to nekdo vyvratit ci potvrdit?
Ty tlaky jsou trochu rozdilne v zavislosti na teplote.Kdyz na studene nameris 217 p.s.i. Tak na pneumatice zahrate z pristani nameris neco kolem 230p.s.i.S tim pouzitim dusiku z pozarnich duvodu si nejsem jisty.
Naposledy upravil(a) Lucky dne 23. 06. 2006, 16:16, celkem upraveno 1 x.
Když je guma nafouklá stlačeným vzduchem,tak působením kyslíku při vyšších teplotách rychleji stárne - oxyduje a puchří. Což je použitím čistého dusíku vyloučeno - anebo alespoň velmi zpomaleno.
Admin píše:Ne, neplánuje se. Byl smazán jeden příspěvek a pro přehlednost diskuse tři s ním související příspěvky.
Možná by stálo za úvahu založit zvláštní thread "Chlívek", kam by se nevhodné příspěvky přesouvaly a na původním místě by byl odkaz - jako je to třeba na D-FENSovi.
Do kokpitu sa mi podarilo vniknut presne dnes. Letel som s Austrian Airlines z Hurghady a kedze som nastupoval medzi poslednymi tak dvere kokpitu boli pootvorene, tak som do nich nakukol a zaroven sa na mna usmial kapitan. Sadnem si, cca po 2 minutach a zrazu vidim kapitana ako ide cez celu A321 a hlada ma... Dojde ku mne a spyta sa ma ci sa nechcem pozriet na vzlet, tak som s nim samozrejme siel do kokpitu, posadil ma na 3 sedadlo presne do stredu, dal mi headset a zacalo sa to... Dosiel som prave ked zacali s before engine start checklist a ja som sa len kochal.... Proste zazitok do konca zivota. A vyhodil ma ked vypol Seat Belts transparenty..
dudinko píše:Do kokpitu sa mi podarilo vniknut presne dnes. Letel som s Austrian Airlines z Hurghady a kedze som nastupoval medzi poslednymi tak dvere kokpitu boli pootvorene, tak som do nich nakukol a zaroven sa na mna usmial kapitan. Sadnem si, cca po 2 minutach a zrazu vidim kapitana ako ide cez celu A321 a hlada ma... Dojde ku mne a spyta sa ma ci sa nechcem pozriet na vzlet, tak som s nim samozrejme siel do kokpitu, posadil ma na 3 sedadlo presne do stredu, dal mi headset a zacalo sa to... Dosiel som prave ked zacali s before engine start checklist a ja som sa len kochal.... Proste zazitok do konca zivota. A vyhodil ma ked vypol Seat Belts transparenty..
...ty jsi vysoká modrooká blondýna? Každopádně závidím!
Přejme tomu kapitánovi AUA ,aby na jejich IBLu nebo výš neseděl vídeňskej čech (typicky Prohazka),co surfuje po airways.Možná by neškodilo zamyslet se nad tím, jaké informace zde pouštíte a co mohou způsobit.Pak se nedivte,že nic neuvidíte....
dudinko píše:Do kokpitu sa mi podarilo vniknut presne dnes. Letel som s Austrian Airlines z Hurghady a kedze som nastupoval medzi poslednymi tak dvere kokpitu boli pootvorene, tak som do nich nakukol a zaroven sa na mna usmial kapitan. Sadnem si, cca po 2 minutach a zrazu vidim kapitana ako ide cez celu A321 a hlada ma... Dojde ku mne a spyta sa ma ci sa nechcem pozriet na vzlet, tak som s nim samozrejme siel do kokpitu, posadil ma na 3 sedadlo presne do stredu, dal mi headset a zacalo sa to... Dosiel som prave ked zacali s before engine start checklist a ja som sa len kochal.... Proste zazitok do konca zivota. A vyhodil ma ked vypol Seat Belts transparenty..
františek dobrota píše:Přejme tomu kapitánovi AUA ,aby na jejich IBLu nebo výš neseděl vídeňskej čech (typicky Prohazka),co surfuje po airways.Možná by neškodilo zamyslet se nad tím, jaké informace zde pouštíte a co mohou způsobit.Pak se nedivte,že nic neuvidíte....
Nechcem nijako zabrdat, ale pochybujem ze by nasli presne toho pilota... A preco je to vlastne zakazane? Dakujem