vava111 píše:Jak to tady čtu, zkusím to taky až na zemi. Ve vzduchu se to nemusí podařit, a pak při opětovném požádání na zemi by to asi už vůbec neprošlo. K tomu 11. září - ono vždycky něco jde, dokud nenastane problém. Pak už to je těžší no. Ale na druhé straně, do pendolina za jízdy jsem se dostal 2x, a je pravda, že člověk musí mít štěstí na posádku, strojvůdce musí mít dobrou náladu a obdobně to je asi taky u letadel......
Akorát se mi zdá, že po přistání mají piloti taky hodně práce, protože musí kontrolovat všechny funkce letadla a tak.....
vava111 píše:Jak to tady čtu, zkusím to taky až na zemi. Ve vzduchu se to nemusí podařit, a pak při opětovném požádání na zemi by to asi už vůbec neprošlo. K tomu 11. září - ono vždycky něco jde, dokud nenastane problém. Pak už to je těžší no. Ale na druhé straně, do pendolina za jízdy jsem se dostal 2x, a je pravda, že člověk musí mít štěstí na posádku, strojvůdce musí mít dobrou náladu a obdobně to je asi taky u letadel......
Akorát se mi zdá, že po přistání mají piloti taky hodně práce, protože musí kontrolovat všechny funkce letadla a tak.....
po přistání nic nekontrolují, jenom vypínají
To je možné, já jsem zase slyšel od jedoho vojenského pilota, že se musí vytisknout "nějaká zpráva" o kontrole funkčnosti a správnosti všech systémů letadla po přistání. Ale je možné, že tak to je jenom u armády.
Byl jsem v kokpitu u Ryanairu zrovna když končila jedna posádka a teda měli hodně dlouhej checklist,co vypnout, přepnout, zkontrolovat apod.... Rozhodně to neni že by vypli přístroje a šli na kafe-maj na to celkem spolehlivý interní předpisy jako že jeden hlásí podle svýho seznamu co dělá a druhej to na svym seznamu odškrtává
[necropost] Nudim se, tak si ctu svy stary prispevky a rikam si jakej jsem byl vul
a narazil jsem tady na to.
tak jen zvopaknu, ze zeptat se vetsinou funguje... Ted posledne jsem to zkusil v C-Series v Rize. Kapitan byl milej, akorat kapku nechapal, ze se o C-Series zajimam aniz bych letel na vyberko k Baltiku.
asi se pochlubím ale nám se to povedlo několkrát za sebou pravda je že až na zemi fotky mám taky s qatarem asi 3 krát z toho 2 krát v dauha a jednou v Bangkoku, s emirates 2 krát dubai a bangkok a wiena mám i kokpit 380 na videu bylo to vždy se synem. toho posadily i do sedačky a mohl něco pomačkat jen prosili at nikde nezveřejnujeme dodržel jsem. Pak v aucklandu s pilotem jetstaru s tím jsme se domluvili i na pivo večer a sám nas pozval do kokpitu po přistání, že hrával ragby, přimluvil se za nás už v singapuru na letišti, byli jsme lehce veselí a přišla pro nás do letadla bezpečnostní služba že máme vystoupit , letěli jsme na MS v ragby 2011. Pak i v lufthanse do dublinu a swiss z zurichu do Prahy. Za letu asi nikdo nikoho nepustí ale po přistání ano