Zlin142 píše:Karel_x píše:Svou "zadáču" mohli vnímat i tak, že mají splnit každé přání hostů a připravit jim nezapomenutelný zážitek...
Tak to se jim povedlo skutečně měrou vrchovatou... i pro pozůstalé na zemi. Evidentně i s americkou avionikou a francouskými motory Rusák za kniplem zůstane Rusákem a kultura bezpečnosti jim prostě nic neříká. Není pak divu, že vše ruské má takovou reputaci jakou má. A zřejmě po zásluze.
Nevíme zatím vůbec, proč k nehodě došlo, vše je pouze v rovině dohadů. Z mé strany to byla jen rádoby psychologická spekulace o možném duševním rozpoložení, proč by se třeba špičkový zkušební pilot, navržený na nejvyšší vyznamenání, který má nalétáno tuším 17000+ hodin, je znám jako puntičkář a pedant atd.atd. mohl pouštět do nějakých nejistých podniků. Určitě jsem nechtěl vyvolávat nějaké xenofobní paušalizování, počkejme, až budeme mít více informací.
Pro přesnost, motory SaM146 vyvinul a vyrábí podnik PowerJet, 50-50 společný podnik Snecma a ruský NPO Saturn. Nicméně se domnívám, že větší část know-how přinesli Francouzi. Právě kvůli problémům s motory se ale dost zdržely certifikace letounu, dělaly se na nich nějaké změny.