Soukromý BBJ Petra Kellnera

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
františek dobrota
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 580
Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
Stav: Offline

Re: Soukromý BBJ Petra Kellnera

Příspěvek od františek dobrota »

jsem dodal lepší třídu.. :) a konec OT


PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1028
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Soukromý BBJ Petra Kellnera

Příspěvek od PavelD »

PavelD píše:
Malvolio píše:No, 747-8, ze které bude odvozena VIP verze, taky moc nepoletuje :-)


Vycházel jsem z toho, že když už je objednána VIP A380, může udeřit i u Boeinga :-)


Už udeřilo, a hned dvakrát :-)

Číňani. Kdo by to řekl...

creyman
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 899
Registrován: 24. 09. 2008, 14:29
Stav: Offline

Re: Soukromý BBJ Petra Kellnera

Příspěvek od creyman »

Kde Ngéčkem nocují pokud nelétá? V PRG?

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Soukromý BBJ Petra Kellnera

Příspěvek od Pavel »

creyman píše:Kde Ngéčkem nocují pokud nelétá? V PRG?

jo nocuje v PRG v hangáru ABS jets

barnes
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 141
Registrován: 29. 12. 2011, 09:22
Oblíbené typy letadel: TU154 / B747
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Soukromý BBJ Petra Kellnera

Příspěvek od barnes »

A.J.Scandall píše:
Ace2 píše:Protože B737NG je letadlo III. generace a A32x je letadlo IV. generace. Nejhlavnější rozdíl bych viděl v ochraně letové obálky, což Boeing 737 NG vůbec nemá, navíc je fly-by-wire což se sebou přináší vyšší stupeň bezpečnosti.


No, s ohledem na to, že křídlo 737NG je zcela nové a o deset let mladší jak u A320, tak bych s tou "vyspělostí" byl opatrnější. Ano, v jiných ohledech je zase generačně starší, takže je to fifty fifty


A ohledně těch ochran, už to nudí, A320 létají 22let, to je docela dlouhá doba na porovnání statistik. Když data očistíš od společností 16.té třídy v Africe, Indonésii apod. (většinou mají Boeingy z páté ruky, kvůli nákladům na pořízení a údržbu), tak je počet případů Loss of Control u A320 srovnatelný se 737 (a v obou případech velmi nízký, jen tak na okraj). Jen se trochu liší důvody, u Boeingů je to špatná letecká zdatnost letců, u Airbusů zpravidla špatná znalost funkce systému posádkou. Obojí je ve finále jen a jen o lidském faktoru.

Takže když se na to člověk podívá s odstupem, pravdu nemají ani ti, co tvrdí, že Airbus je nebezpečný, ale ani ti, kteří tvrdí, že je bůhví o kolik bezpečnější... "ze éééérrrbooos is ze éééércraft zet will not ellaw ze pilot tu craaaash", aneb slova jeho hlavního konstruktéra vyřčená před asi pětadvaceti lety, už jsou z módy :-)


jestli konstruktér kreslil stejně dobře, jako mluvil, tak potěš :)


MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Soukromý BBJ Petra Kellnera

Příspěvek od MEA »

ja si skor myslim ze airbus v tych vynimocnych pripadoch skor "will not eláu de pajlot tu nou det hí iz ebaut tu kreš"...

panletec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02. 08. 2015, 19:17
Stav: Offline

Re: Soukromý BBJ Petra Kellnera

Příspěvek od panletec »

Zlin142 píše:
vitezslav píše:To neznáš :lol: :lol: ?


Ne, já jsem ze slušné rodiny.


Závidí každý, se nestyďte. Spíše měl dotyčný na mysli, jakým způsobem k majetku Kellner přišel a jakým způsobem podniká.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Soukromý BBJ Petra Kellnera

Příspěvek od JackBrno »

panletec:

Fakt myslíš, že někdo čekal 5 roků na tvoji odpověď? ;-) Není špatné mrknout na datum příspěvku, na který odpovídáš ;-)


Odpovědět