Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od flyingblue »

whiskey píše:
Ace2 píše:Co si budeme říkat 20 letou princeznu v případě emergency fakt dav poslouchat nebude.

dav posluchne skutocne malokoho, to mas recht :!:


A proto dekujme za ty baby princmetalovy na palubach DL :-)


Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od Zdenek »

flyingblue píše:dav posluchne skutocne malokoho, to mas recht :!:

Vidíme to pokaždé po přistání jak všichni sedí do zastavení u gate.

outlier
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 360
Registrován: 20. 09. 2007, 18:02
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od outlier »

je fakt, že to nesundavání bot nebo kufr s sebou, to je fakt prasárna... lidi jsou vůbec děsný svině a sobci :?

Papinak73
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 328
Registrován: 17. 12. 2006, 02:12
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od Papinak73 »

Přistání a evakuace z pohledu cestujícího, exkluzivní video

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ns-3ObP4C54[/youtube]

Jenec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08. 02. 2010, 17:41
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od Jenec »

Co asi bude s tou mašinou? Bude ještě létat?


františek dobrota
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 580
Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od františek dobrota »


whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4145
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od whiskey »

františek dobrota píše:Předběžná zpráva:

http://www.transport.gov.pl/files/0/30680/20111400RWenglish.pdf


Je takyto postup bezny pri problemoch s hydraulikou? Alebo je beznejsie sa otocit a pristat v EWR, nez s tym letiet cez ocean?
After take off, during retracting landing gear and flaps a leakage of the hydraulic fluid from the central hydraulic system (installation "C"), what consequently led to pressure drop in this installation. The pressure drop in installation “C” was announced on EICAS (Engines Indications and Crew Alerting System) and recorded by flight data recorder. The system informing the crew about the above hydraulic system malfunction was triggered. After completing the QRH procedure and consultation with the operator's operations centre, the flight crew decided to continue the flight to Warsaw.

Phantomski
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 94
Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
Bydliště: UK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od Phantomski »

whiskey píše:
františek dobrota píše:Předběžná zpráva:

http://www.transport.gov.pl/files/0/30680/20111400RWenglish.pdf


Je takyto postup bezny pri problemoch s hydraulikou? Alebo je beznejsie sa otocit a pristat v EWR, nez s tym letiet cez ocean?
After take off, during retracting landing gear and flaps a leakage of the hydraulic fluid from the central hydraulic system (installation "C"), what consequently led to pressure drop in this installation. The pressure drop in installation “C” was announced on EICAS (Engines Indications and Crew Alerting System) and recorded by flight data recorder. The system informing the crew about the above hydraulic system malfunction was triggered. After completing the QRH procedure and consultation with the operator's operations centre, the flight crew decided to continue the flight to Warsaw.


Ber to tak, že C hydraulika je u 757/767 je ze všech 3 systémů nejméně "důležitá" - její nefunkčnost má jen drobné důsledky v podobě jednoho nedostupného autopilota (ze tří) a tím pádem autolandu, a pak už jen drobností ve Flight controls, kdy je ale vždycky nejmíň jeden (většinou dva) další hydraulické okruhy, které dělají totéž. Z pohledu bezpečnosti to není problém, z pohledu operačního (dostupnost servisu pro opravu a další let, nutnost vypustit palivo před přistáním, logistika s cestujícími, následné efekty na program, apod.) to je naopak problém velký. Pokud se po diskusi s operačním rozhodli pokračovat a ETOPS certifikace jim to umožňuje (nebo letěli Blue Spruce route), tak na tom nevidím nic špatného. Letadla létají s drobnými závadami běžně - každý systém má jasně dáno nakolik je nezbytný a co je potřeba a kdy udělat v případě jeho závady.

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od Robert »


MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od MEA »

Robert píše:http://www.pasazer.com/in-15176-boeing,767,papa,charlie,to,juz,historia.php

chudák - a jak to pekne pomenovali poliaci, že demontáž...

jdr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 271
Registrován: 02. 06. 2007, 18:52
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od jdr »

‚Zázrak ve Varšavě‘. Poláci po 6 letech zjistili, proč musel Boeing 767 z New Yorku přistát bez podvozku
Zdroj: https://www.lidovky.cz/zazrak-ve-varsav ... ranici_gib

beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od beardie »

o tom sa vedelo uz dlho, nie?

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Příspěvek od Globik »

Měl bych k tomu takový lama dotaz: Co by se stalo, kdyby se naopak podvozek vysunul během letu ve vysoké rychlosti?


Odpovědět