Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
BOEING 767 LOT AIRLINES pristal nudzovo vo Varšave z New Yorku s 260 cestujucimi.Nikdo nebol zraneny.Pristanie bolo vykonane bez vysunutia podvozku.Podla videa prebehlo vsetko hladko.
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
Za poslední dva týdny je to podruhé u Boeingu. Myslím, že z toho nejsou zrovna nadšeni.
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
V neděli jsme letěli WAW - KTW a jelikož jsem byl na letišti dřív, tak vím, že 767 co měla letět do Toronta v 12:20 byla v 15:23 zase vylifrována a let zrušen...pořád chodily kolem předního podvozku, ale nijak intenzivně. Ovšem myslím, že to byla SP-LPA a ne LPC, co teď nouzově přistála, ale nevím...klucí polský by si to měli dát dopořádku.
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
Ty 767 co má LOT jsou asi už dost staré, že? Nekupovali je nějak těsně po revoluci?
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
outlier píše:Ty 767 co má LOT jsou asi už dost staré, že? Nekupovali je nějak těsně po revoluci?
tato konkretne ma tusim 14 rokov.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26. 08. 2011, 23:04
- Oblíbené typy letadel: De Havilland DH-106 Comet 4C
Lockheed L-1049F Super Constellation
Tupolev Tu-114 - Pohlaví: muž
- Bydliště: LKPR
- Stav: Offline
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-b767-28656.htm
... přesněji 14,5 roku, první let 5.5.1997, ve službách LOT potřetí od 20.4.2007.
... přesněji 14,5 roku, první let 5.5.1997, ve službách LOT potřetí od 20.4.2007.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 41
- Registrován: 18. 04. 2005, 08:20
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
Zajímalo by mne, jak je možné, že se kluci pustili přes oceán i se závadou hydrauliky viz. zpráva z avheraldu:
The airline reported the aircraft was piloted by Captain Tadeusz Wrona and First Officer Jerzy Szwarc, an experienced crew with the captain having more than 20 years of experience on the Boeings. About 30 minutes after departure from Newark the crew reported the failure of the center hydraulic system.
The airline reported the aircraft was piloted by Captain Tadeusz Wrona and First Officer Jerzy Szwarc, an experienced crew with the captain having more than 20 years of experience on the Boeings. About 30 minutes after departure from Newark the crew reported the failure of the center hydraulic system.
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
dralan píše:The airline reported the aircraft was piloted by Captain Tadeusz Wrona and First Officer Jerzy Szwarc, an experienced crew with the captain having more than 20 years of experience on the Boeings. About 30 minutes after departure from Newark the crew reported the failure of the center hydraulic system.
servis je lacnejsi vo WAW ako v EWR asi...
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
ziletka píše:http://zpravy.idnes.cz/polaci-se-jen-tise-modlili-lici-cech-pristani-bez-podvozku-ve-varsave-1jz-/zahranicni.aspx?c=A111103_121046_zahranicni_aha
smykas sa dole klzackou z lietadla, a zrazu dostanes zozadu do hlavy samsonite, pekne
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
Vzhledem k tomu, že je to levný let "divnou" aerolinkou tak tam asi moc Samsonajtů nebylo. Jenom přeci každý normální člověk letí něčím obezně známějším. Což jsem příkladem i já.
LOTem bych neletěl ani kdyby byl výrazně levnější a řešil jsem to vždy s Luftwaffe nebo s KLM
LOTem bych neletěl ani kdyby byl výrazně levnější a řešil jsem to vždy s Luftwaffe nebo s KLM
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
Ace2 píše:LOTem bych neletěl ani kdyby byl výrazně levnější a řešil jsem to vždy s Luftwaffe nebo s KLM
hm, mam s LOTom 10 segmentov, pokial ma flightmemory neklame, a problem ziadny.
Skor by som povedal, ze nahoda je blbec a ako cestujuci s tym nic neurobis. Padnut mozes s hocikym, aj s aerolinkami ako blahej pamati Swissair alebo nedavny AF.
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
Tak o tom žádná. Nejde o techniku. Pokud je servisovaná podle výrobce tak to je mi jedno. Spíš chování posádky zvláště té kabinové bych v nouzové situaci viděl na trochu profesionálnější úrovni. K čemu je mi 20ti letá pipinka jako letuška v případě nouze, kterou po evakuaci zajímá jen se objímat s ostatníma letuškama a během přípravy zapomenou mluvit anglicky a vůbec dělat chaotickou přípravu na přistání stylem pomož si sám
Chápu že vzhledem k raritnosti těchto nouzových situací pochybnější aerolinky nic nenutí aby jejich personál byl řekněme kvalifikovanější. Většinou jen stačí, když budou splnovat předpisy pro letušku, 4 týdenní školení, a budou mít zákaznický servis (tj prodej cestákum se Sky Shopu co můžeš) a zbytek pak je alibistické vysvětlení aerolinky "vždyť prošla školením" tedy je to podepsaný... jsme čistý.
Takže spíš v tom smyslu bylo to, že radši poletím s KLM či Luftwaffe kde jsou sice letušky ve věku zralých žen, ale vědí co mají dělat. Co si budeme říkat 20 letou princeznu v případě emergency fakt dav poslouchat nebude.
Chápu že vzhledem k raritnosti těchto nouzových situací pochybnější aerolinky nic nenutí aby jejich personál byl řekněme kvalifikovanější. Většinou jen stačí, když budou splnovat předpisy pro letušku, 4 týdenní školení, a budou mít zákaznický servis (tj prodej cestákum se Sky Shopu co můžeš) a zbytek pak je alibistické vysvětlení aerolinky "vždyť prošla školením" tedy je to podepsaný... jsme čistý.
Takže spíš v tom smyslu bylo to, že radši poletím s KLM či Luftwaffe kde jsou sice letušky ve věku zralých žen, ale vědí co mají dělat. Co si budeme říkat 20 letou princeznu v případě emergency fakt dav poslouchat nebude.
Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava
Ace2 píše:Co si budeme říkat 20 letou princeznu v případě emergency fakt dav poslouchat nebude.
dav posluchne skutocne malokoho, to mas recht