Stránka 2 z 2

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 04. 11. 2011, 00:32
od flyingblue
whiskey píše:
Ace2 píše:Co si budeme říkat 20 letou princeznu v případě emergency fakt dav poslouchat nebude.

dav posluchne skutocne malokoho, to mas recht :!:


A proto dekujme za ty baby princmetalovy na palubach DL :-)

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 04. 11. 2011, 10:34
od Zdenek
flyingblue píše:dav posluchne skutocne malokoho, to mas recht :!:

Vidíme to pokaždé po přistání jak všichni sedí do zastavení u gate.

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 04. 11. 2011, 11:10
od outlier
je fakt, že to nesundavání bot nebo kufr s sebou, to je fakt prasárna... lidi jsou vůbec děsný svině a sobci :?

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 05. 11. 2011, 14:19
od Papinak73
Přistání a evakuace z pohledu cestujícího, exkluzivní video

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ns-3ObP4C54[/youtube]

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 10. 11. 2011, 18:47
od Jenec
Co asi bude s tou mašinou? Bude ještě létat?

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 02. 12. 2011, 15:19
od františek dobrota

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 02. 12. 2011, 15:41
od whiskey
františek dobrota píše:Předběžná zpráva:

http://www.transport.gov.pl/files/0/30680/20111400RWenglish.pdf


Je takyto postup bezny pri problemoch s hydraulikou? Alebo je beznejsie sa otocit a pristat v EWR, nez s tym letiet cez ocean?
After take off, during retracting landing gear and flaps a leakage of the hydraulic fluid from the central hydraulic system (installation "C"), what consequently led to pressure drop in this installation. The pressure drop in installation “C” was announced on EICAS (Engines Indications and Crew Alerting System) and recorded by flight data recorder. The system informing the crew about the above hydraulic system malfunction was triggered. After completing the QRH procedure and consultation with the operator's operations centre, the flight crew decided to continue the flight to Warsaw.

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 06. 04. 2012, 19:50
od Phantomski
whiskey píše:
františek dobrota píše:Předběžná zpráva:

http://www.transport.gov.pl/files/0/30680/20111400RWenglish.pdf


Je takyto postup bezny pri problemoch s hydraulikou? Alebo je beznejsie sa otocit a pristat v EWR, nez s tym letiet cez ocean?
After take off, during retracting landing gear and flaps a leakage of the hydraulic fluid from the central hydraulic system (installation "C"), what consequently led to pressure drop in this installation. The pressure drop in installation “C” was announced on EICAS (Engines Indications and Crew Alerting System) and recorded by flight data recorder. The system informing the crew about the above hydraulic system malfunction was triggered. After completing the QRH procedure and consultation with the operator's operations centre, the flight crew decided to continue the flight to Warsaw.


Ber to tak, že C hydraulika je u 757/767 je ze všech 3 systémů nejméně "důležitá" - její nefunkčnost má jen drobné důsledky v podobě jednoho nedostupného autopilota (ze tří) a tím pádem autolandu, a pak už jen drobností ve Flight controls, kdy je ale vždycky nejmíň jeden (většinou dva) další hydraulické okruhy, které dělají totéž. Z pohledu bezpečnosti to není problém, z pohledu operačního (dostupnost servisu pro opravu a další let, nutnost vypustit palivo před přistáním, logistika s cestujícími, následné efekty na program, apod.) to je naopak problém velký. Pokud se po diskusi s operačním rozhodli pokračovat a ETOPS certifikace jim to umožňuje (nebo letěli Blue Spruce route), tak na tom nevidím nic špatného. Letadla létají s drobnými závadami běžně - každý systém má jasně dáno nakolik je nezbytný a co je potřeba a kdy udělat v případě jeho závady.

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 18. 11. 2013, 01:33
od Robert

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 20. 11. 2013, 23:19
od MEA
Robert píše:http://www.pasazer.com/in-15176-boeing,767,papa,charlie,to,juz,historia.php

chudák - a jak to pekne pomenovali poliaci, že demontáž...

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 19. 12. 2017, 21:48
od jdr
‚Zázrak ve Varšavě‘. Poláci po 6 letech zjistili, proč musel Boeing 767 z New Yorku přistát bez podvozku
Zdroj: https://www.lidovky.cz/zazrak-ve-varsav ... ranici_gib

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 19. 12. 2017, 22:47
od beardie
o tom sa vedelo uz dlho, nie?

Re: Nudzove pristanie B767 LOt airlines-Varšava

Napsal: 20. 12. 2017, 00:41
od Globik
Měl bych k tomu takový lama dotaz: Co by se stalo, kdyby se naopak podvozek vysunul během letu ve vysoké rychlosti?