Z Evropy do Sydney bez mezipřistání
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Z Evropy do Sydney bez mezipřistání
Co myslíte, dospěje někdy doba k tomu, že by se do Sydney létalo z Evropy bez mezipřistání (jako běžný komerční let)? Případně, co je největší překážkou v tomto ohledu? Je u letadel jako B777-200LR nebo A340-500 ještě nějaký prostor k dalšímu zvyšování doletu nebo spíš to "padá" na unavenosti posádky či případnou nechutí pasažérů absolovat velmi dlouhý nepřerušený let?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 43
- Registrován: 27. 02. 2012, 14:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: lkpr
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Z Evropy do Sydney bez mezipřistání
Quantas zkoušel tento let někdy kolem roku 1990. Letělo se s 747-400 , ale letadlo bylo prázdné. Let trval něco kolem dvaceti hodin . B777 by to měl uletět už teď , ale nesměl by mít moc nákladu a musel by mít maximum paliva. Tuším ale , že boeing vyvíjí nějaký nový typ 777 , která by tuhle vzdálenost měla uletět i s nákladem a cestujícími .
Re: Z Evropy do Sydney bez mezipřistání
z Europy do Sydney to az taky problem nie je, ako zo Sydney do Europy. A vyzera to tak, ze ekonomicky prinos nonstop letu v sucasnosti je otazny...
Re: Z Evropy do Sydney bez mezipřistání
romul píše:sockou bych to fakt letět nechtěl...
http://cestovani.idnes.cz/letecky-nonst ... igsvet_tom
ono aj SQ mali povodne v 345 na linke SIN-EWR aj tzv. executive economy, ale dali to prec a dnes je to cisto v C. A to je o 1000 mil menej ako LHR-SYD.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Z Evropy do Sydney bez mezipřistání
whiskey píše:romul píše:sockou bych to fakt letět nechtěl...
http://cestovani.idnes.cz/letecky-nonst ... igsvet_tom
ono aj SQ mali povodne v 345 na linke SIN-EWR aj tzv. executive economy, ale dali to prec a dnes je to cisto v C. A to je o 1000 mil menej ako LHR-SYD.
Nikdo nerika, ze si to 777-800 nekdo objedna v economy provedeni - i kdyz na druhou stranu, lidi jsou dneska schopny pro 1000 korun slevy udelat skoro cokoliv.
Jinak myslim, ze SIN-EWR a vice versa ma ponekud priznivejsi proudeni vzduchu.
V kazdem pripade by to byla nemila zprava pro Singapore Airlines- prece jenom tahaj spoustu cestaku po Klokani stezce. Ze stejneho duvodu by to byla dobra zprava pro OneWorld.
Re: Z Evropy do Sydney bez mezipřistání
flyingblue píše:Jinak myslim, ze SIN-EWR a vice versa ma ponekud priznivejsi proudeni vzduchu.
to urcite ano, len to trva 19 hodin, a rec bola o +- 20 hodinovom lete v socke, preto ta zmienka o SQ a ich zmene konfiguracie postupom casu.
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Z Evropy do Sydney bez mezipřistání
Obavam se, ze neco podobnyho neni v soucasny ekonomicky realite (ceny letenek vs ceny paliva) realny. Jeden z duvodu, proc spousta spolecnosti v posledni dobe zrusila ultra-longhaul lety (Thai atd.) pripadne se je snazi omezit (viz Singapore Airlines a jejich posledni plany s flotilou 345) je v tom, ze je proste hrozne drahy naplnit masinu hromadou "neproduktivniho" paliva na nonstop let, misto toho, aby tam dostali vic cestaku nebo carga. Let s mezipristanim (zvlast v pripade klokani stezky a obrovskejch hubu v HKG, SIN nebo DXB) jednoduse vydela vyrazne vic penez.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 240
- Registrován: 27. 12. 2008, 16:38
- Bydliště: On the way from Sharjah to Bacoor or other way around.
- Stav: Offline
Re: Z Evropy do Sydney bez mezipřistání
cocik píše:Obavam se, ze neco podobnyho neni v soucasny ekonomicky realite (ceny letenek vs ceny paliva) realny. Jeden z duvodu, proc spousta spolecnosti v posledni dobe zrusila ultra-longhaul lety (Thai atd.) pripadne se je snazi omezit (viz Singapore Airlines a jejich posledni plany s flotilou 345) je v tom, ze je proste hrozne drahy naplnit masinu hromadou "neproduktivniho" paliva na nonstop let, misto toho, aby tam dostali vic cestaku nebo carga. Let s mezipristanim (zvlast v pripade klokani stezky a obrovskejch hubu v HKG, SIN nebo DXB) jednoduse vydela vyrazne vic penez.
Souhlas, ekonomicky je asi neopodstatnene. Navic by se to muselo letat asi bez Y tridy, aby se to uzivilo. 19-20 hodin non-stop v letadle pro mne neni, ani kdybych pospichal.