Netradiční typy letadel po Evropě

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1219
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Status: Offline

Re: Netradiční typy letadel po Evropě

Příspěvekod Orus-x » 25. 04. 2019, 14:10

Momentálně lítá AN74 na pravidelných linkách Motor Sič z Kyjeva Žuljan do Záporoží a Lvova. Zřejmě je to ale jen nějaká dočasná výpomoc za druhou AN24-ku, případně AN-140
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ur-74026


Adam96
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 16. 06. 2017, 23:17
Status: Offline

Re: Netradiční typy letadel po Evropě

Příspěvekod Adam96 » 25. 04. 2019, 16:57

Jj, vypada to na vypadek An24 -- do Lvova z IEV, kde bezne lita An24 a podle rezervacniho systemu byl take planovany, jsme nakonec leteli v sobotu Yak-40.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3846
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Netradiční typy letadel po Evropě

Příspěvekod HighFlyer » 25. 04. 2019, 18:04

whiskey píše:Chlapi, kam na tie prdele sveta chodite :lol:

Je to celoživotní postižení :-)

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3918
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Status: Offline

Re: Netradiční typy letadel po Evropě

Příspěvekod whiskey » 25. 04. 2019, 22:45

HighFlyer píše:
whiskey píše:Chlapi, kam na tie prdele sveta chodite :lol:

Je to celoživotní postižení :-)

To bola recnicka otazka, sam som vinny v zopar pripadoch, ale faktom je, ze zrovna Ales a jeho druzina to expertne davaju bezne za vikend a v ramci Europy.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3846
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Netradiční typy letadel po Evropě

Příspěvekod HighFlyer » 26. 04. 2019, 16:38

whiskey píše:To bola recnicka otazka

To byla recnicka odpoved ;-)

Pravda je, ze netradicni typy taky vyhledavam, ale vetsinu jsem zazil na pracovnich cestach. Ale lhal bych, kdybych tvrdil, ze to byla uplna nahoda, ze jsem tomu nesel naproti :angel: . Clovek tim ziska uplne jiny pohled na regionalni leteckou dopravu. Treba takovy Jetstream 31 spolecnosti Chicago Express (cest jeji pamatce) me naucil vnimat ATR jako bezhlucne, bezvibracni a maximalne komfortni letadlo. Prekonal to ovsem jeste let typem Cessna 402 z Bostonu ve velmi silnem vetru. Spolecnost Cape Air dodnes existuje a dari se ji, flotila temer 100 letadel a bude prezbrojovat na 100x Tecnam P2012 s pístovými (!!!) motory. V Evrope jsem absolvoval parkrat Do328, S340, S2000, F50, L410, JAK 40 (BTS-KSC vv) a jednou Britten-Norman Islander na vnitrostatni lince v Irsku. A vlastne jsem jeste stihl asi 6 segmentu s EMB 120 SkyEurope, z toho 2x TAT. V jednom pripade platilo, ze cesta byla cil, ale nedovolim si oznacit BTS ani TAT za prdεlε sveta :)



Zpět na “Letadla”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti