Netradiční typy letadel po Evropě

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Adam96
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 36
Registrován: 16. 06. 2017, 23:17
Stav: Offline

Re: Netradiční typy letadel po Evropě

Příspěvek od Adam96 »

Jj, vypada to na vypadek An24 -- do Lvova z IEV, kde bezne lita An24 a podle rezervacniho systemu byl take planovany, jsme nakonec leteli v sobotu Yak-40.


HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Netradiční typy letadel po Evropě

Příspěvek od HighFlyer »

whiskey píše:Chlapi, kam na tie p****e sveta chodite :lol:

Je to celoživotní postižení :-)

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4145
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Netradiční typy letadel po Evropě

Příspěvek od whiskey »

HighFlyer píše:
whiskey píše:Chlapi, kam na tie p****e sveta chodite :lol:

Je to celoživotní postižení :-)

To bola recnicka otazka, sam som vinny v zopar pripadoch, ale faktom je, ze zrovna Ales a jeho druzina to expertne davaju bezne za vikend a v ramci Europy.

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Netradiční typy letadel po Evropě

Příspěvek od HighFlyer »

whiskey píše:To bola recnicka otazka

To byla recnicka odpoved ;-)

Pravda je, ze netradicni typy taky vyhledavam, ale vetsinu jsem zazil na pracovnich cestach. Ale lhal bych, kdybych tvrdil, ze to byla uplna nahoda, ze jsem tomu nesel naproti :angel: . Clovek tim ziska uplne jiny pohled na regionalni leteckou dopravu. Treba takovy Jetstream 31 spolecnosti Chicago Express (cest jeji pamatce) me naucil vnimat ATR jako bezhlucne, bezvibracni a maximalne komfortni letadlo. Prekonal to ovsem jeste let typem Cessna 402 z Bostonu ve velmi silnem vetru. Spolecnost Cape Air dodnes existuje a dari se ji, flotila temer 100 letadel a bude prezbrojovat na 100x Tecnam P2012 s pístovými (!!!) motory. V Evrope jsem absolvoval parkrat Do328, S340, S2000, F50, L410, JAK 40 (BTS-KSC vv) a jednou Britten-Norman Islander na vnitrostatni lince v Irsku. A vlastne jsem jeste stihl asi 6 segmentu s EMB 120 SkyEurope, z toho 2x TAT. V jednom pripade platilo, ze cesta byla cil, ale nedovolim si oznacit BTS ani TAT za prdεlε sveta :)


Odpovědět