Netradiční typy letadel po Evropě
Re: Netradiční typy letadel po Evropě
Jj, vypada to na vypadek An24 -- do Lvova z IEV, kde bezne lita An24 a podle rezervacniho systemu byl take planovany, jsme nakonec leteli v sobotu Yak-40.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Netradiční typy letadel po Evropě
whiskey píše:Chlapi, kam na tie p****e sveta chodite :lol:
Je to celoživotní postižení :-)
Re: Netradiční typy letadel po Evropě
HighFlyer píše:whiskey píše:Chlapi, kam na tie p****e sveta chodite
Je to celoživotní postižení
To bola recnicka otazka, sam som vinny v zopar pripadoch, ale faktom je, ze zrovna Ales a jeho druzina to expertne davaju bezne za vikend a v ramci Europy.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Netradiční typy letadel po Evropě
whiskey píše:To bola recnicka otazka
To byla recnicka odpoved
Pravda je, ze netradicni typy taky vyhledavam, ale vetsinu jsem zazil na pracovnich cestach. Ale lhal bych, kdybych tvrdil, ze to byla uplna nahoda, ze jsem tomu nesel naproti . Clovek tim ziska uplne jiny pohled na regionalni leteckou dopravu. Treba takovy Jetstream 31 spolecnosti Chicago Express (cest jeji pamatce) me naucil vnimat ATR jako bezhlucne, bezvibracni a maximalne komfortni letadlo. Prekonal to ovsem jeste let typem Cessna 402 z Bostonu ve velmi silnem vetru. Spolecnost Cape Air dodnes existuje a dari se ji, flotila temer 100 letadel a bude prezbrojovat na 100x Tecnam P2012 s pístovými (!!!) motory. V Evrope jsem absolvoval parkrat Do328, S340, S2000, F50, L410, JAK 40 (BTS-KSC vv) a jednou Britten-Norman Islander na vnitrostatni lince v Irsku. A vlastne jsem jeste stihl asi 6 segmentu s EMB 120 SkyEurope, z toho 2x TAT. V jednom pripade platilo, ze cesta byla cil, ale nedovolim si oznacit BTS ani TAT za prdεlε sveta